28 July 2014

Nella Milano 006 Turquoise


Sećate li se da sam spomenula da MoYou Nails u ponudi ima jednoslojce za nokte? Ovog puta vam predstavljam drugi iz Nella Milano linije lakova za nokte. Pakovanje je od 9 ml, četkica je srednje širine i pljosnata je. Među sastojcima nema velikih pet štetnih sastojaka.


Do you remember that I mentioned MoYou Nails has one-coaters on offer. Today I present to you the second Nella Milano nail polish I have. Bottle holds 9 ml of product, brush is flat and medium wide. Ingredients list doesn't list the big five harmful ingredients.


Uprkos svim mojim naporima ovaj lak nisam mogla da uhvatim verno i morala sam da pribegnem doterivanju slika kako bih dočarala boju što približnije originalu. Na žalost, ni posle toga moje slike ne prikazuju živost ove boje. Mada se lak zove Turquoise boja je pre svetla petrolej plava. Ovo je jača, življa verzija Flormar 429. Pigmentacija laka je fantastična. Ovo je pravi jednoslojac i verujem da će biti odličan i kao pečatni lak. Formula je dobra i samoravnajuća. Brzina sušenja mu je okej. Zbog jakog pigmenta ovaj lak bih preporučila da se nosi preko dva sloja baze.


Despite my efforts, this polish refused to take a good photo so I had to edit these in order to show you the true colour of this polish. Unfortunately, my pictures still lack vibrancy this colour has. Although this colour is named Turquoise, I'd say this is light teal. This is brighter, more vivid version of Flormar 429. Pigmentation is amazing. This is a true one-coater and I believe it will be great as stamping polish as well. Formula is good and self-leveling. Drying time is okay. Because it is so pigmented I'd recommend wearing it over two layers of base coat.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam jedan sloj laka i nemam nadlak. Na poslednjoj slici sam pečatirala motive sa MoYou Nails table 208. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

Photos were taken in natural light. I have one coat of polish and no top coat. I have stamped images from MoYou Nails plate 208 in the last picture. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

19 comments:

  1. I like the subtle stamping a lot, it's so elegant...!

    ReplyDelete
  2. Što se realne boje tiče, ne umem da zamislim, ali ova na slici mi se baš dopada :) Podseća me na moj voljeni GR RC 19. E, kad smo već kod njega, moram te podsetiti da poneseš Nirvanu na okupljanje, zanima me koliko su bliske boje :)

    Uf, sad me mamiš da mažem neku ovakvu boju, a po mom rezonovanju ne spadaju u letnje i ne slažu mi se uz kupaći :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rekla bih da je zeleniji od RC 19. Notirano da ponesem Nirvanu.

      Delete
  3. Svidja mi se boja na slikama, a mislim i da znam kakav je uzivo. :)
    Uglavnom, lepo ti stoji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uživo je toliko jači. Na suncu sam ga gledala i baš sam se osećala tropski :D

      Delete
  4. Very pretty green color and in one coat it gets opaque, wow. I want it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, this is a true one-coater and I love those.

      Delete
  5. Sličan je Maybelline Urban Turquoise. Dopada mi se :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na slikama zaista liče, ali veruj mi da je uživo znatno življi, intenzivniji. Možda je i Maybelline takav.

      Delete
  6. Mnogo je lep, i super je što je jednoslojac.

    ReplyDelete
  7. krasna boja, i jedan sloj, wow :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da. Od tri ova laka koja imam dva su zaista jednoslojci.

      Delete
  8. Baš dobro izgleda, ovakvih boja nikad dosta, zar ne? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sudeći po mojim skorašnjim kupovinama, nikada :D

      Delete
  9. Nisam ni sumnjala da ne voli da se slika, bas kao i Flormar 429. Mene podseca na OPI AmazON AmazOFF kad bi bio cista krema bez trunke simera, a i pigmentacija je takva. U svakom slucaju, moja boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veoma su slični. Nešto je plavlji od Amazona, ali to je taj tip boje.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...