20 February 2015

China Glaze Ghoulish Glow


Ghoulish Glow je lak sa posebnim efektom kakav sam dugo želela da imam, ali iz godine u godinu nam nije stizao. Mislila sam da će Essence Glow In The Night biti dobra zamena, ali prešla sam se. Prošle godine nas je Alexandar Cosmetics ipak obradovao ovim nadlakom u sklopu Apocalypse of Color kolekcije. Ghoulish Glow je deo svake China Glaze Halloween kolekcije, ima 14 ml i košta 498 dinara.

Ghoulish Glow is a special effect top coat that I have long wanted to have, but year after year it wouldn't arrive to Serbia. I was hoping that Essence Glow In The Night might be a decent substitute, but I was wrong. And finally we have gotten Ghoulish Glow last year when it came with the rest of Apocalypse of Color collection. It is part of every China Glaze Halloween collection, comes in 14 ml bottle and retails for the same price as regular China Glaze polishes.


China Glaze Ghoulish Glow je nadlak koji posle "punjenja" na svetlu svetli u mraku. Osnovna boja mu je žućkasto-beličasta i menja boju laka preko kojeg se maže. Najbolje je nostiti ga preko nekog svetlog laka pre svega zato što će tako bolje svetleti, a i zato što će se najmanje videti ta promena boje. Preko tamnih lakova ne daje jak efekat, kao ni nanesen bez neke bazne boje. Dobro izgleda kao detalj u crtežima na noktima. Poput Essence svetlećeg nadlaka i ovaj ima teksturu koja podseća na papir. Ako vam ova tekstura smeta, možete naneti klasičan nadlak. Neće umanjiti efekat Ghoulish Glow-a. Suši se prilično brzo.

China Glaze Ghoulish Glow is a polish that glows in the dark after being "charged" under light. It is yellowish-white and it will change colour of the polish you are wearing it over. It works best layered over light polishes - it will change the base colour the least and it will shine the strongest. It isn't very strong over dark polishes and it doesn't work best when worn alone. It looks good in nail art. Like Essence glow top coat it has paper-like texture. If you mind this texture you can add a regular top coat over it. It won't diminish the effect of Ghoulish Glow. It dries quite fast.


Na svu sreću efekat Ghoulish Glow je jači i traje duže od Essence Glow In The Night. Možete videti kako bočica obasjava moj dlan, a ni svetlost koju odaju nokti namazani ovim nadlakom nije zanemarljiva. Nije baš da možete čitati knjigu u mraku, ali svakako su veoma upadljivi i mogu skretati pažnju ako gledate film ili pokušavate da zaspite. Naravno, sjaj je najjači tokom prvih par minuta i postepeno se smanjuje. Jači je i trajniji ako nanesete dva sloja Ghoulish Glow.

Fortunately Ghoulish Glow glows stronger and for longer time than Essence Glow In The Night. You can see how bottle is illuminating my palm, but the shine on my nails is no less impressive. It's not as if you could use it to read a book in the dark, but the shine is very prominent and it might be distracting if you are watching a film or trying to sleep. The glow is the strongest in the first couple of minutes and it gradually gets fainter. It glows stronger and longer if you apply two coats of Ghoulish Glow.

Born Pretty BP-14

Sve slike su snimljene u mraku. Imam dva sloja China Glaze Ghoulish Glow preko Flormar 400. Na poslednjoj slici imam i pečatiran motiv sa Born Pretty BP-14 pločice.

All photos were taken in dark. I have two coats of China Glaze Ghoulish Glow over Flormar 400. In the last photo I have stamped an image from Born Pretty BP-14 over it.


16 comments:

  1. I bought it some years ago when it just came out, I'm not impressed by how long it glows, but it's a cool effect...

    ReplyDelete
    Replies
    1. It seems that they have improved it in time so your version may be not as good as this one.

      Delete
  2. Ma essence glow in the night je neusporediv s ovim, što se mene tiče. Čim je izašao ja poludila i odman kupila. Probala jednon i eno ga stoji u kutiji s nadlakovima, čeka kad ću potrošit zalihe da ga počnem koristit. Ovaj je prekrasan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam Essence prosledila, baš me je razočarao, a isto sam odmah odjurila da ga kupim.

      Delete
  3. Essence je meni ok, iako nemogu reci da sam u potpunosti zadovoljna :D Ovaj bas svijetli. Kako izgleda preko laka dok nije u mraku? Vidi li se onako malo mlijecno/zrnasto kao Essence?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidi se kao koprena preko laka. Preko svetlijih boja je manje primetno.

      Delete
  4. Ovaj post sam čekala. :) Godinama sam ga tražila i na kraju odustala. Možda baš on bude presudan u mojoj odluci da li ići na sajam. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobar je, dobar. Vredelo ga je čekati, veruj mi :D

      Delete
  5. Meni se ne dopadaju ti lakovi "svemirci", ali mi je drago zbog tebe. :D
    Čula sam samo negativne kritike za Essence.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ja sam ti kao malo dete kada su ovakve "novine" u pitanju. Ne bih bila mirna da ga nisam probala :D
      "" je tu zato što je ovaj efekat odavno poznat i prisutan u svetu, ali ne i kod nas.

      Delete
  6. Baš fora XD Ja imam isto jedan svjetleći lak narančaste boje ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taj mora da je posebno zanimljiv. Videla sam da postoje takvi koji svetle u raznim bojama, ali ih nikada nisam videla uživo.

      Delete
  7. i ja sam jedna od onih koje vole ovakve lakove.... naročito kad se probudim u gluvo doba noći i skužim da mi nešto svijetli ispred nosa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj ne bi baš svetleo toliko, ali odlična bi bila fora da zaista traje tako dugo :D

      Delete
  8. hahah, kako je luda druga kombinacija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najbolje izgleda u nail artu i pečatiranju, zar ne?

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...