19 July 2014

Flormar True Color 025


Ovo je još jedna žrtva mog lakoneizdrža od zimus. Pod veštačkim svetlom u radnji mi je delovao savršeno za mene (bez obzira na to što imam već gomilu sličnih lakova). Takođe su ulogu imali niska cena, činjenica da su mi True Color lakovi bili odlični i da se više ne proizvode. Možda se u nekoj zabačenoj parfimeriji može naći još koji lak iz ove kolekcije.


This is another victim of my last winter's polish buying binge. It looked just my colour under shops artificial light (never mind the fact that I already own many similar polishes). Low price, the fact that other polishes from True Color line I own were great and that this line has been discontinued all had their part in my decision to buy this one.


Dopada mi se što je Flormar u poslednje vreme počeo svojim lakovima da dodeljuje i prava imena pored numeričke oznake. Ovaj je iz kolekcije i vremena pre nego što su imali čestita imena. Ovaj, pod brojem 025, je tamni trešnjasti šimer, koji na mahove suviše vuče na braon za moj ukus. Mada su mi lakovi iz True Color linije bili zaista odlični, ovaj je nešto ređi i tečniji pa mi je bilo veoma teško da ga lepo namažem, bez obzira na odličnu četkicu. Za takav lak se sušio suviše dugo, što je još jedna zamerka. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


I like that Flormar started to give polishes proper names, but this one comes from a collection that only has numerical mark. This one, number 025, is a dark cherry shimmer, that at times leans towards brown a bit too much for my taste. While other True Colour polishes were great, this one is somewhat thinner, runnier. It was very hard for me to paint my nails decently despite the great brush this polish has. It took too long to dry for such polish. Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.

11 comments:

  1. WOW is the first word that comes to mind - and I don't see the brown hue you are mentioning.
    But too bad about the quality in this particular one...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maybe the brown doesn't show in photos, but it is there in person, trust me.

      Delete
  2. Sviđa mi se, baš je neobičan šimer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šimer je jedina svetla tačka ovog laka - daje takvu dubinu da je to neverovatno.

      Delete
  3. hahah, čestita imena. vidi se da je malo providnjikav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, baš nije u klasi sa kremama iz te linije.

      Delete
  4. Ovo mi je skroz tvoja boja. :)
    Mada mislim da imas i neke lepse varijante na tu temu. :)

    ReplyDelete
  5. I'm glad you think so. It is quite pretty, but as Nailpolishphotos noticed, I have prettier versions in my stash.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...