27 December 2014

Favoriti i promašaji godine


Kraj je godine i tada se obično u blogosferi sabiraju utisci i objavljuju razne liste favorita. I srpske kozmetičke blogerke su napravile svoju listu omiljenih proizvoda (možete je videti ovde), ali pošto na toj listi nije bilo mnogo mesta za proizvode o kojima ja pišem želela sam da sa vama podelim svoje ovogodišnje noktofavorite i promašaje.

It is the end of the year and at this time bloggers usually sum up their impressions and write their faves lists. Serbian beauty bloggers have too made their list of favourite cosmetics products (you can see it here), but since there was not enough room there for stuff I write about I wanted to share my nail faves and fails.



Omiljen lak

Nemoguće mi je da izdvojim jedan lak koji mi je bio draži od svih drugih ove godine, ali mogu da izdvojim brend koji je za mene bio zvezda godine. To je Morgan Taylor. Na tržištu koje postoji veoma dugo, na kome postoji širok spektar boja, nijansi, završnica lakova oni kao veoma mlada firma uspevaju iz kolekcije u kolekciju da ponude nešto novo. Uz to su im proizvodi kvalitetni, a ambalaža elegantna. Da ne spominjem da je ovo jedan od svega tri brenda koji je izbacio nude nijansu koju sam čak i ja poželela da nosim :D

Favourite polish

It is impossible for me to choose one polish that stood above all others this year, but I can pick a brand that was a star of this year in my opinion. That is Morgan Taylor. Nail polish market is large, it contains great spectrum of colours, shades and finishes and this young brand is successfully offering something truly new in their collections. Theirs are quality products and packaging elegant. Not to mention this is one of only three companies that has made a new polish that even I wanted to wear.



Omiljena baza i nadlak

Dobra baza i nadlak mogu i loš lak učiniti nosivim. Moja dobitna kombinacija ove godine je bila Golden Rose No More Ridges & Yellow i Cult Nails Wicked Fast. Golden Rose je prevagnuo nad druge dve baze iz moje velike trojke (druge dve su Zoya Anchor i Morgan Taylor Stick With It) svojom pristupačnošću jer su po pitanju kvaliteta meni sve tri jednake. Cult Nails Wicked Fast je nadlak koji sam najviše koristila ove godine. Ne samo da trenutno suši lak već daje i visok sjaj, produžava trajanje manikira i, za razliku od većine brzosušećih nadlakova, ne povlači lak sa ivica nokta. Jedina mana mu je (ne)dostupnost.

Favourite base and top coat

Good base and top coat can make even a bad polish wearable. My wining combo this year has been Golden Rose No More Ridges & Yellow and Cult Nails Wicked Fast. Golden Rose has taken victory over the other two of my great three bases (Zoya Anchor and Morgan Taylor Stick With It being the other two) with its affordability while being equal to them in terms of quality. Cult Nails Wicked Fast has been my go to top coat this year. It not only dries polish instantly, but also gives high gloss, extends wear time and, unlike many quick-dry top coats, it doesn't shrink polish. The only downside is its (un)availability.



Omiljen tretman za nokte

Ove godine sam imala najmanje problema sa noktima do sada i to pripisujem Trind Nail Repairu. Mada meni ovaj tretman nije nov, ove godine sam samo njega koristila za učvršćivanje noktiju. Dva puta sam ga koristila kao tretman, povremeno ga koristim kao bazu i veoma sam zadovoljna rezultatima. Ne pamtim kada sam poslednji put imala problema sa listanjem noktiju. Desi se da se neki zacepi, ali znatno ređe nego ranije. Verujem da je smanjenju problema sa noktima doprinelo i to što sam prešla na staklene turpije (Trind i Mont Bleu) i što sam se vratila uljima za nokte, ali mislim da se Trind Nail Repair izdvojio među drugim sredstvima. Rekla bih da sam našla dobru kombinaciju sredstava za negu tako da je ovo jedina kategorija u kojoj nemam promašaje ove godine.

Favourite nail care product

This year I have had the least problems with my nails so far and I attribute this to Trind Nail Repair. Although this treatment isn't new to me, it is the only nail strengthener I've used this year. I've used it twice as a treatment and only from time to time as base coat and I am very happy with the results. I can't remember when I last had a peel. I do get a nail split from time to time, but far less than before. I do think that part of solution to my nail problems was the fact that I switched to using glass nail files (Trind and Mont Bleu) and that I started to use nail oils again, but I think Trind Nail Repair stands out among the products I've used. I also believe that because I've found a good balance between nail care products I use that this is the only category I don't have any fails from.



Omiljeno sredstvo za zanoktice

Afrodita Aroma odstranjivač kožice oko noktiju mi se pokazao boljim, jačim, delotvornijim od drugih takvih sredstava koja sam koristila. Veliko pakovanje (50 ml) i niska cena (manje od 600 dinara) samo mu idu u prilog. Jedina zamerka koju imam je što nije dostupno stalno i svuda već samo na sajmovima kozmetike i na Afroditinom sajtu.

Favourite cuticle product

Afrodita Aroma Gel Cuticle Remover turned out to be more effective and efficient than other similar products I have used so far. Large packaging (50 ml) and low price (about 4 €) are bonuses. The only complaint I have is that it isn't available at retail stores and can only be bought at cosmetics expos and through Afrodita online store.



Omiljena krema za ruke

Ove godine sam isprobala mnogo različitih krema za ruke. Za blago vreme mi se najboljom pokazala Essence Cookies & Cream krema. Nadam se da ću 2015. godine naći sličnu kremu jer ova je bila iz trend kolekcije i sada je nedostupna. Za zimu mi je bila potrebna jača nega i zaštita koju pruža Avoplex High-Intensity krema za ruke. Pakovanje veoma dugo traje tako da se, iako je krema poskupa, isplati imati malu za tašnu, a veliku za kućnu upotrebu.

Favourite hand cream

I have tried many hand creams this year. For in temperatures Essence Cookies & Cream hand cream was perfect for me. I hope I'll find a similar one in year 2015. because this one was part of a trend edition and is now unavailable. For winter I needed a richer cream, better care and protection that Avoplex High-Intensity hand cream provides. A tube of this cram goes a long way so even though it is on the pricey side it still pays off to have a smaller tube for bag and a larger one for use at home.


Essence Rock Out TE Best Hip-Hop

Promašen lak

Po pitanju lakova za nokte ove godine me je Essence (što sopstvenim zaslugama, što zahvaljujući našem uvozniku) kao brend najviše razočarao. Lakovi koje su nudili mi uglavnom nisu bili zanimljivi, a većina onih koji mi jesu privukli pažnju pokazali su se kao nekvalitetni ili nezadovoljavajući. U najboljem slučaju su dobri za nail art. Kada se na sve to doda redovno kašnjenje kolekcija i kašnjenje sniženja, za koje krivim uvoznika i drogerijske lance, dobija se moje nezadovoljstvo. Pošto vidim da su najavili velike izmene u asortimanu proizvoda za nokte nadam se da ću naredne godine spominjati kako su se unapredili.

Nail polish fail

When it comes to nail polish this year I was most disappointed by Essence as a brand. Polishes they placed on the market weren't that interesting to me and those that did catch my eye turned out to be very poorly made or just unsatisfactory. At best they were good for nail art. When you add chronic belatedness of collections and sales (for which I fully blame our importer and drugstore chains) to that you get my dissatisfaction. They have announced some great changes in their manicure products line and I hope that next year I shall comment on their improvement.



Promašena baza i nadlak

Ove godine nisam mnogo eksperimentisala sa bazama i posebno sa nadlakovima. Nemam promašaja među nadlakovima jer sam se uglavnom držala proverenih stvari, ali među bazama mi se kao loša izdvaja Essence Studio Nails Pro White Effect. Nema reči kojima bih mogla da opišem koliko ova baza ničemu ne služi, ali na svu sreću više se ne proizvodi pa nema ni potrebe da na nju trošim reči ni vreme.

Base and top coat fail

I haven't been adventurous with base and especially not with top coats this year. I don't have any fails among top coats because I have used tried and tested ones, but I do have a fail base coat. I have no words to describe how much Essence Studio Nails Pro White Effect sucks, but fortunately it has been discontinued so I don't have to waste my words or time on it.



Promašeno sredstvo za zanoktice

Depend krema za zanoktice uprkos proizvođačevim tvrdnjama da neguje ispucale zanoktice i ubrzava njihovu regeneraciju meni nije nimalo negovala zanoktice, a čak imam utisak da mi ih je dok sam je koristila malo i isušila.

Cuticle care fail

Despite manufacturer's claims that Depend Cuticle Cream softens and moisturises the cuticle, providing it with nutrients and that it cares for cracked, dry or damaged cuticles and hastens regeneration, it didn't nourish my cuticles at all. I even have an impression that it dried them out a little while I was using it.



Promašena krema za ruke

Velnea Camomile krema za ruke je jedna od nekoliko nedelotvornih krema za ruke koje sam ove godine probala. Ostavlja neprijatno osetan film na koži, ne upija se i ne neguje mi kožu.

Hand cream fail

Velnea Camomile hand cream is one of several noneffective hand creams I have tried this year. It leaves unpleasantly palpable residue, doesn't sink in and it doesn't nourish my skin.


13 comments:

  1. Trind i MT su zalsuženo među omiljenima ove godine. Od Essence sam i ja digla ruke, ovu bazu sam frknula u kantu posle prve upotrebe. Kada toliko hvališ GR bazu, moraću da odbacim predrasude i istu probam, baš zbog pristupačnosti i cene.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ja bazu nisam frknula u kantu samo zato što neću da bacam plaćene proizvode, a može da mi posluži za svočovanje.
      GR baza mi je otkriće. Veoma je kvalitetna, a jeftina je. Od mene dobija deset bambija :D

      Delete
  2. Thank you for sharing your thoughts and experience with these products!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank YOU for taking time to look at my faves and fails.

      Delete
  3. nisam nekako imala osećaj da si se toliko opremila morganom frimenom :D lepa kolekcija! sviđa mi se post, iako dosta stvari nisam probala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisu svi MT ovogodišnji, ali većina jeste. Baš su me oduševili kvalitetom i izborom boja.

      Delete
  4. Definitivno se slažem za Essence, bili su neinovativni i totalno dosadni. Slažem se i za Essence bazu, potpuno bacanje novca. Volela bih da probam Cult nadlak, sigurna sam da je dobar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bih rado uzela još desetak bočica dopune, ali trenutno ih nema u ponudi :(

      Delete
  5. Odličan post. Iznenadilo me postojanje ove GR baze, moraću da je isprobam :)

    ReplyDelete
  6. Super je post! Afroditinu kremu za zanoktice obavezno kupujem na sledećem Sajmu, samo da ne zaboravim do tada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A i ako zaboraviš, pakovanje je tako veliko da mogu da podelim ovo svoje sa tobom (i verovatno još desetak ljudi :D )

      Delete
    2. Ja sam Afroditinu kremu za zanoktice kupovala u DM.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...