09 May 2014

Alessandro Heavy Metal Call Me Hero


Danas vam predstavljam jedan od martovskih noviteta i jedan od moja prva tri Alessandro laka. Još sam na jesenjem Dodiru Pariza zagledala Heavy Metal kolekciju, ali pošto su mi lakovi delovali suviše prozračno nisam kupila nijedan. Onda su u martu Alessandro Srbija i Lilly imali 2 + 1 gratis akciju te sam bezuspešno obišla obližnje Lilije u potrazi za ovim lakovima. Ne znam kako i zašto, ali oni nisu dostupni u drogerijama, možda čak ni u Sephora radnjama. Na svu sreću mogli su se naručiti direktno od uvoznika i ponovo moram pohvaliti njihovu korisničku službu na uslužnosti, ažurnosti i ekspeditivnosti. Lakovi iz ove kolekcije su koštali 711 dinara po komadu. Imaju 10 ml. Spremite se na mnogo slika.


Today I have one of my new arrivals from March and also one of the only three Alessandro polishes I own. I was looking at Heavy Metal polishes at last autumn's Touch of Paris fair, but I decided not to get any because of their sheerness. Then Alessandro Srbija and Lilly drugstores had a "2 + 1" special offer in March so I hit the stores hoping to find this collection. I don't know how and why, but this collection wasn't available in drugstores, maybe even in Sephora. Fortunately, I could order directly from our importer and I have to commend their customer service. Get ready for pics galore.


Alessandro Heavy Metal kolekciju čine četiri multihrom laka suviše prozračna da bi se nosila sama te vam savetujem da ih nosite preko crnog laka ili laka komplementarne boje. Call Me Hero je zeleni lak koji u različitim uglovima pokazuje teget/ljubičasti i bronzani odsjaj na suncu, a tirkizni i purpurni u senci. U bočici deluje kao da se preliva iz dominantno zelene u ružičasto-ljubičastu i zlatnu, ali to nisu boje koje se vide kada se lak namaže preko crnog. Čak i sama nijansa zelene se kreće od nijanse zelene jabuke do duboke smargno zelene. U pitanju je pravi multihrom i veoma sam zadovoljna zbog toga. Uživo je prelaz između ovih boja znatno jači i vidljiviji nego na fotografijama.


Alessandro Heavy Metal collection consists of four polishes too sheer to be worn on their own so I advise you to layer them over black polish or complementary colour. Call Me Hero is a green polish that in direct sunshine shifts to navy/dark violet and to bronze and in shade to turquoise and purple, depending on the angle. Bottle shows shift from green to purple and gold, but I don't see those colours when I layer this polish over black. Even the green shifts from apple green to deep rich emerald green. This is a true multichrome and I'm very happy because of that. You can see the colour shift much better in person than in my photos.


Call Me Hero se nanosi veoma lepo. Mada isprva deluje kao da će se u šimeru videti tragovi četkice to nije slučaj i lak se suši do savršeno ujednačenog šimera. Možete naneti dva tanja sloja laka ili jedan deblji da biste dobili punu boju. Sam Call Me Hero se suši brzo, ali ukupna brzina sušenja zavisi i od baznog laka koji koristite. Sjaj mu je veoma visok i nema potrebe da se dodaje nadlak.


Call Me Hero goes on really smoothly. At first it seemed to me to be a frost, but it dries to a perfectly uniform shimmer. You can apply two thin or one thick coat for full colour. On its own Call Me Hero dries quite fast, but the overall drying time will depend on the base polish of your choice. It dries to a high gloss and there is no need for top coat.


Slike su snimljenen na dnevnom svetlu. Imam dva sloja Call Me Hero preko Don Juan One Coat 229 i nemam nadlak.


Photos were taken in daylight. I have two coats of Call Me Hero over Don Juan One Coat 229 and no top coat.


18 comments:

  1. Baš je moćan! U glavi mi je da želim tako da izgleda zelena OPI Koka Kola :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako bude izgledala ovako ima da je kupim :D

      Delete
  2. WOW, what a depth this beauty have, and it looks amazing on you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much. I thought I was gonna like this one the least of the three and while it may turn out to be true (I still haven't tried the other two) I still like it very much.

      Delete
  3. Fenomenalan je! Sva tri iz te kolekcije su ti pun pogodak. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se nadam da je tako. Sada mi prosto dođe da uzmem i četvrti.

      Delete
  4. Ovo je savrsenstvo u bocici! :)

    ReplyDelete
  5. Ovo je stvoreno za Vamp žene!! Predivan <3

    ReplyDelete
  6. Fenomenalan je efekat, izgleda luksuzno. Uzivo mi se bas taj zeleni najvise svideo. Na noktima je jos interesantniji nego u bocici. Mogu i da potvrdim kako se lepo maze i ne ostavlja tragove cetkice. Vidim da jos bolje izgleda bez nadlaka.

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Jeste neobičan i mislim da je među interesantnijim multihromima, ne samo na našem tržištu već uopšte.

      Delete
  8. Vau! Zasto ja ovo bese nisam probala kad smo se videle? Odlican je. Jelena -> na popravni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verovatno zbog piCture pOlish lakova, kooji su podjednako opčinjujući.

      Delete
  9. Replies
    1. Uživo je još bolji. Moj apart je odbijao da uhvati neke odsjaje koji se veoma jasno vide an noktima.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...