05 May 2014

Morgan Taylor Mint Chocolate Chip


Današnji novitet je mint kameleon iz stalne postavke Morgan Taylor lakova. Poput drugih Morgan Taylor lakova ni ovaj ne sadrži formalin, dibutilftalat i toluen i nije testiran na životinjama. Ono na šta ranije nisam obratila pažnju je bočica ovih lakova. Ne njen oblik ili veličina već činjenica da je konstruisana tako da verno prikaže boju sadržaja. Makar je to do sada bio slučaj sa Morgan Taylor lakovima koje ja imam. Bočice su od 15 ml i koštaju 864 dinara, a na sajmu kozmetike su bili 700 dinara. O novinama se možete informisati na Morgan Taylor Srbija stranici, a lakove možete nabaviti kod uvoznika GP Contour u Novom Sadu i Beogradu.


The new arrival in my stash I am showing you today is a mint chameleon from Morgan Taylor core range. Like other Morgan Taylor polishes, this one is big 3-free and cruelty free. What I didn't pay attention to before is their bottle. Not the shape or size, but the fact that it is constructed in such a manner that it shows the colour of polish inside quite fatefully. At least that is the case with their polishes that I have. Bottles hold 15 ml of product and have wide flat brush.


Mint Chocolate Chip (50085) sam nazvala mint kameleonom zato mu boja varira u zavisnosti od osvetljenja i ugla posmatranja. Na direktnom suncu deluje pastelno mint u podjednakoj meri plavog i zelenog podtona, dok u senci poprima blago prigušen ton, poput Hipster Zombie, a u zatvorenom deluje skoro žalfija zeleno. Pošto je u pitanju pastelni lak spremite se za nanošenje tipično za takve lakove. Veoma je pigmentisan tako da bi i dva tanja sloja dala punu pokrivenost, ali meni se pokazalo da je bolje naneti dva deblja sloja kako bi se izbegle nepravilnosti, štrafte i povlačenje laka. Ne morate se plašiti mehurića jer lak se suši brzo. Sjaj mu je veoma visok. Tri dana sam ga nosila, a da mi se nije pojavila ni bela crta na vrhovima noktiju, a nosila sam ga uz Stick With It bazu i Need For Speed nadlak. Sve slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.


I have called Mint Chocolate Chip (50085) a mint chameleon because its shade really changes depending on the light source and the angle. In direct sunshine it looks equally blue and green pastel mint, while in shade it looks a bit more subdued, like Hipster Zombie, and indoors it looks almost sage green. Since this is a pastel polish be prepared for application typical for pastels. It is very pigmented and two thin coats would give full coverage, but my experience is that two thicker coats are better choice because that way you avoid streaks, pulling of polish and bald patches. It dries fast so you don't have to fear it will bubble. It is also very glossy. I have worn it for three days without so much as tipwear, but I did wear it with Stick With It base and Need For Speed top coat. All photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

30 comments:

  1. Volim mint lakove, ali meni nekako ne stoje. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da samo nisi našla svoju nijansu. Isprobaj ako imaš mogućnosti više različitih mintaća i sigurna sam da ćeš naći neki za sebe. Čak sam i ja našla svoju mint nijansu :D

      Delete
  2. Vrlo lepa boja,dopada mi se kako ti stoji ova duzina noktiju :)

    ReplyDelete
  3. Predivna nijansa mintaste boje <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je l' da da je fantastična? Ja sam isprva bila neimpresionirana, ali uživo me je patosirala.

      Delete
  4. When I see this color I am always craving for After Eight chocolate :) I absolutely love this color!

    ReplyDelete
    Replies
    1. And now I wouldn't mind some After Eights :D

      Delete
  5. Well, what can I say, I need to put this one on my wish list - like right now!!! :)

    ReplyDelete
  6. Jako mi je dopada sto dominira ipak zelena boja u odnosu na plavu, takvi mintaci su mi super.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni su zeleni mintaći draži od plavljih.

      Delete
  7. prelep je. ne znam šta mi je u poslednje vreme s ovim nijansama!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunce ti je udarilo u glavu. A i mintaći su diiiivni :D

      Delete
  8. Baš je lep! Na jesenjem sajmu cu definitivno morati da se ponovim sa nekim MT :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valjda će do jesenjeg sajma stići danas najavljene letnje nijanse.

      Delete
  9. Ovo je baš tvoja mint boja, super je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Želim da mislim da su ovakve nijanse moje. Malo prašnjave, a dominantno zelene.

      Delete
  10. Lep mintac, super je sto si nasla svoju nijansu i medju MT lakovima. Meni bolje odgovaraju oni koji nisu prasnjavi i malo vise vuku na plavo, ali potvrdjujem da je tajna u pronalazenju prave nijanse, posto sam i sama jedno vreme provelea u uverenju da nisam za mint lakove.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam Šmizli beskrajno zahvalna što me je gurnula na pravu stranu inače bih verovatno i ja sama lutala i možda bila nezadovoljna. Ovako sam znala odmah odakle da krenem i samo sam nastavila u istom smeru.

      Delete
  11. What a great mint color!! Love it! :D

    ~ Yun

    ReplyDelete
  12. Bas mi se dopada nijansa.. :)
    Malo sam se zasitila mint lakova, ali ovaj mi je prelep, bas sam se odusevila kad sam ga videla na tematskom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam ih se malo zasitila, ali ovom nisam mogla da odolim.

      Delete
  13. Mnoge nijanse MT lakova su mi zapale za oko.
    Ova je lepa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. MT ima baš zanimljiv izbor boja. Drago mi je što ti se sviđa ova koju sam odabrala.

      Delete
  14. jedna od najlepsih mint boja koju sam videla :D

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...