11 April 2014

Trind Perfect Cuticle & Nail set


Znate već da sam veliki poštovalac Trind sredstava za negu noktiju. Njihovi proizvodi su mi veoma pomogli davno davno kada sam baš mučila muku sa noktima, a i kasnije u rešavanju manjih i većih problema. Kada mi je telo izašlo iz "neću" faze, a sredstva za zanoktice koja sam u međuvremenu koristila nisu počela da daju rezultate odlučila sam da se vratim Trind balzamu za zanoktice, ali i da isprobam balzam za nokte. Trind Perfect Cuticle & Nail set mi je bio dobar izbor jer se u pakovanju nalazi i Nail Repair - sredstvo za jačanje noktiju koje mi je u gimnazijskim danima mnogo pomoglo. Odmah moram da kažem da meni nokti nisu trenutno ni tanki ni slabi ni skloni listanju. Zapravo su čak malo suvi i formalinski tretman je poslednje što im treba trenutno, ali ovo je proračunat rizik koji preduzimam. Zašto Nail Repair? Zato što dugo nisam koristila formalinski tretman i nokti su mi izgubili oblik koji formalinski učvršćivač može da mi obezbedi. Računam da u kombinaciji sa balzamima neću imati veću štetu nego korist. Svaki od ovih proizvoda se može kupiti i zasebno i u različitim setovima. Trind kozmetika se ne testira na životinjama. Svi Trind tretmani su u bočicama od 9 ml. Preporučena maloprodajna cena balzama za zanoktice i nokte je 1260 dinara, a za Nail Repair 150o dinara. Preporučena cena seta je 2700 dinara, ali ga možete naći po više nego povoljnoj ceni od 2200 dinara u Velikoj Apoteci 1, Bulevar Mihajla Pupina 181 i u Velikoj Apoteci 2, Neznanog Junaka 47. Potpun spisak prodajnih mesta možete naći na mojoj stranici Gde kupiti, a sve informacije o proizvodima možete videti na stranici uvoznika.

sastojci/ingredients:
Cuticle Balsam
Nail Balsam
Nail Repair Natural

You know already that I'm a big fan of Trind nail care products. I have used their treatments long ago and they helped me sort out many big and small nail issues. Now that my body is out of "don't want to" phase and cuticle treatments I have been using failed to deliver results I decided to go back to Trind Cuticle Balsam, but I also wanted to try Nail Balsam. Trind Perfect Cuticle & Nail kit was a good choice because it holds those two products and Nail Repair - a nails strengthener I have successfully used in high-school days. I have to mention that my nails aren't thin, week or peeling at the moment. They are actually a bit dry and formalin treatment is maybe the last thing they need, but I'm taking a calculated risk. Why Nail Repair? Because it's been some time since I last used formalin treatment and my nails had lost that shape formalin treatment gives them. I count on balsams to counteract any drying it may cause. Each of these products can be found in both individual packagings and in different nail care sets. Trind cosmetics isn't tested on animals. All Trind treatments come in 9 ml bottles.

pre tretmana/before treatment

Ovaj set se sastoji iz tri dela, tri koraka koja se ponavljaju svakodnevno. Prvo se nanosi balzam za zanoktice, potom balzam za nokte i potom Nail Repair. Pošto su oba balzama nemasna, na vodenoj bazi, lak ili tretman se može naneti odmah po utrljavanju balzama u nokte i zanoktice. Tretman traje dve nedelje, s tim što se balzami mogu koristiti neograničeno dugo i više puta dnevno. Osim ova tri sredstva u pakovanju se dobija i brošura u kojoj su navedeni ne samo svi Trind proizvodi već i način upotrebe svakog od njih. Pdf verziju ove knjižice možete naći na https://trind.ca/shop/Trind_Products_Manual.pdf. O balazamu za zanoktice sam već pisala pa ne bih sada dužila. Balzam za nokte je nov proizvod za mene. Sadrži C12-15 alkil oktanoat, pantenol, propilen glikol, vitamin E, fosfolipide i alantoin, što su sve sredstva za hidrataciju. Veoma je sličan balzamu za nokte - veoma blagog mirisa, gelast i ne ostavlja nikakav trag na koži ili noktima. Nail Repair je, kao što rekoh, formalinski tretman koji sadrži 2,5 % formalina (Eveline 8 u 1 sadrži 2 %). Kao tretman se koristi svakodnevno tokom dve nedelje, a kasnije se može koristiti povremeno kao baza. Svakog dana se nanosi jedan sloj tretmana, a narednog dana se skida. Kao i sa svim drugim formalinskim sredstvima treba paziti da tretman ne nanesete i na zanoktice ili kožu oko noktiju jer će i njih isušiti i učvrstiti, što verujem da niko ne želi.

Trind Cuticle Balsam

This set consists of three parts, three daily steps. First you apply Cutcle Balsam, then Nail Balsam and finally Nail Repair. Both balsams are oil-free, water-based, you can apply nail polish or treatment immediately after you massage them into nails and cuticles. Treatment lasts two weeks, but balsams can be used indefinitely and several times a day. You get these three products and a brochure that lists all Trind products along with instructions and tips. You can find pdf version of this booklet on this webpage https://trind.ca/shop/Trind_Products_Manual.pdf. I have already written about Cuticle Balsam so I don't want to waste time and space on it here. Nail Balsam is a new product to me. It contains C12-15 alkyl octanoate, panthenol, propylene glycol, vitamin E, phospholipids and allantoin, which are all hydrating agents. It is similar to Cuticle Balsam in that it has mild scent, gel-like texture and it doesn't leave any trace on skin or nails. Nail Repair is, as I had already stated, formalin treatment with 2,5 % formalina (Eveline 8 u 1 has 2 %). As a treatment you should use it daily for two weeks and you can use it afterwards from time to time as a base coat. You apply fresh coat every day and remove it the following day. AS with all other formalin treatments you should take care not to get it on your skin or cuticles because it will dry them out and harden them, which I believe nobody wants to happen.

Trind Nail Balsam

Prvih sedam dana tretman sam koristila jednom dnevno i to baš kao set tretman. Četvrtog dana mi je pukao nokat na domalom prstu, a da to nisam ni primetila. Kao što rekoh, nokti su mi u tom momentu bili suvi i pucanje nije bilo neočekivano. Pošto sam posle nedelju dana shvatila da je mojim zanokticama potrebno mnogo više nege nego što su u tih nedelju dana dobijale odlučila sam da druge nedelje balzam za zanoktice nanosim barem dva puta dnevno (tokom ove dve nedelje osim kreme za ruke nisam koristila druga sredstva za negu). Posle nedelju dana sam osetila da su mi nokti snažniji i čvršći. Posle deset dana tretmana teže se savijaju. Osećaj je kao da su postali deblji, mada to nije zaista slučaj. Imaju elastičnost po uzdužnoj liniji (ćoškove noktiju mogu da povijem ka sredini), ali ne i po horizontali (ne mogu ceo izrasli deo da povijem naniže). Svakodnevno skidanje tretmana mi je isušilo zanoktice te sam odlučila da zamenim svoj uobičajeni skidač novim. Na žalost novi se pokazao još agresivnijim i ne mogu ga preporučiti (Afrodita Chamomilla sensitive). Nađite neki zaista blag skidač (ne nužno bezacetonski) kako vam zanoktice ne bi ispaštale zbog ovog tretmana. Po završetku tretmana sam nastavila da dva puta dnevno koristim oba balzama tokom nedelju dana. Očekivala sam da će mi nokti biti "žedniji", ali izgleda da nisu bili toliko suvi koliko sam mislila da jesu. Čak su postali glatkiji od silnog utrljavanja balzama. Tokom turpijanja vidim da su i dodatno hidrirani jer ne vidim više "prašinu" da leti kada skraćujem nokte. Nisam uspela da ispunim ono zbog čega zam započela ovaj tretman jer nokti mi se jesu "preoblikovali" dok sam koristila tretman, ali kako sam nastavila kasnije da koristim balzam za nokte vratila im se vlažnost, a sa njom i prirodan lepezast oblik i to veoma brzo, u roku od dva dana. Ako izuzmemo isušene zanoktice koje sam za dodatnih nedelju dana oporavila balzamom, veoma sam zadovoljna ovim celim setom. Nail Repair zaista jača nokte. Balzam za nokte im zaista daje vlažnost i to celom dužinom. Balzam za zanoktice omekšava tvrdu kožu oko noktiju. Lom nokta je bio donekle srećan događaj jer sam shvatila da mi se dopada nova dužina noktiju i trudiću se da je održavam.

Trind Nail Repair

For the first seven days I have used this treatment set as a whole once per day. On day four I broke my ring finger nail without even noticing. As I said, my nails were dry and breakage wasn't unexpected. After a week I noticed that my cuticles need much more nourishment than they were receiving so I decided to use Cuticle Balsam at least twice a day during the next week (I haven't been using other nail and cuticle care products other than hand creme). After a week I had noticed that my nails are becoming stronger and firmer. After ten days they were more difficult to bend. The feeling is as if they became thicker, but that isn't really the case. They have vertical elasticity (I can bend corners of free nail edge toward the middle), but not horizontal (I cant bend the entire free nail edge toward hyponychium). Daily removal of treatment dried out my cuticles so I decided to try another remover. Unfortunately, the new one (Afrodita Chamomilla sensitive) turned out to be even more aggressive. I suggest you get really mild, not necessarily acetone-free, nail polish remover in order to spare your cuticles. After I finished the two-week treatment course I continued to use cuticle and nail balsams twice per day for a week. I was expecting my nails to be more "thirsty", but it seems they weren't as dry as I had thought. They even became smoother due to daily massage. I have noticed they did get more hydrated because I no longer see "dust" flying when I file my nails. I didn't get the result I was hoping to get when I first started this treatment. My nails did get "tighter" while I was using Nail Repair, but they reverted to their natural fan shape when I stopped using the treatment and continued to use Nail Balsam. It didn't take long for that to happen, only two days. If we disregard dry cuticles, which I've sorted out with Cuticle Balsam in a week, I am pleased with this kit. Nail Repair does strengthen nails. Nail Balsam does moisturise and nourish entire nail plate. Cuticle Balsam does soften hard skin and hangnails. Nail breakage was a somewhat fortunate event as I realised I like my current nail length and I'll tend to keep it this way.

posle dve nedelje tretmana/after two-week treatment

Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada. Slike dnevnog progresa možete naći na mojoj Facebook stranici - https://www.facebook.com/CajkineKandzeISveNjihoveBoje.

I have received this product for an honest review. For additional info check my disclosure policy. You can find my daily progress photos on my Facebook page - https://www.facebook.com/CajkineKandzeISveNjihoveBoje

14 comments:

  1. What a great "in depth" review, thank you for sharing!!

    ReplyDelete
  2. Baš moćna transformacija, i nova veličina noktiju je odlična! Žao mi je za Afroditu, a baš sam htela da ga probam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Preskoči ovaj skidač. Ja sam se dvoumila između ovog i nekog sa nevenom (isto Afrodita), ali ovaj mi je delovao manje masno pa sam ga zato uzela.

      Delete
  3. Super ti je nova duzina noktiju a napredak se bas vidi! :) Ja ti se divim kako si mogla da istrajes u koriscenju ta tri tretmana. Ja bih to uspela mozda dva puta a treci dan bih verovatno zaboravila. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije mi bilo teško jer sam očekivala vidljive rezultate i nisam se razočarala. Takođe sam planirala da svakog dana dokumentujem napredak pa sam imala i to kao razlog da istrajem.

      Delete
  4. Great products. You have gorgeous nails, they are super clean and healthy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much. They are clean now, but you should have seen them several months ago... So yellow and not pretty.

      Delete
  5. za trind sam čula samo riječi hvale... ali nikad ništa nisam probala :(
    nokti ti nakon tretmana super izgledaju :D
    ne moraš odustati od odstranjivača laka ako je prejak, ubaci mu koju kap glicerina i bit će bolji prema tvojoj koži ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj obavezno nešto od Trinda. Ja znam da ću nastaviti da uzimam oba balzama, a planiram da kupim i njihovu staklenu turpiju i bazu i nadlak. I lakovi su im veoma kvalitetni.

      Delete
  6. Trind mi je postao poznat zahvaljujući tebi a set će biti moj!
    Divna ti je dužina :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Prasli :* Nadam se da ćeš i ti biti zadovoljna ovim proizvodima ako ih budeš probala.

      Delete
  7. Gledala sam te setove na ebayu ali mi se čine skupi...
    Morat ću ih ponovno razmotriti jer o njima čitam samo riječi hvale :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne moraš setove da gledaš jer možeš da prema svojim potrebama uzmeš pojedinačne proizvode.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...