19 November 2014

Essence Red ahead


Današnji lak je jedan od prošlogodišnjih dodataka Essence liniji Colour & go lakova i lak kojem sam se verovatno najviše radovala pre nego što je stigao u naše radnje. Onda sam ga videla uživo i prilično sam se ohladila. Nije bio bordo, kako je delovao na slikama, već braon. No uzela sam ga jer znam da svetlo u radnjama vara i da lak ne izgleda uvek na noktu onako kako se čini u bočici. Essence Colour & go lakove možete naći u Lilly i DM drogerijama. Bočice su od 8 ml i koštaju oko 200 dinara.


The polish I am showing you today is one of last year's additions to Colour & go line of Essence polishes and probably the one I was most looking forward to getting. Then I had seen it in person and it fell a little flat. It wasn't burgundy as it looked in promo pictures, but brown. I did get it nevertheless because I know how deceptive lights in stores can be and also that polish doesn't always look on the nail the way it does in the bottle.


Kao što sa slika možete videti, Red ahead je skoro crn lak, najtamnije nijanse trule višnje. Veoma je pigmentisan pa se nisam usudila da namažem dva sloja. Plašila sam se da će onda izgledati crno i da će se ljubičastoj noti izgubiti svaki trag. Takođe je izrazito sjajan. Formula mu je veoma dobra. Jedan sloj je sasvim dovoljan za punu pokrivenost. Brzina sušenja je prosečna. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam jedan sloj laka i nemam nadlak.


As you can see from the photos, Red ahead is almost black polish, the darkest shade of black cherry. It is very pigmented so I chose not to apply two coats. I feared it would turn black and that the purple tone will be lost. It is also very glossy. Formula is really good. One coat gives full coverage. Drying time is average. Photos were taken in natural light. I have one coat of polish and no top coat.

20 comments:

  1. This is a perfect color for this period of time, maybe I would like it more with a stronger purple shimmer, but it is pretty this way too!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, it would be gorgeous if it had purple shimmer.

      Delete
  2. Yes, I see it has a red hue, but I would have truly loved it if it was just a bit less black.
    Nevertheless, it looks fabulous on you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Maria. I too wish it were less blackened.

      Delete
  3. Nije los, al sa dva sloja bi sigurno bio jako taman. Bas je tesko naci dobar bordo lak, da ne vuce na braon, i da nije mnogo taman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se. Sve bordo koje imam su suviše tamne.

      Delete
    2. Khm khm, imam ja predlog :P

      Delete
    3. Taj predlog je uzet u razmatranje :D

      Delete
  4. Imam slicnih problema sa Avonovim midnight plum, sa jednim slojem malo celav, sa dva crn :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po pitanu gubitka boje (zaboravih napisati). Iako tako tamni lakovi tek na suncu dolaze do punog sjaja, prije posezem za tako tamno plavima nego ovoliko tamnim crvenim/ljubicastima.

      Delete
    2. Ja sam slaba na zelene i dok nisam našla svoju savršenu tamnozelenu uzimala sam sve neke pretamne.

      Delete
    3. Mene jos zelena nije obuzela kako treba, ali vjerujem da ce i ta opsesija doci s vremenom :)

      Delete
  5. Na slikama mi ne deluje baš mnogo sjajno, ali je boja lepa. Ja iz nekog razloga imam potrebu da imam mnogo trulih višanja, nekako je to moja boja i uvek se zalepim za njih.

    Super ti stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Morala bih da pretresem kolekciju i da vidim da mi treba (ne da li mi treba :D) još koja trula višnja :D

      Delete
  6. Dosta je taman, ali znatno lepši nego što sam očekivala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ispao je lepše nego što je delovalo da će biti.

      Delete
  7. Replies
    1. Deluje prilično raskošno uprkos zacrnjenosti.

      Delete
  8. Meni nekoliko nijansi essence lakova prolaze kao jednoslojci i imaju visok sjaj. Dopada mi se ova nijansa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaju nekoliko baš dobro pigmentisanih lakova.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...