15 June 2014

Matching Manicures - mornarski


Leto je pravo vreme za mornarsku temu te je to izbor za današnji usklađeni manikir. Nisam htela da komplikujem pa sam odabrala jednostavan skittle od crveno-belih i teget-belih pruga, talasića i pečatiranog sidra.

Summer is just the right time for nautical theme and that was our choice for Matching Manicures for today. I wanted to keep it simple so I settled on simple skittle ow red-white and navy-white stripes, some waves and stamped anchor.


Za talasiće sam koristila Essence šablonske nalepnice (iste koje sam koristila u Mininom piratskom manikiru). Za sidro sam upotrebila Essence pločicu za pečatiranje i zlatni MoYou Nails pečatni lak. Koristila sam Flormar 400, Don Juan OC257 i Golden Rose Rich Color 16 kao baze, a Golden Rose Rich Color 16 i Sephora Pole Dance za pruge i talasiće.

I have used Essence stencil stickers for waves (the same ones I have used for Mina's pirate mani). I have used Essence stamping plate and gold MoYou Nails stamping polish for anchor image. Flormar 400, Don Juan OC257 and Golden Rose Rich Color 16 are my base colours and Golden Rose Rich Color 16 and Sephora Pole Dance are used for stripes and waves.







28 comments:

  1. WOW! Strava je! Kažiprst i mali prst su mi najgenijalniji! Odličan manikir!

    ReplyDelete
  2. valovi me podsjecaju na grcki stil, jako lijepo.

    ReplyDelete
  3. Ova šablona za valove se čini odlična :) Sviđa mi se kako si svašta iskombinirala tu :)
    I jedno <3 za ime Sephorinog laka ;)

    ReplyDelete
  4. I love everything about this nautical mani - it's very beautiful!

    ReplyDelete
  5. Volim da vidim kod tebe nail art. Neobicno mi je a super ti stoji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Meni ipak ne prija ovakav nail art jer nisam talentovana za crtanje.

      Delete
  6. Ahh.. more :D

    Sidro je bas slatko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sidro je jedino što sam ikada pečatirala sa Essence pločica. Nemam pojma zašto sam ih kupovala kada ih ne koristim.

      Delete
  7. Super su. Ovi valovi su genijalni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Sva sreća, kupila sam dva seta tih šablona pa me nije strah da ih trošim.

      Delete
  8. Such a fun mani! I love the nautical theme! The gold anchor against the blue base is super cute. :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
  9. Ovaj manikir mi se bas dopao. Posebno talasi :-)

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. Sada mi je žao što nemam još više tih nalepnica.

      Delete
    2. Ja mislila ti i to crtala :D Ali opet, ne umanjuje fantastičnost :)

      Delete
    3. Na gde ja da crtam? Svaki takav pokušaj se završi dizastrično.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...