01 April 2012

Krem crveni lakovi - poređenje

Aura Inches 305 - Aura She Bunny 021 - Golden Rose 262 - Flormar 128 - Aura Inches 314 (palac)

Aura Inches 305 je zagasita crvena, trula cigla. She Bunny je po boji sličan Golden Rose-u, ali je zagasitiji. Golden Rose je višnjast, tamniji. Flormar je prava jarka crvena. Aura Inches 314 je paradajz crvena.

Aura Inches 305 is more muted red, more toward brick. She Bunny 021 is similar to Golden Rose 262, but a bit more muted. Flormar 128 is scarlet red. Aura Inches 314 is tomato-red.

Aura Inches 305 - Aura She Bunny 021 - Golden Rose 262 - Flormar 128




2 comments:

  1. Aura 305 mi je najlepsi.. Mada su sve nijanse dobre.. Sta cu kad sam slaba na crvene :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...