17 November 2014

Golden Rose Rich Color 60


Dugo nisam kupila ni pokazala neki Golden Rose lak, ne zato što ih više ne volim već zato što dugo nisu izbacili (ili naši nisu uvezli) neku boju koja bi mi bila zanimljiva. (S druge strane, potpuno sam se navukla na njihove mat karmine.) No pre nekog vremena sam svratila u Kristabell i primetila ovu ljubičastu lepotu koja mi se učinila savršenom za pečatiranje. Na kraju nisam njome pečatirala već sam pečatirala preko nje i veoma sam zadovoljna rezultatom.


It's been a while since I last bought or swatched a Golden Rose polish, not because I don't like them anymore, but only because they haven't released (or our importer hasn't imported) a colour that would be interesting to me. (On the other hand, I'm totally into their matte lipsticks.) I dropped by my favourite cosmetics shop some weeks ago and was drawn to this purple beauty, that looked like it would be perfect for stamping. In the end I didn't stamp with it, but over it and I am very pleased with the result.


Golden Rose Rich Color 60 je prava kraljevska ljubičasta. Puna je šimera i izgleda raskošno, pomalo metalik. Na žalost ne slika se verno pa je i na mojim slikama nešto drugačiji nego što uživo izgleda. Drago mi je što mogu reći i da se maže lepo, što nije uvek slučaj sa Golden Rose šimerastim i šljokičavim lakovima. Dva sloja su potrebna za punu pokrivenost i ujednačenu boju. Veoma je pigmentisan pa ga uvek treba mazati preko baze. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Na poslednjoj slici imam pečatiran motiv sa MoYou Nails 218 pločice.


Golden Rose Rich Color 60 is a true royal purple. It is filled with shimmer and it has a very rich, a bit metallic look. Unfortunately it doesn't take a good photo and in my pics it is somewhat different than in person. I am happy to say it goes on smoothly, which isn't always the case with shimmery Golden Rose polishes. It takes two coats for full coverage and even colour. It is very pigmented so don't forget to apply base coat first. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat. In the last photo I have stamped and image from MoYou Nails 218 image plate over it.

26 comments:

  1. Oh wow - the stamping over it is pure perfection.
    It's interesting how I'm always drawn to those royal purples - and blurples for that matter, but when I get them, I never wear them anyhow. This is very close to a blurple, isn't it, or are the photos cheating?

    ReplyDelete
    Replies
    1. The photos are as true as I was able to capture the colour. It does lean towards blurple, but it is a purple.

      Delete
  2. krasna iskričava ljubičasta *.*
    super stamping, baš dobro izgleda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Žana. Pečatiranjem sam veoma zadovoljna i drago mi je što se i tebi sviđa.

      Delete
  3. odusevljena sam i ljubicastim GR ali i kako na kraju izgleda nakon pecatiranja! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Drago mi je što ti se dopada pečatiranje.

      Delete
  4. ajaoooo kako je dobar! nisam znala da imaju nešto ovako

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaju i možda nije loše da idući put baciš pogled i na njihovu ponudu. Baš su je obogatili.

      Delete
  5. Vauuuu, izgleda divnoo, pogotvo finiš sa pečatiranjem! :)

    ReplyDelete
  6. woow, oči mi ispale dok sam listala popis za čitanje! koja boja ali i nokti!

    ReplyDelete
  7. Predivna nijansa. Volim ovu GR liniju jer ima odličnu četkicu, baš volim takve. Pečatiranje si odradila savršeno, skidam kapu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :* Potrudila sam se oko ovog pečatiranja.

      Delete
  8. Baš je lepa boja, dobro si je zapazila. Pečatiranje je za 10!

    ReplyDelete
  9. Prvi put vidim ovaj lak! :D
    Bas je dobar. Mogli bi jos neki simerasti da ubace u tu kolekciju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čini mi se da sam videla još šimerastih, ali ne sećam se koje boje.

      Delete
  10. Mmmm, kraljevsko ljubičasta <3 u i kombinacija sa zlatnom je divna.

    ReplyDelete
  11. Nisam sigurna koliko mi se dopada metalik izgled, ali šimer u laku je raskošan.

    ReplyDelete
  12. Baš divna boja stvarno + metalik izgled poboljšava sve :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I na svu sreću nema dosadnih tragova četkice :D

      Delete
  13. Nijansa je lepa i lepo ti stoji ali ja nisam toliko oduševljena (kad ga zamislim na svojim noktima, i ne znam zašto).
    Zato sam pečatiranjem oduševljena! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Katarina. S obzirom na to da boja nije sasvim verna na mojim slikama i delje malo čudno, ne čudi me što nisi oduševljena njome.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...