26 April 2013

China Glaze Lubu Heels u Lubu manikiru


Lubu Heels i Lubu manikir su mi, za razliku od Louboutin cipela, bili veoma zanimljivi, ali pošto sam za Lubu Heels pročitala više negativnih komentara odustala sam od kupovine i smućkala svoj duplikat. No kako je Šmizla relativno nedavno nabavila ovaj lak i to dobre formule, okušala sam i ja sreću i dobila zaista dobar primerak. Lubu Heels (77064) je deo Lubu Manicure dvojca, a drugu polovinu čini Ruby Pumps. Ne znam da li se i dalje mogu kupiti kao set, ali oba su laka deo stalne postavke i svaki se može kupiti zasebno po ceni od 387 dinara u Alexandar cosmetics i kod njihovih distributera.

China Glaze Lubu Manicure
izvor/source

Unlike Louboutin shoes, I found both Lubu Heels and Lubu manicure very interesting, but after reading so many negative comments about Lubu Heels, I decided to give it a miss and made my own dupe for it. But since Šmizla found one with good formula, I tried my luck and bought myself one. Lubu Heels (77064) is one half of Lubu Manicure duo, the second part being Ruby Pumps. I'm not sure if the set can still be found, but both of these polishes are part of core collection now and can easily be found.


Ovaj prozračno crni lak ispunjen je diskretnim sitnim crvenim šljokicama. One se u senci i zatvorenom prostoru jedva vide i lak izgleda kao grbavi crni lak. Jedan sloj nadlaka izravnava površinu. Dovoljno je pigmentovan da u dva sloja pokrije nokat. Svetlija mesta koja se vide ovde na slikama se uopšte ne vide uživo. Za unutrašnju stranu nokta Lubu manikira sam koristila China Glaze City Siren. Ne radujem se skidanju laka jer se plašim nereda koji ću napraviti oko noktiju.


This sheer black polish is filled with discreet red glitter that isn't very visible in shade and indoors and that make polish look a bit lumpy. One layer of top coat should even out the surface. The polish is pigmented enough to give full coverage in two coats. Lighter spots that are visible in the photos aren't visible on the nail in person. I used China Glaze City Siren for the underside of nails. I'm not looking forward to removing the polish because of the mess I'll make around my nails.


Slike su snimljene na suncu. Imam jedan sloj City Siren, dva sloja Lubu Heels i sloj Seche Vite.

Photos were taken in sunlight. I have a coat of City Siren, two coats of Lubu Heels and a coat of Seche Vite.


36 comments:

  1. Odavno želim da ovako namažem nokte, ali mislim da bih napravila haos i prilikom mazanja i prilikom skidanja... Ti si to odlično odradila i lakovi su prelepi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Već sam napravila haos kada sam čistila oko noktiju. Mislim da ću izgledati kao da sam iz klanice izašla kada ga bud4em skidala.

      Delete
  2. Odlicno izgleda! Ja se iskreno ne bi usudila da mazem lak ispod noktiju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moj avanturistički duh se uvek probudi u pogrešnim situacijama :D

      Delete
  3. odlično si ovo izvela, a konačni efekat je wow!

    ReplyDelete
  4. That's very pretty and interesting manicure, I wish I had long enough nails to try that myself :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I wanted to shorten mine but couldn't because I wanted to try this mani.

      Delete
  5. Svaka ti čast!
    meni je želja ali se ne usuđujem! :D

    ReplyDelete
  6. Odlično! I mene strah od krvoprolića pri skidanju...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Priznajem, namazala sam unutrašnjost noktiju samo na levoj ruci kako bih smanjila kasniju štetu.

      Delete
  7. Super je fora! :)
    I dobro ti je uspelo.. Jos samo da se skine kako treba.. :)

    ReplyDelete
  8. svaka cast! ja bih se umeljala od noktiju na rukama do nogu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako ću ja verovatno kada budem skidala :D

      Delete
  9. Vamp manikir ti odlicno stoji. Sad se i meni kupuju ta dva laka, ali ne smem ovaj manikir, jedino zasebno da ih probam.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Za City Siren imam samo reči hvale. Lubu Heels je zanimljiv, ali nije toliko poseban koliko sam očekivala.

      Delete
  10. Odlicno ti je ispalo! Lubu kao stvoren za tebe :)
    I super si uslikala kako izgleda u bocici

    ReplyDelete
  11. Super si ovo odradila,zamisljam sebe jako ubrljanu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I sama sam bola takva, tako da je ubrljanost zagarantovana :D

      Delete
  12. Super izgleda i uslikala si savršeno.

    ReplyDelete
  13. Odlično ti stoji, baš zanimljivo :) Mada ja nema šanse tako da namažem nokte, to bi bila katastrofa :D

    ReplyDelete
  14. Strava! Jeste fora, mada ja nikad necu imati notke dovolje duzine za tako nesto, a da se ne lazemo, verovatno bi me i mrzelo :) Zivo me zanima kako je proteklo skidanje ;)
    Lubu heels jeste super u makro modu ali mene uzivo ne odusevljava preterano.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skidanje je proteklo iznenađujuće bezbolno. Slažem se sa poslednjom rečenicom - uživo nije ništa posebno.

      Delete
  15. Lepota od laka! Ovo je stvarno tvoj lak. Baš ide uz tebe. Svaki put se setim tebe kad ga vidim na nekoj slici ili kada vidim kombinaciju crne i crvene. Divno ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*
      Obožavam i crno i crveno i još uvek rado nosim tu kombinaciju.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...