28 May 2014

Essie Angora Cardi


Vreme je toplo, ali ja nosim kardigan od angore, jedan od klasika u Essie ponudi. Prvi put se pojavio kao deo jesenje kolekcije za 2009. godinu, ali sada je deo stalne postavke i postoji i u salonskoj i u drogerijskoj verziji. Moj je salonski, ima 15 ml i tanku četkicu. Možete ga nabaviti u Nail Line. Ako ne želite da naručujete lakove iz Subotice ili više volite široku četkicu možete ga uzeti u DMu ili Liliju, posebno sada kada su Essie lakovi na sniženju od 20%. Moram reći da mi nije sasvim jasno zašto se ovaj lak zove ovako kako se zove kada su angorske zeke i koze daleko od ove boje pa nema vidljive veze između laka i imena. Kada to zanemarimo, ovaj lak je nešto što mislim da svako treba da ima u kolekciji, čak i ja.


Weather is warm, but I'm wearing Angora Cardi, one of Essie classics. It was first part of 2009. autumn collection, but now it is part of permanent offer and you can find it bothn in salon and drugstore version. Mine is salon version, which means it has 15 ml and thin brush. I have to say I am unclear why this polish is called Angora Cardi when angora rabbits and goats are nowhere near this colour so there is no visible connection between the shade and its name. When we disregard that, this polish is something I believe everyone should have, including myself.


Angora Cardi je lak tamne, prigušene boje mesa koji na veštačkom svetlu pokazuje i ljubičasti ton. Lakovi boje mesa su bezbedni za posao i zato mislim da valja imati makar jedan. Kako je ovaj tamniji mislim da savršeno odgovara mom stilu, a opet nije preterano upadljiv. Finiš mu je kremast, a sjaj mu je visok. Ponavljam, moj je salonski i ne znam koliko se formula između njega i drogerijske verzije razlikuje, ali dosadašnje iskustvo je pokazalo da su drogerijski bolji. Ovaj moj je odlične gustine, malkice ređi, ali veoma doro pigmentovan. Potpuno prekriva nokat u dva sloja. O brzini sušenja ne mogu da govorim jer sam bila u žurbi i morala sam da upotrebim kapi za brzo sušenje. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Angora Cardi is a dark, dusty shade of mauvy rose. It leans toward purple in artificial light. This sort of polish is safe for work and that is why I think you should own at least one. Since this is a darker shade of rose it goes well with my style without being too edgy. It is a glossy creme. I have to repeat that mine is a salon version and I don't know how much formula differs from drugstore one, but my experience so far has shown that drugstore Essie has better formula than salon Essie. This one has great formula. It is a bit on the thin side, but really well pigmented. It gives full and even coverage in two coats. I can't say anything about drying time because I was in a hurry and had to use drying drops. All photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.


28 comments:

  1. This is a very serious color, I like it though I would combine it with a white or black one :)
    I tagged you with the Liebster Award at my blog. If you like it, you could answer to the questions. Thank you.
    http://andicolouryourlife.blogspot.ro/2014/05/liebster-award.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. It IS a serious colour. A "grown up" shade :D

      Delete
  2. Ovaj lak je definitivno nešto što svako treba da ima u kolekciji. Divan, divan i jedan od mojih najdražih Essie lakova. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam zašto sam ovoliko čekala da ga probam.

      Delete
  3. I would love to see those rabbits that Essie have in this color ;)
    It is a beautiful color - and it looks great on you!

    ReplyDelete
  4. Stvarno je lep. Odlicno pogodjena nijansa, ne bi bio ovako dobar da je svetliji.
    Super ti stoji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Sonjči. I sama sam veoma zadovoljna nijansom.

      Delete
  5. Mnogo je lep, ne znam da li imam nešto slično.

    ReplyDelete
  6. Moja boja definitivno,nemam ovako nesto,bas mi se svidja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako voliš ovakve boje zdušno ti preporučujem baš ovaj lak.

      Delete
  7. Super je, malo mracan nekako, al odlican.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šmi, pa za mene i mora da bude mračan :D

      Delete
  8. Odličan je! Baš tvoja boja! Možda zbog zekinih boja očiju takav naziv?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa nemaju zeke ovakve oči, a ni džemperi se ne prave od očiju (mada ne sumnjam da bi Merilin Menson i Ledi Gaga odmah kupili barem po jedan).

      Delete
  9. Oduševim se kada se vidi na slikama koliko je neki lak kremast, bogata puna krema. *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj je takav. Drago mi je što se to vidi i sa slika.

      Delete
  10. Moja mama je nekada imala belo-plavi dzemper od angore tako da verujem da se Essie nije vodila bojom kad je smisljala naziv laka. Za mene je ovo ipak preozbiljna nijansa mada nikad se ne zna. Dopada mi se sto ima taj ljubicasti ton. Super ti stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma znam da se nije vodila tom bojom, ali eto, čudan mi je izbor naziva spram boje :D
      Boja je ozbiljna, ali totalno kul. Prestaje da bude zanimljiva kada se matira.

      Delete
  11. Prelepa boja! Skoro sam uzela dosta slicni iz Avon-a, Mauvelous :)

    ReplyDelete
  12. slažem se sa tim da svako treba ima neki "mesnati" lak. super je!

    ReplyDelete
  13. Volim nijanse mesa kada su lakovi i karmini pitanju. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikada nisam probala karmin takve boje, a mogla bih.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...