20 July 2013

Depend 318


Spomenula sam kako su u Mauricijus parfimerije stigli proizvodi švedske firme Depend i da sam odmah uzela dva laka. Danas predstavljam drugi od njih. Depend lakovi imaju 5 ml i ne sadrže toluen, DBP i formalin. Kod nas su trenutno dostupni lakovi iz stalne postavke (205 dinara) i Mirage kolekcija (245 dinara). Subotom je u Maurucijus parfimerijama u Brankovoj ulici i na Terazijama sve što već nije na sniženju sniženo za 10%, a u parfimeriji na Slaviji je dan za popust sreda.


I have mentioned that products of Swedish company Depend are now available in Serbia and that I immediately bought two of them. Depend polishes come in 5 ml bottles and they are big 3-free (don't contain toluene, DBP and formalin). At the moment we can get only the core range and Miracle collection.


Lak koji nosi broj 318 je nešto plavlji mint zeleni lak. Hladnog je tona i ispunjen je veoma finim šimerom koji mu daje nežan, skoro biserni sjaj. Pošto je razlika u boji između bazne boje i šimera veoma mala, onda se tragovi mazanja slabije vide, ali znajte da postoje. Sjaj mu je visok. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


The polish named 318 is bluish minty-green polish. It is cool in tone and it is filled with very fine shimmer that gives it gentle, almost pearlescent sheen. Since there is just a small difference between the base colour and the shimmer colour, the brush strokes are less apparent, but they are present. The gloss of the polish is high. Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.


24 comments:

  1. It seems that you have different polishes that we do here in Denmark from Depend, the last time I fell in love with a Depend swatch of yours, that number was not available here - and never had been - weird...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Interesting. We didn't get all shades, so maybe they have some policy as to what goes where or importers choose shades themselves.

      Delete
  2. Merkala sam ga i zakljucila da mi je previse hladan. Vrlo lep sjaj ima, bila sam ubedjena da imas i TC dok nisam stigla do poslednje recenice.

    Nije me toliko obradovala Mirage kolekcija, vise bih volela da smo dobili holo lakove ili magnete.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja bih više volela holose ili magnete. Nosila sam ovaj na viđenje, ali nekako uopšte od onih silnih Zoya Depend nisu stigli na red. Ako budeš htela da ga probaš, znaš gde me možeš naći :D

      Delete
  3. Nezna boja. Nisam vidjala ove lakove kod mene nigde, steta sto su samo 5ml. Ja to za cas potrosim ako mi se lak dopada. :S

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda da ih ima samo u Mauricius parfimerijama, a one postoje samo u Beogradu :(
      Meni sada kada imam preko 200 lakova ovi mali deluju veoma privlačno jer zapravo mogu da ih potrošim.

      Delete
    2. Pa mogu ja da ti pošaljem neki.

      Delete
  4. Predivna boja :) Mnogo dobro ti stoji :)
    Ni sama vise ne znam koliko mint lakica imam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ja sam toliko oduševljena mintaćima da sam ih za kratko vreme nabavila šest.

      Delete
  5. Great color from Depend who is Swedish just like me :)

    ReplyDelete
  6. baš je lepa nijansa, sviđa mi se tako fin šimer.

    ReplyDelete
  7. Bas je lep! Priznaj koliko mintaca imas!? :D
    Mnogo mi je drago sto smo se konacno upoznale! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je baš drago, posebno pošto smo mogle da se odavno upoznamo.
      Mintaća imam šest, ali nameravam da uzmem još koji. Nemam pojma kad ću ih potrošiti, ali želim da ih imam ;D

      Delete
  8. I love mint greens, and this one is so pretty! I love its subtle pearly sheen. :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad you do. I think it is what sets this polish apart from so many other minty polishes.

      Delete
  9. Lepa varijanta mint laka, dopada mi se shimmer. :)

    ReplyDelete
  10. Bas je dobar, toliko da sam u iskusenju da ga potrazim iako sigurno imam nesto slicno. Pre svega jer me jako podseca na moj omiljeni OPI Hey Get in Lime koji se vise ne usudjujem da trosim, osim tog simera boja mi deluje skoro identicna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Morala sam da proguglam taj OPI i ovaj novi Essence Floral Grunge TE mintać mi deluje sličnije od ovog Dependa, ali opet ja taj OPI nisam nikada videla uživo.

      Delete
  11. Nije los, al re-fresh je ipak pobednik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, mada imam tri neisprobana miintaća i još jedan u planu ;)

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...