02 December 2013

Novembar


Znam da mi na osnovu ove slike nećete verovati da sam bila dobra i nisam kupila mnogo lakova i proizvoda za nokte. Zaista nisam. Nije ni da nisam kupovala, ali među ovomesečnim novitetima vladaju proizvodi koje sam dobila na recenziju, od kojih ste neke već videli na blogu, i pokloni iz inostranstva. Pre nego što pređem na pregled noviteta volela bih da čujem šta mislite o promenama u izgledu bloga. Da li vam je sada lakše za čitanje? Da li ste primetili ikonice za vezu sa drugim društvenim mrežama? Pozivam vas da me pratite i kontaktirajte preko Facebooka, Bloglovin'a, Instagrama, Twittera i Google +. Svi predlozi, mišljenja, kritike, pohvale i pitanja su dobrodošli.

I know that you won't believe me if I tell you I didn't buy much polish and other nails related stuff this month. I really didn't. I did buy some, but in November I received so many products for review, some of which you have already seen on the blog, and I got some nice stuff from abroad. But before I glance over the new stuff, I'd like to hear what you think of the changes in the blog appearance. Is it easier to read now? Have you noticed social media buttons? I invite you to keep in touch with me through Facebook, Bloglovin', Instagram, Twitter and Google +. All suggestions, critique, opinions, praise and questions are welcome.


Mesec mi je počeo paketićem u kome su se nalazili Mavala uzorci i Essence Superheroes dekoracije. Zanimljivo je da je cela kolekcija posvećena noktima i čine je samo proizvodi za nokte i sladak neseser, koji nosim sa sobom u tašni i u njemu držim rezervnu turpiju i ulje za zanoktice. Kolekciju sam videla tek 30. novembra u Lilly drogeriji i odmah sam uzela dva laka. Superherojske šljokice ste mogle da vidite u skittlette manikiru. Ostalo ćete videti tokom meseca.

This month started with a package containing Mavala samples and decorations from Essence Superheroes trend edition. What's interesting is that the entire collection is just nail stuff and a cute purse-like cosmetics bag, which I carry in my bag and I keep my spare nail file and cuticle oil in it. The collection hit our stores on the last day of November and I had to take two polishes. You could see the Superheroes glitter in my skittlette manicure. You'll see the rest in the course of this month.


Upustila sam se u Crisnail avanturu i uzela svoj prvi Crisnail lak i sredstvo za uklanjanje zanoktica. Od ove firme sam koristila samo turpije i to su već dugo jedine turpije koje koristim. Onda nisam odolela jedinom Rimmel Space Dust laku koji je u tom momentu uvezen kod nas (sada se mogu naći dva), a imala sam sreću da mi drugarica donese iz Londona jedan koji se kod nas neće pojaviti. Još jedna stvar kojoj je bilo teško odoleti je bilo sniženje Essie lakova u Lilly drogerijama. After School Boy Blazer me je mamio i na kraju sam mu se predala. Stigla je i Shearling Darling kolekcija lakova, ali ona nije bila na sniženju. Essie je inače sada u DMu na sniženju do 5. januara. Kako je zima i zanokticama treba više nege uzela sam Moyra ulje da isprobam, a popust na Alverde kozmetiku sam iskoristila da uzmem još jedan serum. Flormar lakove sam uzela na rasprodaji. Nisam ponosna zbog te kupovine, ali zaista mi je bilo teško da odolim zelembaćima po znatno sniženoj ceni. Sledeći noviteti su Don Juan Excessive lakovi. U pitanju je linija teksturisanih lakova koji bi mogli biti više teksturisani, ali izbor boja nije loš. Na kraju sam uspela da ulovim i dugo traženi Sephora It's time to rock.

I decided to take a chance and get my first Crisnail polish and Crisnail cuticle remover. I have only used Crisnail nail files and those are the only files I've been using for quite some time now. Then I couldn't resist the only Rimmel Space Dust polish that was available here at the moment (you can find two now), and I was fortunate to have a friend bring me from London one of those we won't get. Another thing that was very hard to resist was Essie discount. I was thinking of getting After School Boy Blazer and now I finally did it. Now, it is winter and nails and cuticles need better care I bought Moyra cuticle oil to try and I got a spare bottle of great Alverde serum. I bought Flormar polishes at a severely discounted price. I'm not proud of that buy, but I couldn't resist the green ones. Don Juan placed a line of textured polishes on the market and I have two of those to show you. And in the end, I managed to find a bottle of Sephora It's time to rock, the polish I've been looking for for some time now.


Saradnju sa Ultra Sun nastavljam predstavljanjem Zoya lakova (Skylar ste već videli), ali i drugih proizvoda za negu i ulepšavanje ruku. Nadam se da ćem nam tokom decembra stići Zoya kolekcije koje smo do sada propustili i veoma im se radujem.

I continue my collaboration with Ultra Sun with reviews of Zoya polishes (you have already seen Skylar) and other manicure products. I hope in December we'll get the collections we missed and I am so looking forward to them.


Nege noktiju nikada dosta, posebno ne zimi. Zato sam poklekla i uzela hvaljeno CND SolarOil ulje, ali i jednu CND turpiju da imam za tašnu. Uvoznik CND proizvoda, Unitech me je pozvao na Shellac demonstraciju, a posle rezentacije sam dobila i paketić u kome su se nalazile turpije i čitav paket šljokica.

There's no such thing as too much nail care, especially during winter. That is why i caved in and bought the praised CND SolarOil, as well as a CND nail file for my purse. The importer of CND products invited me to the Shellac demonstration and afterwards I got a goodie bag containing nail files and a packet of nail decorations.



Jedan paketić koji mi je stigao sadržavao je nove Aura Professional lakove. Deo ovih jesenjih boja ste već videli na blogu, a sigurno ćete ih viđati i kasnije u nekim pečatiranjima.

Another package I got contained new Aura Professional polishes. You have already seen one half of these shades here on blog, and you'll see more of them in future in stamping nail art.


Onda mi je kraj meseca začinila saradnja sa uvoznikom Morgan Taylor lakova, novosadskom firmom Air Cond. Biće mi veliko zadovoljstvo da prva na našim prostorima na blogu predstavim proizvode ove nove firme. Na Morgan Taylor Srbija stranici traje nagradna igra u kojoj možete dobiti Morgan Taylor lak za nokte i Make it Last nadlak. Više o tome možete pročitati ovde.

The cherry on top of my month is the cooperation with the importer of Morgan Taylor polishes. It will be my pleasure to be the first one in this part of the world to show products of this new company.


Nema lepšeg iznenađenja od noktopošte. Luchessa je pristala na razmenu sa mnom i poslala mi je divne p2 i Manhattan lakiće u zamenu za Flormar Supershine Miracle lepote, koje se izgleda više ne proizvode. I čokoladu :D

There's no more beautiful surprise than nail mail. Luchessa accepted my swap proposition and she sent me some gorgeous p2 and Manhattan polishes in exchange for Flormar Supershine Miracle pretties, which seem to be discontinued. And a chocolate too.


Coxy je i ovog puta odlučila da Sephora lakove prosledi noktoblogerkama te ću vam opet sa uživanjem predstaviti nove Sephora boje i dekoracije, ovog puta u saradnji sa Jelenom. Sephora Srbije je napokon otvorila Facebook stranicu preko koje ćete moći da budete u toku sa novitetima u njihovoj ponudi i, verujem, posebnim ponudama, sniženjima, akcijama...

Coxy shared Sephora polishes with nail bloggers yet again and I will gladly show you some of the new Sephora nail colours and decorations, this time in coordination with Jelena.




37 comments:

  1. Cajo, kakav mesec! #smajlikojipadaunesvest

    Sve je savršeno, ali moram da izdvojim ovaj p2 zeleni koji mi je odmah privukao pažnju, nadam se da će uskoro doći na red. :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zeleni p2 na žalost nije zelen nego je crn sa rezeda šljokama, ali prelep je. Potrudiću se da ga što pre predstavim.

      Delete
  2. Ja koliko vidim, sve si nešto dobila, razmenila, kupila na sniženju (to se ne računa) tako da si bila dobra ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila sam dobra, ali unela sam više lakova nego što sam ih potrošila ili prosledila tako da mi se kutije prelivaju. Moram povući ručnu.

      Delete
  3. Ja cu samo reci wow,i cekam swatcheve ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biće ovih dana već prvi swatchevi za Morgan Taylor, a nastavljam da predstavljam i Zoje.

      Delete
  4. Divni noviteti. Veliko bravo za sve saradnje, odusevila si me. Moram priznati da jedva cekam slike i recenzije MT lakova jer sam o njima citala sve najbolje. Izgledaju divno ovako u bocici. Ja sam totalno zaboravila da poslikam Spehorine lakove i Alverde ulje koje sam kupila. Moram to odmah ispraviti :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeco, biće ove nedelje prva Morgan Taylor recenzija i to će biti 3 u 1 - baza, lak, nadlak.

      Delete
  5. Cajooo ovo je savrsenstvo :) Mozda se moze i reci najbolji mesec do sada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zavisi iz kog ugla gledaš :D Svakako je najbogatiji mesec do sada.

      Delete
  6. Veoma uspešan mesec iza tebe. Želim ti još mnogo ovakvih i svakako čestitam od srca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Di. Ja ne bih sebi poželela još jedan ovakav jer ne znam kako ću postići sve.

      Delete
  7. Bogat mesec :)
    Izgled bloga mi je sada mnogo bolji, svakako je lakše za čitanje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Važno mi je da je lakše da se čita. Hvala ti što si podelila svoj utisak.

      Delete
  8. Nemam reči, sjajan mesec iza tebe to se vidi iz priloženog a i Marry je to zaključila u jednoj rečenici :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meri malo preteruje, a i ja sam ovog meseca ;)

      Delete
  9. Aaaa divan, divan mesec, baš mi je drago!!!
    Jedva čekam recenziju za CND SolarOil ulje, to me baš zanima!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za sada mogu da kažem da je veoma hranljivo, ali je i masno. Najbolje je staviti ga pred spavanje.

      Delete
  10. I like the way you display your items of the month! I like your site, but it takes awhile to load because of all the posts on the homepage :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for the input. I have added jump break so there won't be that many pictures on my homepage.

      Delete
  11. Replies
    1. mogu te samo citirati ;)
      super je što su se uvoznici a i vaši proizvođaći sjetili blogerica, veselim se vidjeti sve te novitete :D

      Delete
    2. Ovaj mesec je bio brutalan.
      Žana, Aura već neko vreme veoma uspešno sarađuje sa blogerkama, što je za svaku pohvalu. I mi smo sada vidljivije i lakše je doći do nas.

      Delete
  12. Predivno! I svidaju mi se noviteti :D kao i dizajn ;) pregledno je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Važno mi je da je sada izgled bolji nego ranije.

      Delete
  13. plodan mesec, nema sta! neka je svaki ovakav :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To bi bilo malo previše, ali hvala ti na takvoj želji :D

      Delete
  14. You got some great polishes this month, as always! Your neon yellow Ciate polish combo and the green/gold stamping mani are among my favorites from this month. :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, Yun. Green-gold stamping is one of my all time favourites and I'm vary happy you like it too.

      Delete
  15. Soo many pretty polishes, I look forward to seeing more :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. More of these polishes or more polishes in general? :D

      Delete
  16. Ohh the Morgan Taylor polishes looks quite amazing & totally suiting the time of the year. Can't wait for you to swatch them :)
    xo,
    Luchessa.org

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well, keep your eyes open for the first one. Tomorrow.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...