01 June 2012

Color line 89

Color line 89

Danas sam se odlučila za ljubičasti lak jer smo se na forumu Ana.rs dogovorile da petkom mažemo istu boju. Danas je ljubičasti petak. Prethodno smo imale For Audrey/mint petak i narandžasti petak. Boja ovog laka je veoma lepa purpurno ljubičasta, topla je i ima dosta svetlijeg šimera u sebi. Veoma me podseća na Seventeen Super Shine 493, samo je malo svetliji.

I've picked this colour today because we've agreed at Ana.rs to have themed Fridays and all gals interested in participating paint their nails according to theme. We've had For Audrey Friday and orange Friday. Today is purple/violet/lilac Friday. The colour I picked is very warm purple with lots of shimmer. It is a lighter version of Seventeen Super Shine 493.

Color line 89

Do sada sam probala samo dva laka i kalcijum gel ovog proizvođača. Dok sam kalcijumskim gelom bila veoma zadovoljna, lakovi me nisu oborili sa nogu. Malo pakovanje i veoma povoljna cena su mi glavni povod za njihovu kupovinu. To mi pruža priliku da isprobam boje kakve možda ne bih kupila, a nije velika šteta ako mi se ne svidi bilo boja bilo kvalitet laka. Ovi lakovi nisu previše kvalitetni i ja za 60 dinara ne očekujem previše, ali očekujem da mogu lak normalno da namažem, bez pravljenja gromuljica i mehurića. Color line 89 ne ispunjava to očekivanje - na svim noktima su mi se pojavili mehurići, a dok sam mazala prvi sloj pravile su mi se i gromuljice. Color line lakovi se suše brzo i to može biti uzrok pravljenja gromuljica.

Until now I've tried only two polishes and a calcium gel by this brand. While I was delighted with the calcium gel, the polishes didn't sweep me of my feet. Small bottle and low price are main reasons why I keep buying them. It gives me a chance to try out colours I normally wouldn't, and I won't lose much if I'm not satisfied with the colour or the quality of the product. The quality of these polishes isn't the best and for their price I don't expect much, but I do expect to be able to paint my nails without bubbling and clotting of the polish. Color Line 89 doesn't live up to that expectation - i had bubbling on all nails and the polish was clotting while I was applying the first coat of polish.

Color line 89

Sve slike su snimljene pri indirektnom dnevnom svetlu. Na noktima imam dva sloja laka, nemam nadlak.

The pictures were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat on.

Sa nadlakom (Essence BTGN Top sealer) i šljokicama
with Essence BTGN Top sealer and sequins

Kolaž od ljubičastog petka se može videti ovde.


No comments:

Post a Comment

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...