07 July 2014

Morgan Taylor Better In Leather


Better in Leather je jedan od šest lakova iz Glam Rock kolekcije za zimu 2013. godine. Imala sam nekoliko favorita među zimskim Morgan Taylor lakovima, ali ovaj je bio na vrhu liste. Mislim da možete videti zašto - crn je i ima srebrne šljokice različitih dimenzija. Poput drugih Morgan Taylor lakova ni ovaj ne sadrži formalin, dibutilftalat i toluen i nije testiran na životinjama. Bočice su od 15 ml i koštaju 864 dinara. O novinama u Morgan Taylor ponudi se možete informisati na Morgan Taylor Srbija stranici, a lakove možete nabaviti kod uvoznika GP Contour u Novom Sadu i Beogradu.


Better in Leather was one of six polishes from Glam Rock collection for winter 2013. I had several favourites from Morgan Taylor winter collections, but this one was on the top of my list. I think it is clear why - it is black and has silver glitter in several sizes. Like other Morgan Taylor polishes, this one is big 3-free and cruelty free. Bottles hold 15 ml of product and have wide flat brush.


Posle višestrukog iskustva sa Morgan Taylor lakovima sa krupnim šljokicama znala sam šta mogu da očekujem od ovog laka, ali ipak sam bila iznenađena. Veoma prijatno iznenađena. Pigmentacija baze je odlična, što nije čest slučaj sa crnim lakovima sa šljokicama. Dva sloja su dovoljna za savršeno punu boju i potpunu pokrivenost nokta, a šljokice se i dalje jasno vide. Drugo prijatno iznenađenje je što ovaj lak ne guta nadlak u onoj meri u kojoj to čine drugi slični lakovi koje imam. Isprva mi je bio dovoljan jedan sloj nadlaka, a narednog dana još jedan, što je mnogo bolje od uobičajena tri ili četiri sloja nadlaka za šljokičave lakove. Mazao se sasvim lepo, samo treba paziti da vam šljokice ne štrče sa ivice nokta ili da ne skliznu ka zanokticama (kao meni na domalom prstu) jer ih je onda lako zakačiti. Poput drugih Morgan Taylor lakova i ovaj je veoma elastičan i nije pucao. O brzini sušenja ne mogu da govorim jer sam ga mazala navrat-nanos pola sata pre nego što je trebalo da izađem pa sam odmah stavila i brzosušeći nadlak. Za skidanje je neophodna folija jer su šljokice prilično velike. Slike su snimljene na direktnom suncu. Imam dva sloja laka i sloj Cult Nails Wicked Fast nadlaka.


After having experience with several Morgan Taylor polishes with chunky glitter I had a good idea what to expect from this one, but I was actually surprised. Very pleasantly surprised. Base colour is very pigmented, which isn't often the case with black polishes with glitter. It takes two coats for full colour and perfect coverage, and glitter is still quite visible. The other pleasant surprise was that this polish didn't soak up top coat the way other similar polishes do. At first one coat of top coat was enough and I had to add another one on the second day, but that is still far better than the usual three to four layers of top coat. The application was smooth, you just have to take care not to get any glitter sticking out from nails or towards cuticles (I have one such on my ring finger) because they are easy to catch on. Like other Morgan Taylor polishes, this one is very elastic and doesn't crack. I can't say anything about drying time because I had painted my nails half an hour before I had to leave house so I had to apply quick-dry top coat immediately. You need to use foil method for removal of this polish because of larger pieces of glitter. Photos were taken in sunlight. I have two coats of polish and a layer of Cult Nails Wicked Fast top coat.

22 comments:

  1. Moram priznati da je zanimljiv. Meni bi bio odlican zimski lak :) MT im bas lepih lakova mogu ti reci.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima lepe lakove i uspeva da nađe i poneku baš originalnu nijansu ili kombinaciju boja, šte mislim da nije nimalo lako. No ono što mene kod njih oduševljava je ta elastična formula. Nemam pojam u čemu je tajna, ali zaista se nisam ranije susrela sa takvim lakovima.

      Delete
  2. I like that the silver actually pops in this black polish - it's very interesting to look at!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, the base is so dark it makes silver pop, yet sheer enough to let it sparkle through.

      Delete
  3. I love how the silver glitters look in this deep black. I have something similar from Revlon!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, we don't have Revlon counters here, but if we had I'd buy Scandalous.

      Delete
  4. Bas je neobican. :) Svidja mi se :)

    ReplyDelete
  5. Odlicno izgleda u dva sloja, dopada mi se sto baza nije jelly i sto ne guta nadlak.

    ReplyDelete
  6. Fenomenalan je! Mnogo mi je lepsi od Opi Metallic 4 life. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni. Tamniji je, punija je boja, šljoke više dolaze do izražaja...

      Delete
  7. Replies
    1. Drago mi je da tako misliš.

      Delete
    2. joj, tek sad vidim da sam bila u novom sadu u susjedstvu... ali sam bila u strci i uopće se nisam sjetila gdje bih potražila ovaj brand :(

      Delete
    3. Ako budeš ponovo svraćala kod nas, samo baci pogled na "Gde kupiti" tab.

      Delete
  8. The glitters looks fantastic against the black base! Very pretty! :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
  9. Vau, baš podseća na Metallic 4 life :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znaš da sam jedno vreme tražila M4L u korpici, ali sam odustala. Ovaj mi se mnogo više dopada.

      Delete
  10. ja sam shvatila da sam oduševljena njihovim imenima!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo zbog imena sam htela celu ovu kolekciju da uzmem, ali na svu sreću kočnice su proradile :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...