18 May 2015

ArtDeco 235 Spring is in the Air


Jedan od lakova koji je Mala Palčica spakovala da prave društvo ANNY The Answer is Love je ovaj azurni ArtDeco lak prolećnog imena Spring is in the Air. Bio je deo Butterfly Dreams kolekcije i mislim da se više ne može naći, na Jasminovom sajtu ga nema. ArtDeco Ceramic Nail Laquer lakovi imaju 6 ml i u zavisnosti od kolekcije koštaju 950-1030 dinara, ali se često mogu naći i na sniženjima od 20, 30, 50%. Ovo je prvi ArtDeco lak u mojoj kolekciji pa nisam znala šta da očekujem, a kako se pokazao možete pročitati u nastavku teksta.


One of polishes that Mala Palčica sent to "keep ANNY The Answer is Love company" is this azure blue ArtDeco with quite seasonal name Spring is in the Air. It was part of Butterfly Dreams LE and I think that it is no longer available. ArtDeco Ceramic Nail Laquer polishes have 6 ml. This is the first ArtDeco polish in my collection and you can read more about how it performed after the page break.


Spring is in the Air je, kao što rekoh, azurno plavi lak sa šimerom u kome se vide tragovi četkice ako se ne maže pažljivo. Iako ovo nije moja boja, pošto nemam ništa slično u kolekciji odlično će mi poslužiti kao baza za neka pečatiranja koja do sada nisam mogla da izvedem jer mi je falila ovakva plava podloga. Četkica je klasična okrugla, ali prilično mekana. Lak nije onoliko pigmentovan koliko bih volela pa su mi bila potrebna tri sloja za ravnomernu pokrivenost, mada se puna boja dobija iz dva sloja. Suši se prosečnom brzinom. Sjaj mu je visok. Slike su snimljene na suncu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.


Spring is in the Air is, as I mentioned, an azure blue frosty polish. but that frostiness can be avoided if you apply it carefully. Although this isn't my colour it will be perfect as base for some stampings I couldn't do until now because I didn't have such shade of blue in my collection. Brush is regular round one. Polish isn't as pigmented as I'd like it to be and it took me three coats to get even coverage, but full colour is achieved in two coats. Drying time is average. It dries to a high gloss. Photos were taken in sunlight. I have three coats of polish and no top coat.

12 comments:

  1. This blue makes me think of a pool - *want to go swimming now* :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, yes please. I wouldn't mind going for a swim myself. :D

      Delete
  2. Odlican je! :)
    Mnogo volim ovakve nijanse i gomilam ih al na zalost nisam odusevljena kako mi stoje. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad se samo setim kako sam kao klinka stalno kupovala sedefasto plave lakove...

      Delete
  3. This is not a finish or color for me either, but this kind of polishes are perfect for stamping!

    ReplyDelete
    Replies
    1. THis one is perfect as stamping base, not as a stamping polish. It isn't that pigmented.

      Delete
  4. ha, čudna mi je ova boja na tebi, ali nikako loša!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. I meni je čudna boja za mene, ali mi se sviđa.

      Delete
  5. Ajde, baš mi je drago da si ga barem isprobala :)
    Za Anny sam bila sigurna da će biti OK, a ostali su bili 'slijepi putnici' :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isprobala sam ga i sviđa mi se kao baza za nail art. Zaista nemam ništa slično u kolekciji tako da je ovaj slepi putnik bio dobar izbor. :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...