02 November 2014

Matching Manicures - Halloween


Prođe Halloween, a mi tek sada usklađujemo manikire ovim povodom. Pošto imam lak sa bundevom u imenu, pečate sa likom rezbarene bundeve i čak i gumenu bundevicu, morala sam njih iskombinovati za ovaj manikir.

Halloween has come and gone and we're only now matching our manicures for the occasion. Since I have already had a polish with pumpkin in its name, Jack-o'-lantern motif on image plate and even a rubber pumpkin, I had to combine them for this mani.


Koristila sam crni pečatni lak preko Essence Flashy Pumpkin i motive sa QA26 pločice (recenziju možete naći ovde http://cajkinekandze.blogspot.com/2014/01/born-pretty-store-set-za-pecatiranje.html). Za matiranje sam tradicionalno upotrebila Miss Sporty Check Matte. Šta su druge blogerke napravile možete videti na linkovima ispod.

I have stamped motifs from QA26 image plate (you can read the entire review here http://cajkinekandze.blogspot.com/2014/01/born-pretty-store-set-za-pecatiranje.html) using black stamping polish over Essence Flashy Pumpkin. I have traditionally used Miss Sporty Check Matte to mattify the mani. You can see other bloggers' designs at the following links.





24 comments:

  1. Ovo ti je baš strava! Volim rezbarene bundeve čak i na noktima 0:D

    ReplyDelete
  2. Your nails look like they are smiling - LOL maybe they are happy Halloween is over and done with ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. They are happy there wasn't a big pressure on me to dress up and go out :D

      Delete
  3. strašni nokti, super manikura :)

    ReplyDelete
  4. Nisam neki haloween fan ali manikura ti je odlična, jednostavna i efektna!
    - Drugo od tebe nisam ni očekivala, samo da znaš!!! :D
    BTW gledala sam prije nekog vremena tu pločicu i na kraju je nisam kupila, ali imam molbicu, jel možeš izmjeriti ovaj srednji četvrtasti uzorak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da mogu. Širok je 15 mm, dugačak 19 na najdužem delu, 16 na najkraćem.

      Hvala na komplimentima :*

      Delete
    2. Ma... nikad nisam s tim ebay pločicama sigurna hoće li mi biti dovoljno velik uzorak!
      Nekak sam se navikla i razmazila s MoYou XL pločicama, one su mi idealne!
      Za ove druge imam osjećaj da će mi uzorak biti prekratak...

      Delete
    3. Sasvim te razumem. Ja imam uslovno rečeno problem sa MoYou Nails pločicama jer nemaju ujednačene veličine uzoraka. Mali motivi za pun nokat su kao Konadovi i tu nema greške, ali veliki se razlikuju po dužini i širini od pločice do pločice. Ova nova serija ima sliek iste veličine, ali kod starijih baš varira širina.

      Delete
  5. This is what I call a perfect Halloween manicure.

    ReplyDelete
  6. Ne jedem bundevu, ali ovaj manikir je za pojesti :)
    Motiv je odličan i od svih Halloween ideja sad mi je ovo nekako najlepše jer je jednostavno.
    Iščekujem recenziju Flashing Pumpkin da vidim hoću li se vratiti u Lilly po njega. Izgleda da me hoće, baš sam ga danas gledala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije loš, ali boja je suviše jarka, skoro neonska.

      Delete
  7. krasna ti je manikura, baš su ti zgodne bundeve :D

    ReplyDelete
  8. Ne volim narandzaste lakove, ali mi je ovo bas slatko :D

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...