26 May 2014

Deborah Shine Tech Metal Effect 83


Mislim da se to ne primećuje u sastavu moje kolekcije, ali ja sam slaba na metalik stvari. Posebno ako nisu samo obojene već su zaista metalne. Kada su metalik lakovi u pitanju prednost dajem folijama u odnosu na klasične metalice, frostove i šimere. Zato sam kada su Deborah Shine Tech Metal Effect lakovi stavljeni na rasprodaju poklekla pred kalajno sivom folijom originalnog imena 83. Većina ovih lakova se i dalje može naći po Lilly i Jasmin radnjama u posudama sa robom na sniženju.


I don't think it can be seen from my collection, but I am very fond of metallic stuff. Especially it they are made of metal and not just painted. When it comes to metallic polishes I prefer foils to regular metallics, shimmers and frosts. That is why I gave in and got pewter grey foil from Deborah Shine Tech Metal Effect, originally named 83.


Deborah Shine Tech Metal Effect 83 je, kao što već spomenuh, kalajno siva folija. To znači da je tamniji od čelično sivog Morgan Taylor Chain Reaction, ali slične teksture i finiša. Zbog specifičnog finiša ovaj lak nema visok sjaj, ali je veoma svetlucav. Široka zaobljena četkica čini mazanje veoma prijatnim, ali i formula mu je dobra. Brzina sušenja je prosečna za foliju. Potrebna su dva sloja za punu pokrivenost i ujednačenu boju, a toliko slojeva i imam na slikama. Nemam nadlak. Slike su snimljene na dnevnom svetlu.


As I had mentioned, Deborah Shine Tech Metal Effect 83 is a pewter grey foil. It means it is darker than Morgan Taylor Chain Reaction, but their formulas and textures are similar. Because of the characteristic finish this polish isn't glossy, but it is very sparkly. Wide flat rounded brush makes application a breeze and formula is good as well. Drying time is average for a foil. It takes two coats for even colour and full coverage and I have two coats of polish in these photos. I don't wear top coat. Photos were taken in daylight.

24 comments:

  1. Super je, podsetila si me da namažem Graphite koji je konačno u mojoj kolekciji. :)

    ReplyDelete
  2. This is super interesting, it really looks like some kind of tarnished metal...
    It's the kind of color and finish that yo wear so well!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww, thank you so much. I love these colours and this finish.

      Delete
  3. I love how shinny and glossy this polish looks! Great swatch!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gloss is a lie :D It is very sparkly though.
      Thank you.

      Delete
  4. Svidja mi se! :)
    Koliko su na snizenju?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na Jasminovom sajtu piše da su 310 dinara.

      Delete
  5. dobro izgleda... ne secam se da sam ih videla negde u prodaji, moram bolje pogledati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sada su manje-više rasprodati. Stoje tamo gde je roba na sniženju.

      Delete
  6. Paaaaaa - /\ sto se mene tice ;-)
    Prelepo ti stoji i ja bih bas rekla da ti volis ovaj fazon.
    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Obožavam ovaj fazon i metal i svetlucave stvari :D

      Delete
  7. Baš je zanimljiv. Finiš mi se posebno dopada. :)

    ReplyDelete
  8. fantastičan je, i ja volim ovakve lakove!

    ReplyDelete
  9. odličan, taman po mom guštu :D

    ReplyDelete
  10. Odlican je, i ja sam jedan ugrabila na snizenju, pre toga sam malo oklevala jedino zbog cene. Veoma su zanimljivi i formula je dobra, finis jako dobro izgleda i na suncu i u hladu: u hladu opoput OPI suede, a na svetlosti jako svetlucaju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, podsećaju na Suede liniju. Uf, još nisam probala Russian Navy Suede.

      Delete
  11. Sviđaju mi se ovakve niajnse, a pogotovo ljeti uz lagano preplanulu kožu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam kako to izgleda :D Trudim se da ne pocrnim ni malo.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...