08 September 2012

Žute ljuspice

zezalice za nokte

Kada sam u julu kupila ovu gomilu dekoracija za nokte, nisam bila sasvim sigurna kako ću da upotrebim neke od njih. Recimo ove žute ljuspice. Onda sam odlučila da započnem modifikovani 10 pan projekat i među proizvode odvojene za hitno trošenje sam ubacila Auru 176. Sličnost boje laka i ljuspica je presudila da na njemu isprobam čemu služe (a uz to i ne rade) ove ljuspice.

When I bought this bunch of nails decorations, I wasn't quite certain in what way I would use some of them. These yellow flakes, for instance. Then I started a modified project 10 pan and placed Aura 176 among products to be used up as soon as possible. The similarity between the colour of the polish and the flakes is what decided that I was to try these yellow flakes on this polish.


Ljuspice su veoma tvrde, ne poput onih u lakovima. Ivice su im veoma oštre, a neke su tako zgužvane da upadljivo odstoje sa nokta i nikako se ne mogu izravnati. Zato sam odustala od početne ideje da stavim samo nekoliko ljuspica na svaki nokat i sve izjednačim nadlakom. Umesto toga, nokte sam uronila u kesicu sa proizvodom i ovo se na njima zadržalo. Mislim da eksperiment neću ponoviti jer je veoma teško baratati stvarima sa ovim na noktima - tkanine mi se kače, deo ljuspica je otpao, osećaj pod prstom je užasan, ne smem da približim ruke kosi da mi se ne bi upetljala između komadića koji štrče...

These flakes are very hard, not like those in polish. They have sharp edges, and some of them are so crumpled that they stand out of the nail surface so much that they are impossible to even out. That's why I gave up my initial idea to put just a few flakes on each nail and even things out with top coat. Instead I dipped my nails in the bag with product and this is what got caught on them. I don't think I shall repeat this experiment because it is very difficult to manipulate with this on nails - part of the flakes fell off, the feel is horrible, fabric would catch on the flakes, I couldn't get my nails anywhere near my hair so as not to have it tangled between the bits that stick out...


Naravno da nisam dugo izdržala sa ovim čudom na noktima. Skinula sam ga, nanovo namazala lak i dodala Color line 48. Ovime sam potpuno potrošila žutu Auru i mogu da počnem da koristim Essence Urban Messages Wall of Fame, koji mu je savršena zamena.

Of course, I couldn't stand that mess on my nails. I took everything off, repainted my nails and added Color line 48. This way I used up the yellow Aura polish and now I can start using Essence Urban Messages Wall of Fame, which is a dupe for it.


Slike su snimljene u senci. Imam po dva sloja laka. Skoro puna kesica ljuspica mi je otišla na obe ruke.

Photos were taken in shade. I have two coats of polish. I have used almost entire bag of flakes for both hands.



15 comments:

  1. Mnogo mi se vise svidja varijanta bez ljuspica, a i deluju mi bas neprekticno...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I jesu nepraktične. Nejasno mi je čemu služe.

      Delete
  2. Ljuspice prelepo izgledaju na noktima ali kada se stave pod gel,jer su one za gel namenjene. Kako bi se izbeglo grebanje,mrsenje,odpadanje... Inace super post :)) Zut lakic je sladak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na razjašnjenju. Zaista nisam mogla da smislim kako bi se upotrebile. Gel mi nije pao na pamet, valjda zato što ga ne volim.

      Delete
  3. Zuta je tvoja boja.

    ReplyDelete
  4. žućko je divan, a ljuspice izgledaju kao muka živa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.
      Žućko je upokojen, a ljuspice su utepane :D

      Delete
    2. Hahahahaha, o pokojniku imam sve najlepse, a o ljuspicama ne bih :)))

      Delete
    3. Pokojnik ima naslednika, a ljuspice ga neće imati :D

      Delete
  5. Koliko su lude ove ljuspice. :D Ne znam od kog su materijala, ali ako cu cvrste i ostre - hihihi. >:D Strava. Jest da nije bas nosivo ali odlicno izgleda!

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...