31 July 2012

Julski noviteti

I ovog meseca mi je stigla najbolja moguća pošta - lakovi. Stigla su mi dva Color Club Revvvolution, koja mi je naručio dragi kolega devijant, talentovan fotograf Julien Lange. Stigao mi je i moj prvi Essie - Smokin' Hot, naručen od predivne Bebichice sa foruma Ana.rs. Početkom meseca su uručene i Don Juan nagrade, a u mom paketiću su se nalazila i četiri laka. Takođe sam iskoristila neka sniženja da uzmem lakove koje inače ne bih i moj kutak za lakove je znatno porastao. Napravila sam swatch štapiće svojih lakova, ali ne svih jer ih imam preko 100, a napravila sam samo 100 swatch štapića. Započela sam popunjavanje 6. rozetne, a dve sam potpuno popunila (uključujući i centralne "nokte" koje koristim za topere).

Aura Magnetic Intergalactic
945 Apollo secret - 946 Houston controlled - 949 Rocket Fuel

Gabrini Multivitamin 373

Don Juan utešna nagrada

Miss Sporty 080 - Don Juan One Coat OC224 - Golden Rose Magnetic 202

Golden Rose Magnetic 202

Nail mail - Color Club Revvvolution (x2) i Essie Smokin' Hot

Rimmel 60 Seconds 850 Aye, aye, sailor

Maybelline mini Colorama 16 Berry Sweet, 17 Redcurrant Jelly, 23 Dark Chocolate

šljokice, šabloni i ukrasi za nokte

Fashion Make Up Nº 31

Golden Rose With Protein 232

Essence Urban Messages 5 Wall of Fame - Essence Multi Dimension 62 Must Have

Essence Circus Circus 1 My Sparkling Acrobat - Essence Circus Circus 3 Applause, Applause


kutak za lakove i ostale stvari za nokte

swatchsticks/swatchickles

Video uputstvo za pravljenje swatch štapića možete naći ovde. Ja sam koristila nokte za nadogradnju i male Depileve špatule za lice. I jedno i drugo sam kuplila u Kariki.

2 comments:

  1. oh, kako ti zavidim na revvvvolution, koliko god v da ima! kolekcija ti je odlična! mislim da si uzela najlepše iz circus circus, a ja ih zaobiđoh potpuno. nekad se kajem, a nekad se ponosim na sebe zbog toga :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Dugo, dugo sam čekala na Revvvolution i jedva sam ga dočekala. A što se cirkusa tiče, jedini koji sam zaista želela (zlatni sa crnim šljokicama) nikada nije stigao kod nas, a koliko znam ni u Sloveniju.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...