29 November 2012

S.he Stylezone Nail Oil Pen


Bilo mi je potrebno praktično pakovanje ulja za nokte/zanoktice koje bih mogla da nosim sa sobom na fakultet u zimskim mesecima. U obližnjem DMu sam uzela S.he Stylezone Nail Oil Pen. Ovaj proizvod košta 319 dinara, ali nemam pojma koja je količina u pitanju jer se taj podatak ne može naći ni na pakovanju ni na internetu. Na pakovanju piše da sadrži ulje čajavca, protein i lecitin, ali potpun spisak sastojaka nisam mogla da nađem.

I was in need of a nail/cuticle oil in a convenient packaging so I could carry it with me to uni in winter months. I chose S.he Stylezone Nail Oil Pen at local DM store. This product retails for about 2.5 €, but I have no clue how much product you get because this information is nowhere to be found on the packaging or internet. It says on the packaging that it contains tea tree oil, protein and lecithin, but I couldn't find a complete list of ingredients anywhere.

iznad olovke je vrh koji pripada olovci
the tip above the pen is the one that came with the pen

Pakovanje je prilično zgodno. U pitanju je debeljuškasta olovka čiji poklopac veoma čvrsto naleže na samu olovku, što je dobro. Loša strana je što olovka nikako nije zaštićena i ne postoji način da se ustanovi da li ju je neko već koristio. Vrh olovke je veoma tvrd i mislim da se pre može koristiti za potiskivanje zanoktica i guljenje laka nego za nanošenje ulja. Za razliku od olovke sa odstranjivačem laka, uz ovu olovku se ne dobijaju rezervni vrhovi, mada postoji prostor za njih. Pošto tvrdim vrhom nisam bila zadovoljna, umetnula sam rezervni vrh iz Essence olovke za korekcije laka, koji mi ne odgovara za svrhu za koju je namenjen jer je suviše mekan. Ovako sam mogla lepo da nanesem ulje, a da ne razmišljam da li ću izgrebati nokatnu ploču.

The packaging is very convenient. It is a plump pen with tightly fitted cap, which is good. Downside is that it is not protected in any way so you are unable to know whether someone used it before you. The tip of the pen is very hard and rough and I think it can be used as a cuticle pusher or nail polish scraper rather than applicator for nail oil. Unlike polish corrector pen, this one doesn't come with spare tips, even though there is space for them. Since I was unhappy with the hard tip, I replaced it with a spare tip from Essence nail polish corrector pen, which I didn't like in its original pen because it is too soft. This way I was able to apply oil without worrying if I was going to scratch my nail plate.


Što se samog ulja tiče, ono je veoma jakog mirisa. Čajavac se baš oseća i zbog toga ne mogu ovu olovku da koristim van kuće, što mi je bila namera. Ovo ulje nije mnogo masno, što je dobro ako želite da brzo ponegujete nokte i zanoktice i potom da radite nešto drugo. Veoma se brzo upija - dok stignem do malog prsta, ono što sam nanela na palac se upilo. Nije mi vidljivo negovalo ni nokte i zanoktice. Neću ga ponovo kupiti.

As for the oil itself, it has rather strong smell. The smell of tea tree is so potent that I can't use this oil outside of home, which was my initial idea. This oil isn't very greasy, which is great if you wish to give TLC to your nails and cuticles fast, and then immediately proceed to do something else. It is easily and fast absorbed. By the time I apply it on my pinkie, what I applied on my thumb would already be absorbed. I didn't notice it actually did anything for my nails or cuticles. I wouldn't buy this product again.


8 comments:

  1. dobro je da je nisam kupila. meni je essence olovka ok. nije tvrda, tj jeste ali možda dan-dva, dok ne omekša od korišćenja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo čudo se nije dalo omekšati. Iskreno, plašila sam se da će mi izgrebati nokte koliko je tvrdo. Možda uzmem Essence olovku kada potrošim ovu.

      Delete
  2. Mene recimo uopste ne privlace ovakve stvari. Nekako vise volim da stavim te mazalice pred spavanje ili u toku dana kad znam da nista necu raditi. Nameracila sam se na jedno ulje u Alexandru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumem. Meni ovo treba da imam kad odem kod ortaka da gledamo film ili kada sam zimi na faksu jer mi zanoktice pucaju.
      Javi utiske o tom ulju iz Aleksandra.

      Delete
  3. Ne volim ulja za zanoktice jer su mi previse masna, najcesce koristim razne kreme i one sasvim dobro rade posao hidriranja. A osim lakova potpuno preskacem S-he stand, za ovo cudo nisam ni znala da postoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja od sada potpuno preskačem S.he štand. Nisam zadovoljna kvalitetom lakova, mada imaju zanimljive boje, nisam zadovoljna ovom zezalicom i neću da rizikujem da budem nezadovoljna i sledećim proizvodom.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...