08 December 2014

Morgan Taylor New Year, New Blue


Morgan Taylor lak koji danas prikazujem je jedan od šest lakova iz Home for the Holidays, ovogodišnje praznične kolekcije. Kolekciju smo imali priliku da vidimo i uzmemo na jesenjem Dodiru Pariza, a redovno se može kupiti u GP Contouru. Svi Morgan Taylor lakovi, baze i nadlakovi su tokom decembra na prazničnom sniženju od čak 40%, tako da vam preporučujem da se opskrbite željenim nijansama dok ih još ima. Morgan Taylor lakovi ne sadrže formalin, dibutilftalat i toluen i nisu testirani na životinjama. Bočice su od 15 ml. Redovna cena im je 864 dinara. O novinama u Morgan Taylor ponudi se možete informisati na Morgan Taylor Srbija stranici.


Morgan Taylor polish I am showing you today is one of six polishes from Home for the Holidays collection. Morgan Taylor polishes are big 3-free and cruelty free. They come in 15 ml bottle and have wide flat brush.


Morgan Taylor New Year, New Blue (50147) je teget lak sa blagim duohrom efektom. Na direktnom svetlu pokazuje isprva ljubičast šimer, a potom sav prelazi u ljubičastu boju. Nažalost mi trenutno nemamo mnogo sunca pa mi je bilo nemoguće da uhvatim ovaj preliv. Uglavnom je teget, svilastog sjaja. Nije toliko taman da deluje crno. Formula mu je sasvim solidna. Potrebna su dva sloja za punu pokrivenost i ujednačenu boju. Brzina sušenja je očekivano dobra. Nadlak mu nije neophodan, mada dodaje sjaj i dubinu. Uz nadlak mu je postojanost sjajna - četiri dana bez krzanja. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.


Morgan Taylor New Year, New Blue (50147) is a navy blue polish with mild duochrome effect. In direct light it shows purple shimmer and in extreme angles it shifts to purple. Unfortunately we don't get much sunshine so it was impossible for me to capture this colour shift. In most lights it is navy blue, with silky sheen. It is not too dark to look black. Formula is quite good. It takes two coats to get full opacity and even coverage. Drying time is fast as expected. It doesn't need top coat, but top coat adds depth and shine. It is very durable with top coat on - I have worn it for four days without tipwear. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

26 comments:

  1. I love the shimmer, it makes it less "black" to look at - very elegant polish!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Believe me, the shimmer is so gorgeous and silky. I think even you might like to wear it :D

      Delete
  2. Stvarno ima lep simer. :)
    Odlicna je boja.. Kad bude sunca, ubaci jos neku sliku. :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Ovaj je manje petrolej od Indigo i nema one karakteristične holo šljokice koje Indigo ima.

      Delete
  4. Stvarno je divan. Međutim ovo je jedna od nijansi koja me u rekordnom roku smori kad je imam na noktima...tako da je nemam često :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ih nemam mnogo, ali recimo ovo je boja koju najduže držim kada je nosim.

      Delete
  5. Odlican je! :) MT ne prestaje da me odusevljava.

    ReplyDelete
  6. Kako bih tek pala u nesvest da sam videla šta se dešava na suncu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ali samo u ekstremnim uglovima. Nije duohrom kakav mi volimo.

      Delete
  7. Predivan je! Na suncu bi sigurno bio još lepši! Zbog ovakvih lakova ću otići da živim negde gde je večito proleće. Sunce sija tek toliko da malo zagreje i zagrli i da osunča noktiće na kojima je ovakav lak. Milina!

    ReplyDelete
  8. prelep, ali me imena oduševljavaju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još se ne trude da po svaku cenu budu "duhovita" imena.

      Delete
  9. Htela sam da ga kupim, ali nemaju za njega onaj uzorak da vidim kakav je kad se nalakira, u bocici je predivna duboka plava, ali plasim se kad se namaze da ce dobiti onaj 'sedefasti preliv' sto nikako ne bih volela, da ce akcenat da bude na sedefastosti a ne na plavetnilu. A sav je od nekog shimmera. Ostadoh u neznanju :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da razumem o čemu pričaš, ali nije ovaj od tih. Ovde taj šimer isijava iz baze, ne nadjačava je. Nije akcenat na plavetnilu, ali ni na sjaju već su veoma dobro izbalansirani.

      Delete
  10. Ovo je MOJA plava boja <3
    Krasan je!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mentalna beleška napravljena :P

      Delete
    2. Sad me malo zbunjuješ, nemoj ti raditi nikakve mentlne bilješke, da ne dođe do preopterećenja memorije :P :D

      Delete
    3. Ih, šta je malo preopterećenje za jednog Ovna? :D

      Delete
    4. Bila sam ubeđena da sam to napisala negde gde si i ti napisala da si Ovan (pokušala sam sada da nađem gde, ali nije mi se dalo). Rođendan mi je četiri dana posle tvog, 11. :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...