12 August 2013

p2 Sand Style 050 Confidential


Ko me prati na Instagramu, Facebooku ili je zašao na forum Ana.rs na temu o lakovima koji se ne mogu naći u Srbiji mogao je videti sličicu lakova koje mi je ortak doneo iz Nemačke. Ja sam mu rekla da mi uzme nešto od firme p2, a boje je sam izabrao. p2 je DMov brend inicijalno posvećen nezi i ulepšavanju noktiju, mada sada imaju i šminku. Može se nabaviti samo u Nemačkoj i Austriji, koliko sam mogla da primetim.


Those of you who follow me on Instagramu and Facebook could see a picture of polishes a friend of mine brought me from Germany. I only told him to get me something by p2 and the colours were his choice. p2 is one of DMs brands that was initially dedicated to nail care and nail beauty, but now has make up too. It is available in Germany and Austria.<

Najzanimljiviji lak od pet koje sam dobila je upravo ovaj - teksturisani sivo-teget lak ispunjen ljubičastim i bronzano-zelenkastim šljokicama. Tekstura je baš osetna pod prstima. Spektor's Nails je napravila poređenje ovog laka sa OPI Alcatraz... Rocks i došla je do zaključka da su isti. Mislim da je to veoma dobra vest jer ovaj lak je zaista poseban, a nedostupan u većem delu sveta, a OPI se može lakše naći.


The most interesting polish of the five I was given is this one - the textured greyish-navy blue polish filled with purple and bronzy-green glitter. It is very gritty. Spektor's Nails did a comparison of this polish and OPI Alcatraz... Rocks and came to the conclusion that they are perfect dupes. I think this is a good news because unlike OPI, p2 isn't available worldwide and this polish is really special and worth having.


Za puno pokrivanje i ujednačenu boju su neophodna dva sloja. Slojevi se suše brzo. Četkica je sasvim obična okrugla i metlasta, a volela bih da je manja i/ili pljosnata. To bi dosta olakšalo nanošenje, koje inače nije teško niti komplikovano, samo je veoma lako naneti previše laka ili zamazati zanoktice.


It takes two coats for full coverage and even colour. The polish dries fast. The brush is quite ordinary round and splay, and I wish it were smaller and/or flat. That would make application easier. Not that it is complicated as it is, but it is easy to apply too much polish and to smear it over cuticles.


Prve četiri slike su snimljene u senci, naredne četiri na suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Poslednje dve slike su snimljene u senci i na njima imam tri sloja Zoya Armor nadlaka.


The first four photos were taken in shade, the next four in sunlight. I have two coats of polish and no top coat. The last two photos were taken in shade and with three coats of Zoya Armor.




37 comments:

  1. Prvo sam mislila da je divan, a sa top coatom - nemam reci. Ma ludilo! :D

    ReplyDelete
  2. baš sam se dvoumila oko alkatraza, a sad kad vidim tvoje sličice, moraće da padne! i sa tc-om je baš divan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno ga uzmi. Mislim da će tebi baš pasovati.

      Delete
  3. It's a very pretty sand-style polish I think :)

    ReplyDelete
  4. Drugarica mi je u Berlinu, bice moj - toliko :D.
    Ovo je jedini blog ciji postovi su u najvecem procentu posveceni bojama koje ja zaista ne nosim, ali ti ih jako kvalitetno prezentujes, da sam sastavila majusnu, ali vrednu wl u koju cu uskoro investirati. Hvala Cajka :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, hvala ti mnogo. Ovakva pohvala se ne dobija svakog dana. Ima i ženstvenijih p2 peskića pa reci drugarici da baci pogled i na njih.

      Delete
  5. savršeno.. pogotovo ove slike gore <3


    pusa

    ReplyDelete
  6. Ne znam sviđa li mi se više s nadlakom ili bez...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti i Prasli isto mislite :D Guta nadlak, tako da je meni lepši bez njega.

      Delete
  7. Predivan je, baš mi se dopada! Ne znam da li je lepši bez ili sa tc :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Javićeš mi kada budeš probala Alkatraz :D

      Delete
  8. Svidja mi se zbog sljokica, lep je i sam top coat-om i bez. :]

    ReplyDelete
  9. Drug je baš potrefio tvoj ukus :)
    Više mi se sviđa bez nadlaka, nekako je zanimljiviji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. On i ja izgleda imamo sličan ukus po pitanju lakova koje nosim :D

      Delete
  10. Raskosan. Bas sam mislila kako bi dobro dosao teksturac dzins plave boje. Dopada mi se ovaj i sa nadlakom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne smeš preskočiti Alkatraz ako ne možeš nekako da dođeš do ovog. Lak je san naših snova.

      Delete
  11. Auu sto je dobar! :D
    Cak mi je sa tc-om mozda lepsi, ali mrtva trka! :)
    Odlicno ti stoji.. Lak kao da je pravljen za tebe :)
    I bravo za drugara.. :)

    ReplyDelete
  12. Vracam se po treci put da gledam slike... :-) Mnogo je lep, odusevljena sam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. I meni se mnogo dopao pa mi je time draže kada se drugima toliko svidi.

      Delete
  13. Stvarno sam preoduševljena, ne znam da li mi se više sviđa hrapav ili sa tc. A odlično je što ne izgledaju kao isti lak sa tc i bez.

    ReplyDelete
  14. Idealan na suncu bez TCA!

    ReplyDelete
  15. P-r-e-l-e-p!

    Tamnijim bojama da prizovemo malo jesen, vreme je ;)

    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da znaš da sam se uželela svojih tamnih lakova.

      Delete
  16. Oooh so gorgeous! It looks really similar to Alcatraz Rocks, and I love that polish. :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. According to Spektor's Nails, they are the same.

      Delete
  17. prekrasan, i s nadlakom i bez! :)

    ReplyDelete
  18. I wear mine without a top coat...I think that you loose the sand effect when you fixate it with a top coat.

    Really pretty!

    ReplyDelete
    Replies
    1. They do lose texture, but this one gets even more gorgeous with top coat (not all do). I love it either way.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...