10 August 2014

MoYou Nails 82


Predstavljanje pločica sa motivima za pun nokat nastavljam MoYou Nails pločicom pod brojem 82.

I continue showcasing full nail image stamping plates with MoYou Nails 82.

MoYou Nails Gold preko Flert 47

Poput prethodno predstavljene MoYou Nails 22, pločica broj 82 ima četiri manja motiva za pun nokat i jedan samostalan cvetić. Dimenzije slika za pun nokat su 16x12 mm, što je ista veličina kao kod Konad motiva za ceo nokat. Motivi su raznoliki i nije ih lako kombinovati u istom manikiru, ali zato pojedinačno čine divne manikire.

Like previously reviewed MoYou Nails 22, plate #82 has four smaller full nail images and a standalone flower motif. Full nail image size is 16x12 mm, which is the same size as Konad full nail motifs. Designs are varied and aren't easy to combine in a single manicure, but individually they make gorgeous manis.

Deborah Carpe Diem preko Deborah Pistache Green

Sve četiri velike slike se odlično prenose. Malu nisam ni probala jer mi se nije uklapala u zamišljene manikire, ali ne sumnjam da je i ona podjednako dobro urezana. Ova pločica je jedna od onih gde nisam morala da pazim na smer grebanja ili preuzimanja slike, mada sam za ruže morala da pazim na jačinu pritiska. Ni čiščenje pločice nije bilo neophodno posle svakog transfera.

All four full-nail images transfer really well. I haven't tried the small image because it didn't fit the manis I had in mind, but I have no doubt that it is just as well etched. This plate is one of those that don't require trying out different scraping and transferring angles, but you do need to pay attention on pressure you use when you're stamping roses motif. Plate cleanup wasn't needed after each transfer.

Don Juan OC235 preko Don Juan OC230

Ovu i mnoge druge pločice, kao i ukrase za nokte, možete poručiti sa sajta MoYou Nails. Sve pločice koštaju 5,82 € (4,99 £), ali ova pločica je trenutno na sniženju i košta 3,99 £. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

You can order this and many other stamping plates, along with nail decorations from MoYou Nails. They ship worldwide. All images plates are 4,99 £, but this plate is currently on sales and retails for 3,99 £. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

MoYou Nails Blue preko Essence That's What I Mint!




25 comments:

  1. Wooooow,predivno,zaista...E da mi je znati gdje ja grijesim kad su u pitanju stamping plocice,da li je u pitanju lak,tehnika ili sama plocica,ne znam....znam samo da i nakon 50 puta ne uspijem oslikati ni najobicniji cvjetic :(...Sve u svemu odlicni motivi,prekrasni nokti a motiv sa ruzama je predivan!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo. Imaš ovde neke savete za pečatiranje pa se nadam da ćeš moži da otkriješ i otkloniš problem http://cajkinekandze.blogspot.com/2013/10/pecatiranje-uputstva-i-saveti.html

      Delete
    2. Odlican tekst...procitala i odmah pokusala i uspjelaaaa :D ...jeeeeee, s tim da sam umjesto strugalice koristila karticu i shvatila da je strugalica koju sam ja imala bila vrlo losa kao i da mnogo zavisi kakve ploce koristim,tacnije koliko je gravura duboka...tamo gdje je velika uspijem lako a gdje nije, nikako....sve u svemu ja sam zadovoljna...hvala puno na savjetima :)))))

      Delete
    3. Drago mi je da si malo istraživala i otkrila šta funkcioniše za tvoj stil pečatiranja.

      Delete
  2. They are really beautiful all of them, very well stamped :D

    ReplyDelete
  3. Koji si ti majstor za pečatiranje! Divno! Jako mi se dopada zelenkasti i crvenkasti rad!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Nije teško biti dobar majstor ako je alat dobar :D

      Delete
  4. Zeleni i crveni manikir mi se najviše dopadaju :)

    ReplyDelete
  5. Your stamping is always so gorgeous!

    ReplyDelete
  6. Gledam vec duze tvoje postove i stvarno svaka ti cast za sve. Tacno se vidi sa koliko ljubavi to radis i koliko volis da sredjujes i bojis nokte. + za kreativnost! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo :* Zaista mnogo volim ovo da radim i drago mi je ako se to oseća.

      Delete
  7. Zaista ne mogu da izdvojim neki jer su svi savrseni! :)

    ReplyDelete
  8. krasne su im pločice, sve mi se čini da ću i sama morati koju uzeti :D

    ReplyDelete
  9. Predivna mi je ova kombinacija boja sa ružama. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ruže su i moj favorit sa ove pločice.

      Delete
  10. ok, ovaj put imam jasnog favorita i to je zelembaćka kombinacija!

    ReplyDelete
  11. Very pretty designs. I really like the MoYou Nail plates that I won in a giveaway here and others that was sent for review. They are great to work with.

    ReplyDelete
    Replies
    1. They really are amazing and so easy to use. I'm very happy that we have same experience with them.

      Delete
  12. Baš mi se sviđa ovaj ‚‚zeleni" motiv!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sam motiv me je podsetio na biologiju, delove biljaka, ćelijsku strukturu pa sam morala da ga uzelenim :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...