15 April 2012

Rimmel 193 Black Cherries

Sa Rimmel lakovima sam do sada imala dobro iskustvo. Koristila sam njihove 60 seconds, Lycra Wear i LycraPro lakove, a sada sam isprobala jedan iz I <3 kolekcije. Privukli su me i naziv i boja jer veoma volim te duboke bordo i ljubičaste lakove, posebno ako u sebi imaju i šljokice ili šimer. Rimmel lakovi su dostupni u svim DM i Lilly radnjama, kao i u Mauricius parfimerijama. Mauricius je i uvoznik te je kod njih cena nešto niža. Ovi lakovi imaju 8 ml, a cena je oko 150 dinara.

I've had nothing but good experience with Rimmel nail polishes. I've used their 60 seconds, Lycra Wear and LycraPro polishes and now I've tried out one from the I <3 line. I was attracted to this one by its name and colour because I love these deep, dark shades of purple, especially if they have glitter or shimmer. Rimmel I <3 polishes come in 8 ml bottles.

tri sloja i Essence better than gel nails Top sealer

Veoma sam razočarana ovim lakom. Četkica je dobra, lak se fino maže, ali neravnomerno. Zato sam morala da namažem čak tri sloja, a na pojedinim mestima ni to nije bilo dovoljno za ujednačenu pokrivenost i potpunu nepropusnost svetla. Lak se površinski veoma brzo suši. Obojio mi je nokte bez obzira na bazu (Miss Sporty Nutri Complex Vitamin E & Calcium).

I have to say that I'm very disappointed with this polish. Application was easy, but uneven. I had to put three coats, and in some places not even that was enough for full and even coverage. It got touch-dry very fast. It dyed my nails regardless of  the fact that I was having a base coat (Miss Sporty Nutri Complex Vitamin E & Calcium).


No comments:

Post a Comment

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...