19 December 2014

Sephora Heavy Metal Groupie


Poslednji od starih Sephora lakova koji imam je Heavy Metal Groupie. Uzela sam ga dok sam još bila u potrazi za savršenim teget lakom, ali ime je najviše doprinelo mojoj odluci da ga uzmem. Možda se među novim Sephora lakovima nalazi neki sličan ili čak isti lak, ali ne pod ovim imenom, što mu je u mojim očima neoprostiva mana. :D


The last one of old Sephora polishes I have is Heavy Metal Groupie. I got this one while I was still searching for my perfect dark navy polish, but the name was deciding factor. Maybe there is a similar or same colour among the new Sephora polishes, but it doesn't bear this name, which in my opinion is an unforgivable flaw. :D


Sve je u redu ako ste se kada sam napisala "teget" zapitali zašto sam kupila crni lak. Heavy Metal Groupie je izrazito taman, veoma pigmentisan krem teget lak. Toliko je taman da zaista izgleda crno i toliko pigmentisan da je dovoljan samo jedan sloj za punu pokrivenost. Od svih teget lakova koje imam ovaj je sigurno najtamniji. Ne verujem da ću ga nositi samog, ali čini mi se da će biti odličan kao podloga za šljokice, ljuspice i pečatiranje, kao na poslednjoj slici. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam jedan sloj laka i nemam nadlak.


Everything is perfectly fine if you have thought why would I buy a black polish when I'm looking for a navy one. Heavy Metal Groupie is exceptionally dark, highly pigmented creme navy polish. It is so dark that it really looks black and so pigmented that it takes only one coat to get full opacity. Out of all navy polishes this one is surely the darkest one. I don't believe I shall wear it on its own, but I think that it will be a great base for glitter, flakies or stamping, like in the last photo. Photos were taken in natural light. I have a single coat of polish and no top coat.

MoYou Nails 117

10 comments:

  1. Ovoga bi definitivno uzela zbog imena, i ponosno ga dodala u kolekciju! <3 Iako je i sam po sebi prekrasan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da bih ga kupila sve i da je bio roze :D Ime ga je prodalo.

      Delete
  2. auf, prelep je, baš dobro izgleda

    ReplyDelete
  3. Bas je dobar. Lici na Essie asbb :)
    Ja ne mogu da prezalim sto nisam onda kupila Seforin crni lak, savrsena mi je mera 5 ml, a cini mi se da je bio dobro ocenjen. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ASBB je sjajniji, ovaj deluje plastičnije, ali po boji su slični.
      I sama sve više cenim mini pakovanja, posebno za boje koje inače ne volim.

      Delete
  4. LOL the "but it doesn't bear this name, which in my opinion is an unforgivable flaw" made me laugh out loud :D
    It's a beautiful color and the stamped tips are perfect!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. I love it when I can relate to the name. I'm not a groupie, although in the 80s I probably would have been one :D

      Delete
  5. Ne volim što Sephora brend menja imena istim lakovima, pogotovo kada imenu ništa ne fali :)
    Plastični sjaj, donekle i boja veoma me podseća na IBD Abyss. Dopada mi se kao tamna podloga za pečat, poslednja slika sa šarom je nešto što bih rado nosila. Sam i bez nadlaka mi je onako, mislim da skoro crn lak treba da im sjaj poput ASBB.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se. Visok sjaj je ono što takvim lakovima daje na luksuznom izgledu, a ovaj deluje jeftino jer mu sjaj manjka. Ne znam kakav je IBD Abyss, ali ime mi se veoma dopada.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...