04 September 2012

Rimmel Lycra Pro 393 Desire

Ime ovog laka savršeno opisuje moje osećanje prema njemu od prvog momenta kada sam ga ugledala, što je bilo pre više od deset godina. Sećam se da sam ga nosila na doček Nove 2001. godine. Linija lakova kojoj je tada pripadao zvala se Lycra Wear i četkice su bile sasvim obične. U Lycra Pro liniji četkica je široka, pljosnata i zaobljenog vrha i ovo mi je bio prvi susret sa takvom četkicom. Desire se više ne proizvodi, a do ovog sam došla zahvaljujući velikodušnosti ljubazne forumašice i blogerke Ivane, koja mi ga je poslala kada je videla koliko čeznem za njim.


The name of this polish perfectly depicts my feeling for it from the moment I first saw it, which was over ten years ago. I remember I wore it for the New Year's eve in 2000. The line of polishes it was from was called Lycra Wear at that time, and the brush was an ordinary brush. In Lycra Pro line the brush is very wide, flat and with a rounded tip and this was my first experience with such brush. Desire is discontinued and I got this one thanks to the generous fellow blogger and Ana member, Ivana, who sent me hers after she'd seen how much I yearned for it.


Desire spada u kategoriju boja koje nisam sigurna gde da svrstam sem u vamp. Taman je, ali ga ne bih svrstala ni u bordo ni u braon ni u ljubičaste jer ima svake po malo, ali ne vuče direktno ni na jednu od te tri boje. To se, verujem, sasvim dobro vidi u poređenju sa drugim sličnim lakovima koje imam u kolekciji.


Desire is one of the polishes whose colour I can't place anywhere but in the vamp category. It is dark, but I don't consider it to be a maroon, brown or purple because it has a bit of each without actually leaning one way or the other. I believe this is obvious when compared to the other similar polishes in my collection.


Ono što kod njega oduševljava je dubina boje, mada oživljava tek sa nadlakom. Volela bih da sam to znala u vreme kada sam ga prvi put nabavila (ovo mi je treći). Mada izgleda veoma lepo i sam po sebi, nadlak zaista ističe njegovu unutrašnju vatru. Kako imam nekoliko lakova koji na meni izgledaju jeftino, tako za ovaj mogu mirne duše reći da izgleda skupoceno.


What I love about it is the depth of the colour, although it is with the top coat that it truly becomes alive. I wish I knew this the first time I bought it (this is my third one). Even though it is gorgeous by itself, the top coat truly brings out its inner fire. As I have several polishes that look rather cheap on me, I can say that this one looks quite expensive.


Na svim slikama imam dva sloja laka. Na prve dve nemam nadlak, na preostalima imam Essence BTGN Top Sealer. Prve četiri slike su snimljene u senci, naredne dve na direktnom suncu, a poslednje dve na dnevnom svetlu.


I have two coats of polish in all photos. I have no top coat in the first two photos, and I have Essence BTGN Top Sealer in the rest of them. The first four pictures were taken in shade, the next two in direct sunlight and the last two in daylight.




20 comments:

  1. Ime mu je bas odgovarajuce! Jako lepa boja, ja sam vec krenula da lovim jesenje, moracu i njega da smeknem! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Njega nećeš moći da šmekneš jer se ne proizvodi, ali sačekaj da stigne nemačka kolekcija OPI. Every month is Oktoberfest mi deluje kao veoma sličan, mada ljubičastiji. Ili Black Cherry Chutney.

      Delete
  2. Bas fina jesenja boja.Mene vec uveliko hvata zalja za tim koloritom.Danas imam crni lak,GR, sa holo sljokicama na domalom.
    Inace koji crni bi mi preporucila,da je koliko toliko postojan,pretpostavljam da ce mi ovaj GR koliko do sutra biti ostecen,iako sam ga jutros namazala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako misliš na GR 287, meni je to jedan od najboljih crnih lakova.
      Možeš li da nabaviš Don Juan? Njihov One Coat crni je savršen. Isto i Flormar True Color 027. Uspeš li negde da ga nađeš, uzmi ga bez razmišljanja. Veoma je dobar.

      Delete
    2. Jeste 287 i evo sad 2 dana poslije vidim da si u pravu,dobro se drzi,nije se ogulio kako sam se pribojavala :-) Izgleda da necu morati dalje traziti.Zanimljivo,Flormar lakova kod nas ima na sve strane,a nikad nisam naisla na njihov crni.Don Juan kozm. nemamo

      Delete
    3. Šteta za DJ, ali drago mi je što nisi nezadovoljna GR-om. Godinama je to bio jedini crni lak koji sam koristila.

      Delete
  3. uuu, jasno mi je zašto si čeznula za njim. savršen je!

    ReplyDelete
  4. Bas am pomislila kako skupo izgleda, i vidim i ti imas taj utisak! :) Bas je lep.. I skroz tvoja boja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je što i ti imaš takav utisak. Posebno što sam ga maltene zbog tebe i namazala, kada si na Ani rekla da najviše voliš takve boje na meni.

      Delete
    2. :) Te boje su mi prva asocijacija na tebe.. I crni, naravno :)

      Delete
  5. Stvarno ti odlicno stoji, bas mi je drago da ga vidim na tvojim noktima! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemaš pojma koliko sam zahvalna što si mi ga poslala :*

      Delete
  6. Prelepa je i boja i tvoji noktici *.* Lak me je odusevio :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, hvala. Ne mogu prežaliti što se više ne proizvodi.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...