02 May 2014

April


Ovaj april je bio veoma zanimljiv. Nisam planirala da kupujem lakove do sajma (pri čemu nisam bila sigurna da ću uopšte ići na sajam), ali drugi ljudi su me veoma dobro opskrbili. Prvo mi je stigla nagrada sa Parokeets bloga - moji prvi Catrice lakovi. Onda sam od dragih drugara dobila kompletić Oriflame sredstava za negu, od kojih sam jedno već koristila, a jedno sam dugo želela da probam. O preostala dva malo znam, ali ću ih rado probati. Pre nekog vremena je drugarica, veoma talentovana keramičarka čije radove možete videti i kupiti u Čumićevom sokačetu u Gallery 1250°, rekla da će mi proslediti svoju kolekciju lakova. Mislila sam da se zeza, ali nisam bila u pravu. Većina ovih lakova će kada ih oživim i očistim bočice naći novi dom jer uglavnom nisu moje boje, zato na gornjoj slici vidite samo četiri koja sam odabrala za sebe, ali niže možete videti šta mi je sve prosledila. Dugo sam želela da dođem do nekoliko piCture pOlish lakova, a zahvaljujući Shine Eye sada imam dva - Mallard i Solar Flare. Potom je usledio moj dugo priželjkivani odlazak u London, sa posetama Pragu, Briselu i Minhenu. Nisam kupovala mnogo lakova jer sam jurila iz jednog muzeja u drugi i nisam imala mnogo vremena za radnje, ali sam ipak uzela dva od tri Maybelline Crystallize laka koja sam želela i jedan divni NYC lak. Vratila sam se u Beograd taman na vreme da posetim sajam i tamo ulovim nekoliko Morgan Taylor lakova, China Glaze i Depend, kao i željno iščekivane Zoje. I taman za kraj meseca mi je stigla još jedna nagrada, ovod puta sredstva za negu noktiju koja sam dobila na Chester's Drawers rođendanskom darivanju.


This April was most interesting. I haven't planned to buy any polish before the cosmetics fair (and I was unsure if I shall attend the fair at all), but other people provided me with many. First, a prize I won on Parokeets giveaway - my first Catrice polishes - arrived. Then I received a set of Oriflame nail care products from my dear friends. I have already used one of these and I have wanted to try another. I don't know much about the other two, but I'll be more than happy to try them. Some time ago a friend of mine, a very talented ceramics artist whose works you can see and buy at Gallery 1250°, told me she'd give me her collection of nail polish. I thought she was japing, but I was wrong. Most of these are not my cup of tea and I shall pass them on after I have thinned them and cleaned their bottles. That is why the first picture in this post only shows four of them, but you can see all of these in the photo above. I have long desired to get my hands on several piCture pOlish polishes, and thanks to Shine Eye now I have two - Mallard and Solar Flare. Afterwards I went on a much desired trip to London, with visits to Prague, Brussels and Munich. I didn't buy much polish there because I was running from one museum to another, from one sight to another and I had very little time to visit shops, but I did get two of three Maybelline Crystallize polishes I wanted and a very pretty NYC polish. I came back to Belgrade just in time to go to the cosmetics fair and buy several Morgan Taylor polishes, a China Glaze and Depend, as well as long awaited Zoyas. The end of the month was marked by arrival of another giveaway prize, this time a selection of care products I had won at Chester's Drawers blogaversary giveaway.


Što se noviteta u prodaji tiče, ovog meseca ih je bilo poprilično. Pred Sajam su stigle Glam Rock i Royal Life kolekcije Morgan Taylor lakova (dva rokera ću imati zadovoljstvo da vam predstavim). Dočekali smo Zoya kolekcije za prošlu jesen (Cashmeres & Satins, Pixie Dust), zimu (Zenith) i za ovo proleće (Natural Cream, Awaken, Magical Pixie), kao i Matte Velvets trio, NYFW kolekcije Wonderful, Designer, Diva i Gloss, zatim Opal i Sparkle Gloss Topcoat. Vredelo je čekati jer je stiglo više nego što smo očekivali, a mene posebno raduje što su nam došli limitirani mat lakovi i NYFW kolekcije. Zojama je podignuta cena na 672 dinara za obične i 840 za Pixie Dust lakove, što je i dalje jeftinije nego što su koštali kada su tek stigli kod nas (obični su tada bili 800 dinara). I China Glaze je dobio pojačanje za sajam - letnju kolekciju Off Shore. U Lilly su ubačeni Malena lakovi (126 din), a Flormar po ceni od 139 dinara u DM. U DM su stigle Essence Love Letters i Bloom me up kolekcije. Stigao je i par Rimmel Sweetie Crush lakova i nove nijanse Depend Rough Sweet. Najavljeno je sniženje cena Essie lakova u maju, ali ne znam na koliko niti gde.


As far as the new arrivals in stores are concerned, this month was rich in them. Morgan Taylor Glam Rock and Royal Life collections arrived before the fair (I have two rockers to show you). We have finally gotten Zoya Cashmeres & Satins, Pixie Dust, Zenith, Natural Cream, Awaken, Magical Pixie collections as well as Matte Velvets trio, NYFW Wonderful, Designer, Diva and Gloss gollections and Opal and Sparkle Gloss topcoats. It was worth the wait because we got more than we'd expected, and I'm especially happy limitid editions and NYFW polishes have reached us. China Glaze has also added another collection before the fair - Off Shore summer collection. Out of drugstore brands we can now get Malena polishes at Lilly drugstores as well as Flormar polishes at DM stores. Essence Love Letters and Bloom me up collections and couple of Rimmel Sweetie Crush polishes can now be found in DM stores. New shades of Depend Rough Sweet polishes are also now available.



28 comments:

  1. Super, super, ali super stvarčice i prelepe boje lakova! Zojice mi se najviše sviđaju! Nadam se da će one prve doći na red za mackanje i slikanje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biće među prvima. Prvo sledi mint Morgan Taylor.

      Delete
  2. Kakav divan mesec u lakovima! :)) Jedva čekam utiske za mat Zoye, znam da ćeš mi ih prodati, ali ajde da se pravim još neko vreme racionalna.

    ReplyDelete
  3. Vau, kolika gomila! Neverovatno kako su meni baš uvek Zoye najlepše :)

    ReplyDelete
  4. Interesantna ti je gomila! :) Svasta tu lepo imas. Cekam utiske za Zoje i Morgana Frimena. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedan Morgan Frimen ide već u ponedeljak :D

      Delete
  5. Uuuu koliko noviteta! :D

    Cekamo postove :)

    ReplyDelete
  6. Ovo je bio mesec kupovine :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neee, ovo je bio mesec poklona :D

      Delete
    2. Jos bolje!! :D Ko ne voli lakopoklone?

      Delete
    3. Nisam čula da postoji takva osoba :D

      Delete
  7. Divni noviteti. Ovi vintage lakovi koje si izdvojila su prelepih boja. Cekam Zoya i MT recenzije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Jeco. Meni su odmah ta četiri privukla pažnju.

      Delete
  8. Divni ulovi ali jedva zvidim na putovanjima!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislila sam na tebe kada sam bila u Minhenu.

      Delete
  9. A lot of lovely polishes (especially after planning not to buy any ;) - and mani's too :)

    ReplyDelete
  10. Odlicne kupovine, suveniri i pokloni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad reče suveniri, nikako da uzmem da uslikam prave suvenire koje sam uzela - knjige.

      Delete
  11. wow, ovo se zove dobar mjesec :D
    ja se sve nadam da će ovi maybelline hrapavci ipak doći i do nas, sve obilazim police u nadi da ću ugledati kojeg... ako je tamo flormar stigao u dm možda dođe i do nas ;) uf, kako bi to bilo dooooobro

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja se nadam da će Maybelline Crystallize stići do nas. Jedan nisam uspela da nađem pa ga moram nekako nabaviti :D

      Delete
  12. Bas su lepi noviteti! Bas bih volela da probam p2 kremu! Svidjaju mi se Zoyice, koje samo gledam i obilazim jer ne znam koju pre da uzmem. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam kakav ti je spisak za Zoje pa da pokušam da pomognem.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...