29 October 2013

Mavala sredstvo za uklanjanje zanoktica


Mogli ste da primetite kroz proizvode koje kupujem i predstavljam na blogu da kada su proizvodi za nokte u pitanju ja uglavnom ne smatram da važi pravilo "koliko para, toliko i muzike". Uglavnom. Sredstva za uklanjanje zanoktica koja sam do sada koristila zapravo potvrđuju pravilo jer jeftinija sredstva su mi bila lošija od skupljih. Pošto sam ga testirala tokom prethodnih mesec dana, danas predstavljam jedno od skupljih sredstava - hvaljeno Mavala sredstvo za uklanjanje zanoktica. Mavala proizvode možete kupiti u Jasmin i Glamour parfimerijama. Puna cena mu je 1069 dinara, ali Jasmin prilično često daje 20 % popusta na sve proizvode koji nisu već na sniženju. To znači da Mavala Cuticle remover možete kupiti i za 855 dinara.


From my posts, from the products I buy and show here, you could notice that I don't think that there is a correlation between the price and the quality of nail products and that goes for most of the stuff. When it comes to cuticle removers, however, it turned out that the cheaper the product, the less pleased I was with the result. After I've been testing it for a month, today I have one of the more expensive cuticle removers to show - the highly praised Mavala Cuticle remover.


U pakovanju se dobijaju bočica sa 10 ml sredstva za uklanjanje zanoktica, drveni štapić za potiskivanje i uputstvo. Ovi štapići su drugačijeg oblika od većine i umesto klasičnog šiljka sa jedne strane imaju oblik strelice. Sredstvo se koristi tako što se nanese četkicom po obodu čistih noktiju. Četkica kojom se sredstvo nanosi je malo gruba i kruta za moj ukus, ali kod ovakvog sredstva to nije veliki problem. U uputstvu kažu da sredstvo treba pustiti da deluje jedan minut i da potom zanokticu treba nežno pogurati štapićem obmotanim vatom. Potom sredstvo treba dobro oprati sa noktiju vodom i sapunom. Aktivna supstanca u ovom sredstvu je kalijum hidroksid, veoma snažan agens koji nagriza kožu i koji treba pažljivo koristiti, ali osim njega sadrži i glicerin i lanolin, koji neguju kožu.

pre/before

In the box you'll find 10 ml bottle of cuticle remover, a manicure stick and instructions. This manicure stick is a bit different than the most. Instead of classical pointy end these have sort of arrowhead end. You should apply this product with brush around the clean contour of the nail. The brush on this bottle is a bit too firm and stiff for my liking, but in this case that shouldn't be an issue. Instructions say that the remover should be allowed to act one minute and then the cuticle should gently be pushed back with manicure stick covered with cotton wool. It should be washed well with soap and water. THe active ingredient in this product is potassium hydroxide, a very strong agent which breaks down skin cells and should be used with caution, but there are also glycerine and lanolin, which are moisturisers.

tokom/during

Kao što sa slika možete videti, koža oko noktiju mi je vidno manje iskrzana i manje isušena. Zacepljena zanoktica je zacepljena i tu osim seckanja nema mnogo pomoći. Iako u uputstvu piše da sredstvo treba pustiti da deluje jedan minut, ja ga puštam da deluje duže jer moje zanoktice su baš problematične. Na desnoj ruci mi se prave zanoktice na noktu, a na levoj mi se prave tvrde zanoktice pored noktiju, a na obe ruke mi je koža oko noktiju generalno sklona pucanju. Nije mi jasno zašto mi se stanje zanoktica razlikuje na levoj i desnoj ruci kada mi je nega ista za obe ruke. Šta sam primetila da Mavala radi? Omekšava zanoktice, ali to omekšavanje je veoma neobično. Mrtav deo kože dobija neku čudnu žvakastu elastičnost. Zbog toga zanoktice ne potiskujem prema korenu nokta kada koristim ovo sredstvo već ih nežno povlačim od korena nokta i pokušavam da ih "otkačim" od zdravog dela kože. Ovaj sistem veoma dobro funkcioniše kada uklanjam kožicu sa samog nokta. Na žalost, ne deluje na tvrde zanoktice. Sama koža oko nokta postaje nežnija, ali ipak je posle ispiranja ovog sredstva potrebno naneti neko hranljivo sredstvo za negu zanoktica. Ja zanoktice uklanjam u skladu sa uputstvom jednom nedeljno, a trebalo bi otprilike na pet dana. Ne vidim neke negativne posledice upotrebe ovog sredstva, ali nisam sigurna da mogu mirne duše da vam kažem da ovo sredstvo možete da koristite češće od jednom nedeljno ukoliko proizovđač kaže drugačije.

posle/after

As you can see from the photos, after using Mavala Cuticle remover the skin around my nails is less jagged and less dry. Torn cuticles are torn and there's nothing I can do except cut them. Even though the instructions say you should let this product sit for a minute, I let it stay longer because I have a real problem with my cuticles. I get true cuticle on my right hand and hangnails on my left hand, and skin around my nails generally tends to break on both hands. I have no idea why the condition of my cuticles is so different on my left and right hand when my hand and nail care routine is the same for both hands. What did I notice Mavala Cuticle remover does to my cuticles? It softens the cuticle, but in an unusual way. Dead, dry skin becomes weardly elastic. That is why I don't push the cuticle black when I use this product, but I gently pull it from the nail base and try to detach them from the healthy skin. This system works really great when I'm trying to remove true cuticle. Unfortunately it doesn't work on hangnails. The skin around my nail generally gets softer, but some cuticle care product should be applied after washing up. I use this remover once a week, in accordance with the instructions, but I should use it about every five days. I haven't noticed any negative effects of this product, but I can't in good conscience tell you that you can and should use it more than once a week if the manufacturer states otherwise.


34 comments:

  1. Deluje fino, ali me za sada cena odbija :) Ja zanoktice potiskujem bez upotrebe nekog posebnog sredstva ili uz ulje ili neku levu kremu za zanoktice (tipa onaj cep od dahlia skidaca). Za sada radi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je za negu, zato sam ja ovde pokušala da objasnim da ne potiskujem zanoktice već da ih zaista skidam, gulim. Meni je to potrebno i ja zavidim onima kojima se zanoktice ne prave.

      Delete
  2. Zanimljivo, još nisam naišla na sredstvo protiv zanoktica koje ih efikasno uklanja, a nije da se nisam trudila. Mogla bih da probam i sa ovim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj ili ovo ili Trind sada kada je ponovo dostupan.

      Delete
  3. Great review Vedrana!
    After I started using Healthy Hoof on my cuticles every night before bed, I never need to do anything at all with my cuticles....

    ReplyDelete
    Replies
    1. That's so great. We don't have that cream here.

      Delete
  4. Bas se primecuje razlika. Ja sam pre 5 godina imala problema sa suvom kozom na prstima a to je bilo zato sto sam cesto prala ruke hladnom vodom i kojekakvim sapunom na poslu. Cim sam se resila toga sve se vratilo u normalu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam počela da izbacujem običan sapun i počela ruke da perem Dove sapunom. Valjda će mi pomoći. Hladnu vodu koristim radije negu toplu.

      Delete
  5. Moram da priznam da se ne bavim zanokticama osim sto mazem kremu za ruke. Te zanoktice sa strane hoce da mi stvori neadekvatan aceton, i to vrlo cesto tek nakon nekoliko potrosenih pakovanja. I ako su ruke dugo u vodi, al to se brzo sanira.
    Elem, mozda ti vise stradaju zanoktice na desnoj ruci ako si desnjak??

    ReplyDelete
    Replies
    1. To bi mi imalo smisla da su mi zanoktice na desnoj ruci u gorem stanju, ali nisu. Samo su drugačije. Mislim da sam našla uzrok i rešenje za zanoktice sa strane pa ih sada mažem kremom mnogo intenzivnije. Valjda će pomoći.

      Delete
  6. Moze da prouzrokuje slepilo. :D LOL! Meni definitivno treba nesto kao ovo. Samo jeftinije. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Javi ako saznaš za neko tako delotvorno, a jeftinije. Ja zanm samo još za skuplje.

      Delete
    2. Eh kad bih znala. :[ Bas bi mi dobro doslo nesto, al ovo mi je mnogo da dam. Citala sam po blogovima ranije, kapiram da su sve to hemikalije, sve na istu foru, al nikad nisam videla nesto dostupno nama. Raspitacu se po parfimerijama. :]

      Delete
    3. Zapravo nisu na istu foru. Meni pomažu samo sredstva sa kalijum hidroksidom. Druge aktivne supstance mi ne daju nikakav rezultat. Probala sam mnoge skidače zanoktica na našem tržištu koji sadrže KOH, ali jeftiniji (Aura, Eveline) mi nisu davali tako dobre rezultate kao skupi (Mavala, Trind). Verovatno je razlika i u drugim sastojcima i u koncentraciji KOHa.

      Delete
  7. Vidi se razlika, ali se isto tako vidi da imaš dosta problema sa zanokticama. U tom sam slučaju pre za kupovinu skupljeg preparata nego za bespotrebno bacanje para na jeftinije. Imaću ga u vidu ako se moje stanje sa njima zakomplikuje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ja baš imam problema sa zanokticama. Izgleda da mi je to i genetski uslovljeno jer i moji roditelji i brat imaju iste probleme.

      Delete
  8. Jedno vreme sam bila zagrizena za ovakve proizvode i onda sam dospela na neki kurs manikira i tako skapiram da bez guljenja nema vajde za ljude koji imaju navucene zanoktice na plocu nokta, ali definitivno se slazem sa ovakvim proizvodima koliko para toliko muzike :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja navučenu kožicu imam samo na desnoj ruci, a to mi je nezgodno da slikam. Naravno da je gulim :D

      Delete
  9. Great review! I'm glad this product seems to work well for you. Your cuticles look great in that last picture. :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. They are still ragged, but in far better shape than before.

      Delete
  10. Ja koristim kremicu i često namažem ricinusovo ulje, čini mi se da pomaže.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kremice i ulja pomažu da zanoktice ne pucaju, ali meni ne pomažu protiv stvaranja zanoktica.

      Delete
  11. Odlicno zvuci, mada, s' obzirom da nemam nekih problema sa zanokticama, ne moram da dajem parice, i nesto jeftinije mi radi posao. :))

    ReplyDelete
  12. Ja nemam zanoktice :) Prava sam srećnica, ali ovo deluje baš fino

    ReplyDelete
  13. ja sam do sad samo essence koristila. nemam neke strašne probleme, ali mislim da je redovnost u mazanju najbitnija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I Essence sadrži KOH. Sećam se da si ga ti hvalila pa sam proverila sadržaj. Na žalost, to je bilo u vreme kada su nam ukinuli dupli štand.

      Delete
  14. Ovu sam recenziju čekala od kada si najavila proizvod. Ne znam ni sama šta da mislim, vredi li? Uzela sam skoro Alverde ulje za zanoktice, videću kako će se pokazati. Što se ruke tiče, ako si dešnjak uvek ce ti lošije stanje noktiju i zanoktica biti na desnoj ruci i pored jednake nege, iz prostog razloga što njom više radiš.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lijo, meni vredi. Od svih sličih proizvoda koje sam koristila tokom protekle dve godine ovo je najbolje. Imam ih još nekoliko na listi, a volela bih da ga uporedim sa Trindom sada kada je Trind ponovo dostupan kod nas.

      Delete
    2. Onda ću ga definitivno staviti na listu, jer tvom sudu stvarno verujem.

      Delete
    3. Hvala na poverenju. Verujem da nećeš biti razočarana.

      Delete
  15. This is a favourite product of mine. I have yet to find somethig half as good as this.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Have you tried Trind? I they are about neck and neck.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...