09 February 2015

Depend 387


Neki Depend lakovi su u Mauricius parfimerijama na sniženju od 50% pa me je to jednog petka namamilo da svratim i uzmem par - jedan iz Mirage linije i jedan iz obične redovne ponude. Ovaj iz linije običnih Depend lakova nisam ranije primetila, što me čudi jer je u pitanju lak iz 2013. godine koji se više ne proizvodi, a prilično je jedinstven. Ne znam kako mi je ranije promakao, ali drago mi je da sam ga sada ugledala, a i vama preporučujem da ga potražite. Depend lakovi imaju svega 5 ml, koštaju oko 210 dinara i možete ih naći u Mauricius parfimerijama i pojedinim DM i Lilly drogerijama.


Some shades of Depend polishes have been on 50% discount so one Friday I gave in and got myself a couple - one from Mirage line of polishes and one from regular line. I haven't noticed that one from regular line before, which is unusual as this is a now discontinued shade from 2013. and it is quite unique shade. I don't know how I might have missed it before, but I am glad I did notice it now and I suggest you look for it if possible as it is very unusual shade. Depend polishes come in 5 ml rectangular bottles that are easy to store.



Depend 387 je golubije plavi lak sa jakim zelenim podtonom. Ono što ga čini posebnim su sitne crne ili teget čestice u sebi, koje mu daju zadimljeni izgled. Pokušala sam da nađem nešto u kolekciji što bi mu donekle bilo slično, ali nije mi pošlo za rukom jer je sve što sam mislila da je slično suviše zeleno ili suviše plavo ili suviše sivo u poređenju sa ovim, a nijedan drugi lak koji imam nema ovakve čestice zbog kojih lak donekle podseća na prepeličje jaje. Lak se nanosi lepo i lako. Dva sloja su dovoljna za punu boju i pokrivenost. Suši se prosečnom brzinom. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Depend 387 is green-leaning bluish grey polish. What makes it special is myriad of tiny black or dark navy particles, that give it smoked out look. I have tried to find something similar to it in my collection, but without success as other polishes I though might be similar are either too green or too blue or too grey, and none has these dark specks that give this quail egg look. Application is smooth. It takes two coats to get full and even colour and coverage. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

32 comments:

  1. Baš je interesantan, skroz sam se zalepila za ekran da pogledam 'izbliza'. Svaka ti čast kako si ga spazila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogla si samo da uvećaš sliku ;)
      Da nije bio na izdvojenoj oličici verovatno bi mi promakao, ali drago mi je što sam ga ipak ugledala :D

      Delete
  2. I love how the shade and finish looks like some beautiful stone still wet from a wave rolling over it....

    ReplyDelete
  3. It is indeed a very unusual looking polish, but a wonderful one in my opinion. Love the tiny black particles in it, without them I don't think it would attract me!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I also think that it wouldn't be as interesting if it didn't have those black spots.

      Delete
  4. Stvarno jako neobična boja, nisam je primetila.
    Tebi baš lepo stoji. :)

    ReplyDelete
  5. Dobro kažeš, prepeličje jaje :D Prezanimljiv je lak, sigurno neman ništa ovako u svojoj kolekciji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da malo ko i ima nešto slično prosto zato što nisam videla mnogo sličnih lakova u ponudi :D

      Delete
  6. prelep je, sviđa mi se taj zadimljeni efekat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Palo mi je na pamet da bi ti se mogao svideti :D

      Delete
  7. Odavno nisam videla ovako zanimljiv lak. Savršen je! Mnogo volim ovakve lakove kojima te čestice daju mermerni izgled i izdvajaju ih iz mase običnih boja. Jel ostao još koji? :D

    ReplyDelete
  8. Stvarno zanimljiva i posebna boja. Takvu još nisam vidjela.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na komentaru. Ni ja nisam ranije videla nešto slično.

      Delete
  9. Stvarno je jedinstven! Po bocici nikada ne bih primetila efekat... Naravno da sam morala da ga kupim :))) Trenutno kosta samo 100din u Mauricijusu. Razmisljam se da odmah uzmem i drugi ako se vec ne proizvodi vise

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda da je bila sezonska boja i da se više ne proizvodi. I ja bih uzela rezervnu bočicu, ali znam da su šanse da potrošim i ovu minimalne. :D
      S druge strane, za 100 dinara vredi ga uzeti, posebno ako nisi poput mene nagomilala preko 300 lakova.

      Delete
    2. Nisam, ali i sa 60 svaki dodje na red 2 puta godisnje :D

      Delete
  10. baš dobro izgleda, sviđa mi se :D

    ReplyDelete
  11. Predivan, na wish listi mi je odavno, ali je kod nas u DM-u odavno rasprodat. Da to je bila jesenja kolekcija za 2013 cini mi se, ko ga zeli sad ili nikad. Pokusacu da ga ulovim kad budem dolazila u Beograd. Hvala Cajka za informaciju, a cena je odlicna. Ako nekog zanima iz iste kolekcije sa speckled lookom su jos i 386, tamno sivo plava, tako nekako, i 380 svetlo sivo ljubicasta. Ali ovaj 387 je meni ubedljivo najlepsi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidiš kako sam van tokova kada je u pitanju Depend. Nisam ih uopšte spazila do pre mesec dana. Sada ću morati da odem da potražim i 386 :D

      Delete
    2. Ti i Zlatana sa Makeupandmore ste glavni krivci sto sam se zaludela Dependom i otrcala da kupim prvo njihove multihrom i duohrom lakove. Od tada ih pratim i kupujem. Na zalasto nasi ne uvoze nove kolekcije vec neko vreme. Za prolece Dependa izbacuje neke mat pastelne nijanse. Nadam se da ce ih uvesti. A pratim swatcheve kod Pamsan dot wordpress ako te zanima da pogledas.

      Delete
    3. Pokušaću da saznam hoće li uvoziti nove kolekcije, a tebi hvala na preporuci za svočeve. Baš ću sada baciti pogled šta sam sve propustila :D

      Delete
    4. Naravno da nas zanima :D Eto, ne moram da dupliram ovaj kad mogu da uzmem slicne :)))

      Delete
    5. Guglala sam danas ima jos i 383 sa istim finisom. Primetila sam da mu top coat umanjuje efekat :(

      Delete
    6. Ali na njemu se zbog boje taj efekat ne vidi baš najbolje.

      Delete
    7. Verovatno, mada mi se ni na ovom 387 ne vidi koliko sam ocekivala. Valjda je bolji za suncane dane

      Delete
    8. Sasvim je moguće da na svetlijem, vedrijem vremenu i efekat više dolazi do izražaja.

      Delete
  12. Baš je zanimljiv, hvala što si nam skrenula pažnju na njega.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...