03 September 2012

Teget Flert sa zelenim šljokicama

Flert lakovi su najnovije čedo, ili možda nedonošče, kompanije Londessa. Poslednjih nekoliko meseci ponuda njihovih Venezia i Color line lakova je veoma loša, a Flert su se pojavili. Koliko sam mogla da vidim, boje su manje-više iste kao Color line, ali pakovanje je veće. Color line imaju 5 ml, a Flert 10 ml. Šta upadljivo nedostaje Flert lakovima je ikakva oznaka boje - broj, šifra, naziv. Ne mogu reći gde ih sve ima u nabavci jer sam i ja sasvim slučajno naletela na ovaj po pljačkaškoj ceni od 120 dinara na Palilulskoj pijaci. Čujem da su drugde oko 70 dinara. Znam samo da ih nema u Višnjica parfimerijama, koje su držale Londessa lakove.

Flert is the latest product from Londessa. In the last several months Venezia and Color line polishes are hard to find, and Flert showed up. From what I could see, the colours are more or less the same as Color line, but the packaging is bigger. Color line are 5 ml and Flert 10 ml. What Flert polishes are quite prominently missing is any sort of colour identification - number, code or name.

teget Flert

Lak koji sam ja odabrala već ima status najtraženijeg Flerta na Ani, a usled nedostatka ikakve oznake nazivamo ga teget Flertom. Ovo je taman ultramarin plav sorbe sa sitnim zelenim šljokicama koje mu daju na mahove metalik finiš. Mazanje je išlo neočekivano dobro. Gustina laka je sasvim dobra. Dovoljan je jedan sloj za potpunu pokrivenost i ujednačenu boju. Sjaj laka je veoma visok.

The polish I chose already has the status of the most sought-after Flert polish and considering the lack of any sort of identification, it is referred to as navy Flert. This is a dark ultramarine blue jelly with tiny green glitter that at moments gives it a metallic finish. The application was unexpectedly good. The thickness and consistency of the polish is quite right. One coat is sufficient for full and even coverage. The gloss of the polish is very high.

teget Flert

Slike su snimljenje na dnevnom svetlu. Imam jedan sloj laka na kažiprstu i palcu, dva sloja na malom, domalom i srednjem prstu. Nemam nadlak.

Photos were taken in daylight. I have one coat of polish on thumb and index finger, two on middle finger, ring finger and pinkie. I have no top coat.


13 comments:

  1. Kako lep. :O Podseca na svemir - savrsen je za taj manikir. :D Stvarno je divan. Odlicno si ga uhvatila na slikama!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Nisam razmišljala o njemu kao kandidatu za svemirca, ali možda bih mogla da ga iskoristim za tu priliku.

      Delete
  2. haha, i mene je odmah podsetio na svemirca... prelep je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste lep. Zato i nisam mogla na kraju da ga se odreknem.

      Delete
  3. Divan svemirko, da nemam Aurin Punk uzela bih ga obavezno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene ta kolekcija nije uopšte privukla, a ovaj Flert mi se mnogo svideo na prvi pogled. Šta razlika u osvetljenju može da učini.

      Delete
    2. Punk sam pozelela tek zahvaljujuci Sonjinom swatchu. Mislim da je Flert bolji izbor.

      Delete
    3. Ne znam. Ne znam kakav je Punk uživo. Da sam mu znala naziv, verovatno bih ga uzela dok je bio aktuelan :D

      Delete
  4. Odlican je! Bas lici na Aurin Punk.. Al' ne mogu da verujem da cak ni brojeve nemaju o.O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikakvu identifikaciju. Gledala sam čak i bar kod da li im se razlikuje, ali isti je.

      Delete
    2. Koji los potez..

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...