22 January 2014

S.he Stylezone 340


Dugo nisam ni pogledala neki S.he Stylezone lak. Onima koje već imam nisam bila previše zadovoljna pa mi se nije davao novac na nešto što će verovatno da me razočara. No ovaj lak, koji je bio hit jesenas na forumu zbog svoje sličnosti sa Essie Armed and Ready, bio je na rasprodaji i nisam mogla da odolim smešnoj ceni po kojoj su ga prodavali. S.he Stylezone je DMova marka i stoga dostupna samo u DM prodavnicama. Lakovi imaju 10 ml i koštaju oko 290 dinara. Ne znam koji im je sastav, a na zvaničnom sajtu samo piše da ne sadrže formalin i toluen.


It's been awhile since I last glanced at a S.he Stylezone polish. The ones I had bough before didn't live up to my expectations so I was unwilling to waste my money on yet another disappointment. But I couldn't resist a severely reduced price of this polish, which was a huge hit past fall due to its resemblance to Essie Armed & Ready. S.he Stylezone is a DM Drogerie Markt brand and therefore available only in DM stores. Polishes come in 10 ml bottles for about 2.5 €. I can't find the ingredients list anywhere, but the official website of the brand states that it doesn't contain toluene or formalin.


Ovaj lak me je veoma prijatno iznenadio, kako po pitanju boje, tako i po pitanju aplikacije. Plašila sam se da će mi ova boja stajati kao piletu sedlo, odnosno da će učiniti da mi ruke deluju crveno, ali mi stoji sasvim dobro. Nisam sasvim sigurna da li je u pitanju siva ili zelena boja, ali svakako je maslinasta i prigušena. Šimer je mesingane boje i veoma je vidljiv. Što se mazanja tiče, zaista nije bilo problema sa ovim lakom, mada mi je drška četkice malo nezgodna za držanje u ruci. Dva sloja laka su potrebna za punu pokrivenost i ujednačenu boju. Brzina sušanja je pristojna. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


I was pleasantly surprised by this polish, both by its colour and the application. I was afraid this polish would give me lobster hands, but it actually quite fits my skin tone. I'm not sure if the base colour is green or grey, but it has distinct olive tone and is quite muted. Shimmers in this polish are brassy and very visible. As far as the application is concerned, there were no issues, but the brush handle is a bit difficult to hold. It takes two coats for full coverage and even colour. Drying time is quite decent. All photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.

27 comments:

  1. I like this better than the Essie, the shimmer is more visible :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I haven't seen Essie in person so I can't really compare them, but based on photos I like this one better too.

      Delete
  2. Joooj kako divna boja. Ja sam letos kupila dva njihova laka prvi put i potpuno su me oborili s nogu. Savrsena formula cak mogu i jednoslojci da budu. Divno mazivi a brzo se i suse. Izgleda da se formule bas razlikuju od boje do boje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Formule im se baš razlikuju od boje do boje. Neke su odlične, neke su grozotne.

      Delete
  3. Nisam nikada probale She lakove, ali ova boja mi se jako dopada, sitan zlatni šimer baš doprinosi ukupnom utisku. Odlično ti stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Tićo. Ako preskočiš S.he lakove nećeš propustiti mnogo jer im je kvalitet nestalan (imaš ti mnogo bolje i nogo lepše u svojoj kolekciji).

      Delete
  4. Ni ja ne volim njihovu ambalazu, ali sam uzela par komada na snizenju, od cega mi je ovaj najbolji. Zelela sam Essie Armed & Ready i nikako nisam uspevala doci do njega (i onog Starry Nights), tako da sam presretna sto ga imam u kolkeciji. I ja sam se iznenadila koliko mi dobro stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene A&R nije zanimao, ali ovome nisam mogla da odolim.

      Delete
  5. I mene je bas pozitivno iznendadio. Vrlo zanimljiv i lep lak.

    ReplyDelete
  6. kockasti dio cepa se da maknuti pa ostaje nesto slicno kako izgleda od sephore formula x kada joj se makne cep, pa je lakse mazati. Boja je svakako interesantna, iako je nebi nosila, ima ono nesto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da se taj spoljni poklopac može skinuti, ali to ne rešava moj problem. Meni ne smeta oblik čepa već njegova veličina.

      Delete
  7. Nemam ni jedan She lak, ne dopada mi se njihova paleta boja (nikad nisam uspela da nađem nešto po mom ukusu), ali mislim da će ovaj biti prvi. Ovi ni sivi ni zeleni su za mene najlepši lakovi na svetu. Prelep!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ti voliš ovakve nijanse. Ja nisam ljubitelj S.he lakova, ali ovaj preporučujem.

      Delete
  8. Ne znam da li sam više zazirala od S.he ili šimer lakova, ali ovaj mi se baš dojmi, boja je baš čudnjikava, a čim je takva za mene je must have. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš zbog te čudne boje ga vredi imati, a ni kvalitet mu nije loš.

      Delete
  9. Divan...Steta sto ga nisam ulovila :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gago, može se on još naći. U stalnoj je ponudi.

      Delete
  10. Odlican je! :) Kod mene u DM-u ima njihov matirajuci nadlak na snizenju za nekih 120 rsd. Bas sam razmisljala da li da ga kupim jer mi u principu ne treba. Ne znam kakav je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sofi ima taj matirajući i čini mi se da je bila zadovoljna njime.

      Delete
    2. Solidan je, cena super, mada sticem utisak da ima boljih.

      Delete
  11. ovaj imam još iz stare ambalaže i krasan je, jedan od najljepših sivaca u mojoj kolekciji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nisam znala za S.he lakove dok su bili u staroj ambalaži :P

      Delete
  12. Divan lak. :)
    Sa uzivanjem ga nosim. :)

    Lepo ti stoji.

    ReplyDelete
  13. Nisam sigurna da bi me privukao tako u bočici, ali na tvojim noktima mi izgleda odlično. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. I mene je pre privukla cena nego sam lak, ali na noktima me je i lak oduševio.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...