12 July 2013

China Glaze Red-y & Willing


Alexandar Cosmetics nas je opet prijatno iznenadio i dobavio novu kolekciju China Glaze lakova mnogo pre nego što se ona pojavila u svetu. Ovog puta je reč o Autumn Nights kolekciji koja će se drugde u prodaji naći 1. avgusta, a kod nas se već može nabaviti. Kolekcija se sastoji od 12 lakova - 10 svetlucavih i dva kremasta - podeljenih u dve linije: Gossip over gimlets i Strike up a cosmo. Lakovi su dostupni i u Alexandar Cosmetics i kod distributera po drugim gradovima. Koštaju 387 dinara.

izvor/source

Alexandar Cosmetics, Serbian importer of China Glaze products surprised us pleasantly again by getting new collection of China Glaze polishes before it hit stores worldwide. This time it is Autumn Nights collection that should be available from August 1st. This collection consists of 12 polishes (ten shimmers and two cremes) split into two lines: Gossip over gimlets i Strike up a cosmo.


Meni se boje u Autumn Nights kolekciji nisu preterano svidele jer ili nisu moje boje ili su već viđene. Jedna od već viđenih, ali kojoj nisam mogla da odolim je Red-y & Willing. Na osnovu bočice mi je bilo jasno da se dovoljno razlikuje od Short & Sassy, ali nisam je poredila sa Heart of Africa, Thunderbird ili ostalim lakovima iz ove game. Ovo je prilično pogmentovan lak boje crvenog vina koji vuče malo na brusnica-crvenu boju. Vamp je, ali nije suviše taman. Sjaj mu je prilično visok.


I didn't like the shades in Autumn Nights collection because they either aren't my colours or they are already seen before. One of the latter ones, but the one I couldn't resist is Red-y & Willing. Bottle comparison showed it differs enough form Short & Sassy, but I didn't compare it to Heart of Africa, Thunderbird or other polishes from this colour range. This is highly pigmented wine-coloured polish that leans a bit toward cranberry red. It is vampy but not too dark. It has high gloss.


Neka vas mehurići na slikama ne plaše - prilično sam sigurna da su nastali zbog visoke temperature i vlage koja vlada ovih dana u Srbiji. Nanosi se veoma lepo i prilično ravnomerno. Na kraćim noktima bi sigurno mogao proći kao jednoslojac. Treba voditi računa o debljini slojeva jer se u debljem sloju mogu videti tragovi četkice. Suši se umereno brzo.


Don't let the bubbles you may see in the photos scare you - I'm quite sure they are due to the high temperatures and humidity we've been having these days in Serbia. The polish goes on really well and evenly. It could be a one-coater on shorter nails. Attention should be paid to the thickness of coats because brushstrokes could be visible in thicker coats. It dries moderately fast.


Za kraj poređenje sa Short & Sassy. Mislim da je razlika sasvim jasna - Short & Sassy je tamniji i zatvoreniji i više vuče na broan dok Red-y & Willing više vuče na ciklamu. Poredbena slika je snimljena u hladu, ali razlika je jasna pri svakom osvetljenju. Prve četiri slike u ovom postu su snimljene na indirektnom dnevnom svetlu, a naredne dve na direktnom suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


And to finish this post I have a comparison with Short & Sassy. I think the differences are quite apparent - Short & Sassy is darker and muted and leans toward brown, while Red-y & Willing leans toward fuchsia. The comparison photo is taken in shade, but the difference can be seen in any lighting. The first four photos were taken in indirect natural light, the other two in direct sunlight. I have two coats of polish and no top coat.


32 comments:

  1. It's gorgeous, I swatches first half of the entire collection yesterday, and both reds took my breath away, but the green and the blue - wow, they are pretty too.
    Today I'm going to swatch the rest - hopefully post Sunday and Monday :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm looking forward to seeing your swatches. I probably wont buy any other polish from this collection (I'm saving myself for Halloween and holiday collections) so your swatches will come in handy to share among my friends who are wondering what other polishes look like.

      Delete
  2. tvoja boja, pa me ne čudi da nisi odolela.
    pošto je hoa skoro identičan s&s, onda je i dovoljno različit i od njega!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaboravila sam koji je skoro isti. Hvala što si javila.

      Delete
  3. preprepredivan! i super poredjenje :)

    ReplyDelete
  4. Jesam ja luda ili sam propustila da prokomentarisem? Kao da sam juce pisala ovde :D
    Savrseno ti stoji savrsenoooooooooooo! :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Bebi. Meni se čini da Bloger malo zeza sa komentarima.

      Delete
  5. Više mi se ovaj dopada, prelepo sija!

    ReplyDelete
  6. Prelepa boja. I meni se ovaj više sviđa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Vidim da je generalno pokupio više simpatija od S&S.

      Delete
  7. Volim kada su naši uvoznici ažurni i kada naše devojke imaju prve swatcheve po netu :)
    Sjajna je boja, mnogo volim ovakve nijanse <3

    ReplyDelete
  8. Baš si slaba na ovakve boje. :) I ja ih volim, ali ne volim baš da gomilam slične nijanse, a momak mi svaki put izabere neki ovakav lak. Ipak, ne bunim se. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja se ne bih bunila da mi dragi izabere neki lak :P

      Delete
  9. Mnogo lep, tvoja boja, i dovoljno razlicit od S&S.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je najvažnije - da ne gomilam baš iste lakove.

      Delete
  10. Lep je, ali bi mi bio jos lepsi da je tamniji, al' da ne ide na braon kao S&S, e onda bi bilo idealno. :D

    I svaka cast Alexandru za azurnost.

    ReplyDelete
  11. Mnogo lep. Da su dodali neke sljokice u tamnijoj ili svetlijoj varijanti bio bi super.

    Nominovana si: http://jelenaswonderfulcolors.blogspot.com/2013/07/sisterhood-of-world-bloggers-award.html#more

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se dopada baš što je šimer iste boje kao baza.

      Delete
  12. Nominovana si! ;))
    http://bydanijela.blogspot.com/2013/07/sisterhood-of-world-bloggers-award.html

    ReplyDelete
  13. Wow. kako je lep, savrsen. Nadam se da cu uspeti da se suzdrzim bar do septembra jer bi mi sad bio suvisan, ali za jesen, mljac. Bas su brzi sa jesenjom, al kad razmislim i prosle godine je bilo slicno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne sećam se prošlogodišnje jesenje kolekcije, ali sećam se da su ove godine sve uvezli dosta ranije, što je sjajno.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...