11 December 2014

Essie E! Live From The Red Carpet


Često mi se dešava da odmah pošto probam neki lak odlučim da ga prosledim. Ponekada mi se desi da odmah imam kome da ga dam. Ređe se dešava da se ja oduševim nečijim lakom i da ga dobijem zato što se toj osobi on ne dopada. Ovo je jedan od tih retkih lakova.


It often happens that I decide to pass a polish on as soon as I have tried it. Sometimes I immediately have a person to give it to. It is a rare situation that I like someone else's polish and get it because they don't like it. This is one such rare gem.


E! Live From The Red Carpet je lak koji je Essie napravio u saradnji sa kanalom E! u čast dodele Zlatnog globusa 2008. godine. U pitanju je sasvim klasičan crveni crelly, koji na mojim slikama vuče malo na narandžasto, ali uživo nije ni suviše žut ni suviše plav. Potrebna su tri sloja za najbolju pokrivenost koju ovaj lak može dati. Salonska četkica mi veoma odgovara na ovom laku jer se odlično slaže sa samim lakom. Jedina zamerka koju imam je na brzinu sušenja. Ni pored brzosušećih kapi nisam imala utisak da je lak suv. Na kraju sam dodala dekale sa mačkama kupljene u radnji u kojoj je drugarica od koje sam dobila ovaj lak radila.


E! Live From The Red Carpet is a polish Essie made in collaboration with E! channel to mark year 2008. Golden Globe awards ceremony. This is a truly classic red crelly, that in my photos leans a bit towards orange, but in real life is neither too yellow nor too blue. It takes three coats to get the best opacity this polish can give. I loved salon brush in this one because it worked great with the formula. The only complaint I have about this polish is its drying time. I couldn't get it to truly dry even though I used drying drops. In the end I added cat decals I bought from the supply store the friend I got this polish from used to work.

14 comments:

  1. I see why you are happy you got this one - it's a gorgeous red and it looks beautiful on you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. It is a beautiful shade and I like how it looks on me, if only it dried faster.

      Delete
  2. Volim ovakvu crvenu boju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato što si dama, a ne kao ja. A čak i ja volim ovakvu crvenu :D

      Delete
  3. What a cute manicure! Loved the kitten decals!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. I'm sorry the decals are not as visible as they should be, but now I know for next time.

      Delete
  4. hahahahha odlična priča a jeste zanimljiv. sad nešto i mene mami crveni crelly

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti polako, ali sigurno otkrivaš i ženstvenije boje.

      Delete
  5. Meni se dopada finis. ;) Mace su skroz kul. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da ti se sviđa finiš. Ti si kraljica jelly finiša :D

      Delete
  6. Lepa crvena, nisam znala da su pravili specijal za red carpet. I priča je super. :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne bih ni ja znala da mi drugarica nije pokazala ovaj lakić :D

      Delete
  7. Sviđa mi se lak, no naljepnice mi iskreno i nisu baš nešto...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma samo da nisu na ovoj podlozi videla bi kako su dobro urađene slike. Ovako se prilično gubi utisak.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...