15 March 2012

Fire Within franken

Ovo je moj pokušaj da napravim svoju verziju China Glaze Lubu Heels. Koristila sam Flormar Supershine 40 i S-he Stylezone 195.

This was my attempt to make my own version of China Glaze Lubu Heels. I've used Flormar Supershine 40 and S-he Stylezone 195.

u bočici i na papiru
in the bottle and swatched on the paper


Ovo je franken i njegovi sastavni delovi.

Fire within (3 sloja); Flormar Supershine 40 (2 sloja) + Fire within (1 sloj); Fire within (2 sloja); Flormar Supershine 40 (2 sloja) + S-he Stylezone 195 (1 sloj)

Here it is swatched along with its main components L to R: Fire within (3 coats); Flormar Supershine 40 (2 coats) + Fire within (1 coat); Fire within (2 coats); Flormar Supershine 40 (2 coats) + S-he Stylezone 195 (1 coat)

(Fire within (3 sloja); Flormar Supershine 40 (2 sloja) + Fire within (1 sloj); Fire within (2 sloja); Flormar Supershine 40 (2 sloja) + S-he Stylezone 195 (1 sloj)); sa Maybelline Salon Manicure Protecting Top Coat nadlakom

Same as above, but with Maybelline Salon Manicure Protecting Top Coat.

Kako ovaj lak izgleda na delu može se videti i ovde.

You can see it worn here.


2 comments:

  1. Što volim ovde DIY lakiće :D I ja sam mućkala sada već više njih, ali jedan od njih je upravo kopija tog CG. Samo što sam ja upotrebila druge lakove i vremenom dodavala još neke i sad je tu negde da mi on bude baš to što hoću :D Kombinacije na kažiprstu i malom prstu su odlične!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma to je samo da pokažem da nije isto namazati lak sa šljokicama umešanim u boju i namazati šljokice preko laka.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...