15 May 2015

MoYou Nails 89


MoYou Nails je izbacio novu kolekciju pločica, a ja još nisam završila predstavljanje svih starih koje imam. Danas je na redu poslednja pločica sa motivima za ceo nokat koja mi je preostala.

Image plate 89
http://moyounails.com/shop/image-plate-89/

MoYou Nails has offered a new collection of stamping plates and I still haven't shown you all of the old ones I ought to. Today I am showing you the last full nail stamping plate I have.

Flormar 398 preko Essence That's What I Mint!

MoYou Nails pločica 89 ima četiri motiva za ceo nokat i mali apstraktni motiv. Dimenzije slika za ceo nokat su 16x12 mm. Ranije sam spomenula kako MoYou Nails ponekada kombinuje različite veličine ili oblike istih dezena na različitim pločicama, a to je i ovde slučaj. Cvetni motiv u donjem desnom uglu je uvećan detalj centralne slike sa pločice MoYou Nails 75. Sve su slike tradicionalno dobro urezane, ne zahtevaju posebnu pažnju prilikom grebanja i ne moraju se čistiti posle svakog transfera.

Golden Rose Rich Color 60 preko Deborah Pistache Green

MoYou Nails stamping plate 89 has four full nail images and a small abstract motif. Full nail images are 16x12 mm in size. I have mentioned previously that MoYou Nails sometimes gives different shapes or sizes of the same design on different stamping plates and this plate is one of those. Floral motif in the lower right corner is enlarged detail of the central image from MoYou Nails 75. All designs are traditionally well etches, don't require any special care during scraping nor need to be cleaned after each transfer.

crni pečatni preko Don Juan OC254

Ovu i mnoge druge pločice, kao i ukrase za nokte, možete poručiti sa sajta MoYou Nails. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

Aura Hot & Chili preko Don Juan OC229

You can order this and many other stamping plates, along with nail decorations from MoYou Nails. They ship worldwide. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

16 comments:

  1. They are really beautiful - but the red and black combo is the winner for me ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Maria. I love it as a colour combination.

      Delete
  2. prva plava manikura je prekrasna <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Veoma sam zadovoljna kako je ispala.

      Delete
  3. Sve kombinacije su lepe. Slazem se da je prva prekrasna, ali ja gotovo hipnoticki gledam u poslednju kombinaciju i ne mogu da prestane. Citanje cajkinh kandzi polako ali sigurno budi onaj gothic, dark, metal deo u meni. Tamno crvene i crne kombinacije su najlepse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram dati malo oduška svojoj gotičnoj duši :D
      Hvala ti.

      Delete
  4. Najviše mi se dopada plavo - zelena kombinacija. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ta je ispala nekako najčudnije, ali drago mi je da ti se sviđa.

      Delete
  5. Bome zadnja djeluje baš gothic, mi lajk it :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moraću češće da radim takve manikire, da se vratim "korenima" :D

      Delete
  6. Najviše mi se sviđa ova crveno crna! <3

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...