08 April 2015

Morgan Taylor Little Black Dress


Dugo nisam pokazala neki klasičan crn lak, uglavnom zato što takve lakove nisam ni kupovala u poslednje vreme i više sam se usredsredila na trošenje onih koje imam. No prošle godine sam potrošila dva crna laka i zato sam sebi dozvolila da kupim dva nova, a činjenica da su oba bila deo posebne ponude samo je šlag na torti. Ovaj sam uzela kada i All White Now. Poput drugih Morgan Taylor lakova ni ovaj ne sadrži formalin, dibutilftalat i toluen i nije testiran na životinjama. Bočice su od 15 ml i koštaju 984 dinara, ali do 15. aprila su na popustu od 30%. Možete ih nabaviti kod uvoznika GP Contour u Novom Sadu i Beogradu i u Janković apotekama u Novom Sadu.


It's been awhile since I last showed you a classic black creme polish, mostly because I haven't been buying them lately. I have been more focused on using the ones I already had, but since I've used up two black polishes last year I have allowed myself to get two new ones. The fact that both were on offer is just a cherry on top. I have gotten this one on the same occasion that I got All White Now. Morgan Taylor polishes are big 3-free and cruelty free. They come in 15 ml bottles and have wide flat brush.


Morgan Taylor Little Black Dress (50060) je klasičan crni lak visokog sjaja i jedan je od tri najbolja crna laka koja sam do sada probala. Formula mu je kremasta i tečna. Fino se raspoređuje po noktu. Pigmentacija mu je odlična. Nanesen u srednjem sloju potpuno pokriva nokat iz svega jednog sloja. Ako mažete tanje slojeve biće vam potrebna dva za punu pokrivenost. Slike su snimljene na suncu. Na domalom i malom prstu imam dva sloja laka, na kažiprstu i srednjem prstu samo jedan sloj. Nemam nadlak. Na poslednjoj slici imam pečatiran motiv sa pločice Born Pretty BP-42, a za pečatiranje sam koristila Essence Superheroes Power Girl.


Morgan Taylor Little Black Dress (50060) is a classical glossy black creme polish and it is one of three best black polishes I have tried so far. Formula is nicely thin and creamy. It goes lovely over nail. It is well pigmented. If you apply medium coats you can get full coverage in single coat. If you apply thin coats you will need two for even coverage. Photos were taken in sunlight. I have two coats of polish on ring finger and on pinkie and I have only one coat on my index finger and middle finger. I don't have top coat. In the last photo I have stamped an image from Born Pretty BP-42 stamping plate using Essence Superheroes Power Girl.


12 comments:

  1. It's a beautiful black cream - and the stamping is simply perfect on it!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I loved that pattern so much I had to stamp it over.

      Delete
  2. Crnih lakova nikad dosta, pogoovo kada su ovako dobri. Pečatiranje je kao i uvek odlično. :)

    ReplyDelete
  3. Great finish and I absolutely love the stamped pattern on it!

    ReplyDelete
  4. Meni je ovo pecatiranje prosto receno savrseno ispalo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Taj motiv me je sasvim oduševio.

      Delete
  5. odlična kombinacija sa pečatom *.*
    nekidan sam nabacila svoj prvi morgan taylor lak, i to seal the deal, jeeeej :D
    imamo ih sad i u hrvatskoj jeeeeej :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago što su i vama sada dostupni. (y)

      Delete
  6. ajde lak, lep pa lep, ali pečatiranje!!!! fantazija!

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...