28 February 2013

Februar

Ni kraćeg meseca ni više noviteta. Došao mi je paketić koji sam osvojila u Chop Suey Nails nagradnoj igri (Max Factor Fantasy Fire, Ulta3 Twilight Fever i Cult Nails Wicked Fast nadlak). U Alexandar Cosmetics su stigli China Glaze Hologlam i Avantgarden lakovi. Stigla je i Holiday Joy kolekcija, samo sa nekoliko meseci zakašnjenja :D Dolazak Hologlam kolekcije me je naterao da konačno isprobam Golden Rose vodenu bazu (hvala Zmayachek što mi je uzela prvu bočicu), kao i bazu za popunjavanje neravnina na noktu. Hydrating Aquafix baza se više ne proizvodi tako da preporučujem da je potražite ako imate Hologlam lakove, a nemate pristup Nfu.Oh ili nekoj drugoj vodenoj bazi jer se preko ove baze mažu kao san. Pošto novi Jolly Jewels lakovi nisu još stigli kod nas (očekujemo ih željno), uzela sam jedan od Golden Rose Selective lakova, koji se sada mogu naći i u Kristabell. U Nail Line su stigle OPI Eurocentrale i Maraja Keri kolekcije. Nisam uzela ništa od njih, ali pao je konačno Ski Teal We Drop (taman za sutrašnji petrolej tematski petak). U martu očekujemo da novi Essence proizvodi stignu u DM i Lilly drogerije. One koji se povlače iz ponude smo mogli da nabavimo po veoma povoljnim cenama - otud mi dva laka u boji kože mene, kao i beli lak za pečatiranje, uzet po preporuci MarryJ. Pločice sam uzela više reda radi nego zato što su mi potrebne. Na preporuku Malog Praseta sam uzela Alverde kremicu za nokte i zanoktice. Kod Kineza ima svačega. Otišla sam po minđuše, a vratila sam se sa minđušama, šablon-nalepnicama i setom raznobojnog štrasa za nokte. Na kraju je tu China Glaze Below Deck koji sam dobila u zamenu za Essence Disco Disco.


The shortest month brought the most new stuff. Package I won at Chop Suey Nails (Max Factor Fantasy Fire, Ulta3 Twilight Fever and Cult Nails Wicked Fast top coat). China Glaze Hologlam i Avantgarden collections arrived at Alexandar Cosmetics as did Holiday Joy collection, but several months belated. The arrival of Hologlam collection made me finally give Golden Rose aqua base a go (thanks to Zmayachek who bought me my first bottle), as well as my first ridge filler. Hydrating Aquafix base is discontinued so I suggest you get some if you have Hologlam polishes and no access to Nfu.Oh or some other aqua base coat. New Jolly Jewels haven't arrived (and we're waiting for them eagerly) I only got one Golden Rose Selective polish at Kristabell. OPI Eurocentrale and Mairah Carey collections are available at Nail Line. I haven't got anything of those polishes yet, but I did finally get my hands on Ski Teal We Drop (right in time for tomorrow's teal-themed Friday). We expect new Essence products to arrive in March. We could get discontinued ones at very convenient prices - hence two nude polishes as well as white stamping polish I got at MarryJ's recommendation. I only got stamping plates because they were on special offer. I got Alverde nail and cuticle cream at Malo Praseta's recommendation. Anything can be found at Chinese thrift stores. I went to get ear cuffs and returned with ear cuffs, nail stencils and a wheel of assorted rhinestones for nails. In the end there is China Glaze Below Deck I swapped Essence Disco Disco for.


19 comments:

  1. mene je strah da okači, u subotu februarsku kupovinu :D

    javi kako ti se pokazala alverde kremica, i još jednom čestitke za nagradne igre!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opa, znam da si neke stvari prijavljivala na forumu, ali jedva čekam da ih vidim sve na okupu.

      Delete
  2. Ej nadam se da ćeš biti zadovoljna sa kremicom :)
    Ja vala volim što više noviteta, uživam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volim i ja novitete, ali treba nešto da ostavim i za mart :D

      Delete
  3. Odlicni su ti noviteti! I ja sam kupila jedan nude glam lak taman kad sam izjavila da nisam ljubitelj istih. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stojim iza toga da ne volim nudaće, ali mislim da će biti veoma korisni za pečatiranje i kao baza za prozračne lakove.

      Delete
    2. Iz slicnih razloga sam ga i ja kupila. ;)

      Delete
    3. Dakle nismo ih uzeli za bojenje noktiju nego kao pomoćno sredstvo :D

      Delete
  4. Cajka super noviteti! Ski till we drop mi je na WL već duuugo... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vredi ga imati. Baš ću ga sutra predstaviti.

      Delete
  5. What a lot of nice new stuff and polishes :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I think there's not much left to buy in March :D

      Delete
  6. Jedva cekam da dodju nove Essence stvari! :D Inace STWD je jedna od nijansi koje strasno prizeljkujem. :D :D :D :D

    ReplyDelete
  7. divno divno divno :) fantasticni noviteti :)

    ReplyDelete
  8. Uspesan mesec, svasta si lepo kupila!

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...