24 February 2014

China Glaze Below Deck


Below Deck je, verujem, jedna od popularnijih China Glaze boja. Izašla je kao deo prolećne kolekcije Anchors Away iz 2011. godine. Čim sam ga videla uživo bila sam oduševljena svim odlikama ovog laka, ali sam se uzdržavala od kupovine jer imam Kiko 320 Malva Beige, koji mu je maltene jednak po boji. Verovatno ga ne bih ni uzela da nije na forumu ponuđen za razmenu, ali mi je svakako drago što ga jesam nabavila. China Glaze lakovi imaju 15 ml i koštaju 387 dinara. Mogu se nabaviti preko Alexandar Cosmetics ili nekog od njihovih distributera.


I believe Below Deck is one of more popular China Glaze shades. It was part of Anchors Away Collection. I loved all traits of this polish, but I was hesitant to buy it because I have already had Kiko 320 Malva Beige, which is almost a perfect dupe. I'd probably give this one a miss if it weren't offered for a swap and now I'm glad I did get it.


Below Deck (80973) je blatnjava sivo-ljubičasta krema koja u zavisnosti od osvetljenja deluje ljubičastije ili sivlje ili više braon. Pigmentacija mu je odlična, a konzistencija nije pregusta. Brzina sušenja mu je prosečna. Na slikama imam jedan sloj laka bez nadlaka. Na poslednjoj slici imam i sloj p2 Glamorous Finish 030 Let's Dance.


Below Deck (80973) is a taupey-grey creme that leans more toward brown, violet or grey depending on the light. Pigmentation is great and fromula is not too thick. Drying time is average. I have one coat of polish and no top coat. I have a coat of p2 Glamorous Finish 030 Let's Dance in the last photo.


35 comments:

  1. Prelepa mi je boja laka moracu ga nabaviti :)
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2014/02/10-random-facts-about-me-video-outfit.html

    ReplyDelete
  2. It's such a love/hate color for me - I would love to wear it - but feel uncomfortable when I do LOL
    But it is beautiful!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know that feeling. To me that's Smokin' Hot.

      Delete
  3. Jedan od najlepsih taupe lakova :)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Ne znam kako do sada nisam primetila ovaj lak, ali predivan je! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste predivan. Imam još dva maltene ista, ali ne mogu parirati ovom po formuli.

      Delete
  6. Prelep! Spremam uskoro članak o, rekla bih, njegovom blizancu. Nisam ni znala da postoji ovakva CG nijansa, sigurno bih je kupila da sam znala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da li spremaš članak o nekom Rich Coloru? Oduševila sam se njihovim jesenjim bojama, ali već imam tri ovakva laka pa nisam smela da suviše zagledam brojeve :D

      Delete
  7. Kakva bajna boja :) Volim te blatne nijanse.

    ReplyDelete
  8. I love how these two beautiful polishes work together, you created an elegant and classy look!

    ReplyDelete
  9. Divna nijansa, i super ti stoji :)

    ReplyDelete
  10. Odlicna je kombinacija za ovim srebrnim sljokicama :) Na meni je on znatno hladniji sa vise ljubicasto-sivog u sebi. Jako lep lak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti si hladnija od mene pa drugačije izgleda na tebi. Znaš i sama kako je meni Smokin' Hot drugačije stajao.

      Delete
  11. potpuna klasika! dobar je ovaj p2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. p2 uopšte nije loš, posebno kada se uzme u obzir da ga je birao muškarac :D

      Delete
  12. Odlično ti stoji! I boja je divna, ne znam zašto je u poslednje vreme zaobilazim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ne čudi me da je zaobilaziš pored onoliko divnih prolećnih boja :D

      Delete
  13. Prelep je i već mi je duže vreme na wl. Ima lepu dozu blatnjavosti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima lepu dozu blatnjavosti, a opet deluje čisto i elegantno. Ima preporuku od mene.

      Delete
  14. predivan je sam, ali nije loš ni s glitterom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trebalo je da uzmem neki življi toper možda, ali ni ovako mislim da nije loše ispalo.

      Delete
  15. Divan je.
    Iako sam se vremenom ohladila od blatnjavaca, uvek mi izgledaju nekako elegantno, pogotovo ovi sa ljubicastim podtonom. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohladila si se od blatnjavaca?! Pa kako?
      Mislim da je baš ljubičasti podton zaslužan za taj čist, elegantan izgled, što mi se mnogo dopada.

      Delete
  16. Jako lep. Zapostavila sam moje pecurkaste bojice, inspirisala si me sad :)

    ReplyDelete
  17. Oooo ova boja je DIVNA <3 <3 i krasno ti stoji!!!
    I iako volim šljoke, ljepša mi je kombinacija bez njih :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...