16 December 2013

MoYou Nails 204

MoYou Nails 204 je poslednja MoYou Nails pločica koju ću predstaviti ove godine. Na njoj se nalazi sedam slika od kojih mi jedna uopšte nije zanimljiva i nadam se da mi nećete zameriti što vam je neću pokazati. To je motiv "Love" a ja nisam pristalica ispisivanja (ili pečatiranja) reči po noktima. Preostalih šest motiva (simboli sa karata, pahulje, zvezde, vila, floralni motiv i četvorolisti) sam kombinovala u četiri manikira od kojih ste jedan već imali priliku da vidite u snežnom usklađenom manikiru. Svi su motivi dobro urezani, ali za pahuljice, zvezde i simbole sa karata treba tražiti ugao za grebanje. Zato na mojm noktima možete videti manje i više uspešne transfere jer sam tražila najbolji mogući ugao.

Kiko Silver preko China Glaze Strap on Your Moonboots

MoYou Nails 204 is the last MoYou Nails image plate I am going to show you this year. It has seven images, one of which is quite uninteresting to me and I hope you won't mind if I don't show it. It is a "Love" image and I am not a supporter of written (or indeed stamped) words on nails. I have combined the other six images (card suits, snowflakes, stars, fairy, floral motif and quatrefoils) in four manicures, one of which you had the chance to see in snowy matching manicures. All motifs are well etched, but card suits, snowflakes and stars require some scraping angle-searching. That is why you can see some more and less successful transfers of my nails. I was looking for the best possible scraping angle.

zvezde: China Glaze When Stars Collide; vila: Essence Pink & Proud preko Morgan Taylor Royal Treatment
stars: China Glaze When Stars Collide; fairy: Essence Pink & Proud over Morgan Taylor Royal Treatment

Nijedan od ovih motiva nije za ceo nokat, ali većina se može uklopiti, odnosno pečatirati više puta na jednom noktu kako bi se pokrila veća površina. Ja sam to uradila sa motivom pahuljica, zvezdica i, iako ne pokazujem to na slici, sa motivom oznaka na kartama. Četvorolisti se isto mogu ponavljati. Floralni motiv se može lepo kombinovati sam sa sobom tako da se dobije lepa vinjeta ili ram, što možete videti na poslednjoj fotografiji.

crni i beli lak za pečatiranje preko Don Juan LK101, Don Juan OC229 i Essence Fateful Desire
black and white stamping polish over Don Juan LK101, Don Juan OC229 i Essence Fateful Desire

None of these designs is full nail image, but most of them can be stamped multiple times in order to cover larger surface. I did so with the snowflakes, stars and, even though I don't show it in a photo, with card suits motif. Quatrefoils image can be repeatedly stamped too. Floral motif can be nicely arranged into a fine vignette or a frame, which you can see in the pic below.

Rimmel Black Cherries preko China Glaze Below Deck

Ovu i mnoge druge pločice, kao i ukrase za nokte, možete poručiti sa sajta MoYou Nails. Sve pločice koštaju 5,82 € (4,99 £), poštarina za Srbiju je 10,27 €, a uz narudžbine preko 30 £ se dobija poklon pločica. Ukoliko vam se poštarina čini visokom, imajte na umu da je reč o preporučenoj pošiljci sa praćenjem i potvrdom o prijemu. Dakle možete biti sigurni da će vam pošiljka stići. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

izvor/source

You can order this and many other stamping plates, along with nail decorations from MoYou Nails. They ship worldwide. All images plates are 4,99 £. You get a free stamping plate for orders over 30 £. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.


27 comments:

  1. They are pretty all of them - but my heart goes to the one on Royal Treatment <3

    ReplyDelete
  2. Odlicni su svi, ali su mi noktici na slici br.2 nekako posebni. :)

    ReplyDelete
  3. Svaki je lep na svoj nacin, ali ja bih najvise nosila 2. dizajn. :)))

    ReplyDelete
  4. Druga slika mi je najlepsa.. Dopada mi se kombinacija lakova. :)
    Mada je i prva odlicna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Meni se prvi set najviše dopada jer sam zapravo prvi put pečatirala pahulje i mnogo mi se dopalo kako izgledaju.

      Delete
  5. I just have to get me some plates from MoYou!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'd suggest you take the advantage of their bundle offer. The plates are extremely well manufactured.

      Delete
  6. I meni se sviđa drugi manikir sa srebrnkastom Zvončicom, baš lepa kombinacija boja. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda da pečatiranje lepše izgleda kada se rade iste boje, ali različite nijanse ili finiši.

      Delete
  7. Prekrasne manikure, druga mi je najljepša ;)

    ReplyDelete
  8. Sjajne su sve. Naprosto ne znam koje bih odabrala. Mozda druga, najvise zbog kombinacije boja i finisha :)

    ReplyDelete
  9. Ja samo znam da imam tri pesme na koje me sve tri teme podsecaju (za prvu sam ti napisala), ali ne smem, sramota me vise :)
    Sve mi se dopada, ali vila je stvarno vrhunska!
    Moram i ja po jos tema za pecatiranje, Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rekoh ti da volim da odgovaram na komentare uz zvuke muziku na koju te asociraju moji manikiri. Do sada si uvek imala veoma ugodne asocijacije.

      Delete
  10. Treća kombinacija mi je najzanimljivija, motiv je super.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je za nas kartaroše :D Htela sam da taj motiv slikam držeći svoje omiljene karte, ali nije mi se dalo jer su karte suviše šarene i odvlače pažnju.

      Delete
  11. odličan dizajn, baš mi se sviđaju noktići :D

    ReplyDelete
  12. odlična pločica! žao mi je što se ona vila ne vidi bolje, baš mi je zanimljiva!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za vilu sam se zeznula i koristila sam Essence folijasti lak umesto da nastavim sa hologlamcem. Onda bi se videlo koliko je detaljno urezana.

      Delete
  13. Those stamps are really pretty! I especially love the fairy... so whimsical and lovely! :D

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. The fairy seems to be the favourite image.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...