19 March 2014

p2 Sand Style 110 Classy


U novembru sam imala sreću da je divna blogokoleginica Luchessa bila raspoložena za razmenu i poslala mi je neke divne lakove koji se kod nas ne mogu naći u zamenu za neke divne lakove koji se ne mogu naći u Nemačkoj. Pošto sam već imala oduševljavajuće iskustvo sa p2 Sand Style lakovima (sećate li se Confidential?) znala sam da ću je zamoliti za nekoliko ovih lakova iz jesenje kolekcije. Classy mi je bio na vrhu liste želja i naravno da je bio prvi koji sam isprobala. p2 je DMov brend inicijalno posvećen nezi i ulepšavanju noktiju, mada sada imaju i šminku. Može se nabaviti samo u Nemačkoj i Austriji.


Last November I was fortunate enough to have dear fellow blogger Luchessa accept my swap proposal and send me some lovely polishes we can't get here in exchange for some lovely polishes unavailable in Germany. After my thrilling experience with p2 Sand Style polishes (remember Confidential?) I knew I'd ask her for some shades from autumn collection. Classy was on the top of my wish list and it was naturally the first one I have tried. p2 is one of DMs brands that was initially dedicated to nail care and nail beauty, but now has make up too. It is available in Germany and Austria.


Ako Morgan Taylor New York State of Mind nije teksturac ovo bi mogao biti njegov teksturisani rođak. Baza mu je crna i ispunjena je sitnim ciklama i plavim šljokicama. Za puno pokrivanje i ujednačenu boju su neophodna dva sloja. Slojevi se suše brzo. Četkica je sasvim obična okrugla i metlasta, a volela bih da je manja i/ili pljosnata. To bi dosta olakšalo nanošenje, koje inače nije teško niti komplikovano, samo je veoma lako naneti previše laka ili zamazati zanoktice. Sve slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


If Morgan Taylor New York State of Mind is not a textured polish then this could be its textured cousin. Base colour is black and it is filled with fine magenta and blue glitter. It takes two coats for full coverage and even colour. The polish dries fast. The brush is quite ordinary round and splay, and I wish it were smaller and/or flat. That would make application easier. Not that it is complicated as it is, but it is easy to apply too much polish and to smear it over cuticles. All photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

Maybelline Crystallize Nearly Black - p2 Sand Style Classy - Morgan Taylor New York State of Mind

27 comments:

  1. This type of polish looks so incredibly cool on you, it would look ugly on me - but on you it's so beautiful!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much. I think it would look great on you, but I understand that you may not feel comfortable wit it on your nails.

      Delete
  2. Da secamo se confidential! :D Ovaj me cak podseca malo na Here is my number, u prevodu dopada mi se :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj mi da je ovaj lepši od Here's My Number :D

      Delete
  3. I love each polish from the P2 sand style collection. This one is chic and super classy looking!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I have four and they are all great. I'd probably (try to) get the others as well, but they aren't my shades.

      Delete
  4. Mnooogo mi se dopada, kako moćno izgleda :)

    ReplyDelete
  5. ajme ajme ajme *.*
    treba mi, želim, sanjat ću ga <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam može li se još nabaviti, ali potraži ga obavezno.

      Delete
  6. Predivan! :)
    Obozavam tamne i crne lakove.

    ReplyDelete
  7. Divan je Cajo, i moja asocijacija je bio NSOM. Odlično ti stoji.

    ReplyDelete
  8. Odlican je! :)
    P2 su bas pogodili sa teksturcima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš su pogodili. Imaju i već viđene i veoma originalne boje, a kvalitet im je sjajan.

      Delete
  9. Fenomenalan je! :) Koja je cena ovih lakova? Pretpostavljam da ih vise nema u prodaji?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pravo da ti kažem ne znam ima li ih još uvek jer su im ovo sezonske kolekcije (to bi moglo da se vidi na njihovom sajtu), a koštaju oko 2 €.

      Delete
  10. naježih se koliko je dobar, baš!

    ReplyDelete
  11. Posle Confidential, ovo je drugi P2 sand koji mi se zaista dopada!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima vremena :D Imam još dva, možda ti se svidi i neki od njih.

      Delete
  12. Ne volim crni lak na svojim noktima, ali tebi divno stoji! Velika je steta sto kod nas nema ovih lakova, neke boje su stvarno odlicne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ove peskaste nijanse su ima odlične.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...