22 August 2012

Nagrade, piramidalne šeme i lanci svetog Antuna

Snow je bila veoma ljubazna i dodelila mi je Sweet blog nagradu. Hvala joj. Znači mi priznanje da sam nekome dovoljno zanimljiva da podeli moj link sa svojim čitaocima.

Svoj prvi blog sam napravila 2008. godine kako bih promovisala svoj nakit, a ovaj pre svega kako bih imala potpun katalog svojih lakova za nokte, a zatim i kako bih sa zainteresovanima, ako ih ima, podelila svoje utiske o lakovima. Zaista se trudim da pišem samo kada imam nešto da podelim sa svetom.

Jasno mi je da devojke uglavnom vole da dobijaju značke, kuce, mede, zeke, kolaćiće i druge slatke stvarčice, bilo uživo bilo virtuelno. Ja nisam ljubitelj takvih igračaka, a posebno ne "nagrada". Nagrada se dodeljuje za postignuće, za učinak i meni je i pohvala za rad dovoljna nagrada. Ove "nagrade" za blogove su možda zamišljene kao uzajamna promocija i širenje vesti o drugim blogovima, što je veoma lepo i tako se mogu otkriti novi izvori informacija i steći novi pratioci. U svetu. Problem je što se većina nas iz regiona već uzajamno prati i/ili ima iste poštovaoce na listi i/ili nisu zainteresovani za aktuelne blogove i time ova vrsta promocije postaje izlišna, a internet, čijih verovatno 70% ionako već čini spem, geometrijskom progresijom se zatrpava novom količinom jednakih poruka koje imaju veoma malo sadržaja, ali zahtevaju da se "širi dalje". Setimo se piramidalnih šema. Uvek se dođe do momenta kada niži nemaju kome dalje da šire i piramida se ruši. Tako i ovde postoji momenat prezasićenja i neko na n-tom mestu neće imati kome da širi dalje ili će da šalje dalje onima koji su već prosledili. Takođe se setimo i lančanih pisama svetog Antuna i srodnih besmislenih ucenjivačkih zajebavancija. Ovo nije mnogo drugačije od toga. Neću da me ucenjuju i ja neću da ucenjujem druge i stoga neću da širim dalje.

4 comments:

  1. Svaka čast!!! Ja sam se predomišljala kada sam dobila prvu nagradu da li da napišem post ili ne, iako mi je to uvijek bilo u najmanju ruku bezveze i ne sjećam se da sam ikad sjela i pročitala nečiji post o tim nagradama. Onda sam odlučila da se u postu zahvalim osobi koja mi je dodijelila nagradu i stavim link na njen blog jer sam stvarno bila zahvalna što se mene sjetila u moru blogova. Mislim da ću tako raditi i ubuduće.
    A jesam se raspisala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svakako, osnovno je poštovanje uzvratiti pažnju osobi koja je nagradu dodelila. A mi vala u obavezi nismo da te nagrade dalje dodeljujemo.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...