19 June 2015

MoYou Nails 303


Posle iznenadne zime vraćam se toplijim temama. U ovom slučaju životinjama iz toplijih krajeva, čije se šare nalaze na MoYou Nails pločici 303 iz Concept kolekcije.

MoYou Nails Image Plate 303
http://moyounails.com/shop/image-plate-303/

After sudden wintry feel I am returning to warmer themes. This time using fur patterns of warmer climate animals, that can be found on MoYou Nails Concept collection stamping plate 303.

Catrice Bruno Brownani preko Cuccio So So Sofia

MoYou Nails 303 je pločica izdeljena na četiri jednaka dela i sadrži osam motiva. Svaka četvrtina ima veći deo koji predstavlja šaru krzna zebre, tigra, žirafe i leoparda i manji deo koji prikazuje glavu životinje čija je šara prikazana. Motivi su krupniji od onih na pločicama 98, 219 i N20, a glava leoparda se razlikuje od one na pločici 98. Glave su taman velike da staju na nokat srednje veličine, a ostatak slike se može smatrati motivom za pun nokat.

crni pečatni preko Flormar 400

MoYou Nails 303 is a stamping plate split into four equal parts with eight images in total. Each quarter has larger fur pattern of zebra, tiger, giraffe and leopard and a smaller design depicting head of animal whose fur pattern is shown. Designs are larger than those on MoYou Nails stamping plates 98, 219 and N20, and leopard head differs from the one on stamping plate 98. Heads are just the right size to fit on medium-size nails and the rest of image can be considered a full nail design.

crni pečatni preko OPI A Roll in the Hague

Po kvalitetu izrade ova pločica je na visokom nivou koji od MoYou Nails i očekujem. Sve su slike odlično urezane i divno se prenose. Dovoljno su velike da se ista slika može koristiti u istom manikiru, a da se motiv ne ponovi na dva nokta. Ovu i mnoge druge pločice, kao i ukrase za nokte, možete poručiti sa sajta MoYou Nails. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

Catrice Bruno Brownani preko Zoya Jacqueline

In terms of quality this plate is on the high level I expect from MoYou Nails. All images are well etched and they transfer perfectly. They are large enough that you can use the same image in full mani without getting the same design on two nails. You can order this and many other stamping plates, along with nail decorations from MoYou Nails. They ship worldwide. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.


20 comments:

  1. I like all of these animal prints :)

    ReplyDelete
  2. Ovoga puta izdvajam šaru tigra. Zanimljive su mi i glave. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesu zanimljive, ali na žalost nisu u mom fazonu. Drago mi je što je ostatak šara dovoljno veliki za ceo manikir.

      Delete
  3. Ali ove zirafine sare nisu realne koliko su realne 😊

    ReplyDelete
  4. Uh, how much I love animal prints on the nails! All of yours look cool!

    ReplyDelete
  5. Wow kako su mi zirafa i leopard dobre sare!

    ReplyDelete
  6. zanimljive su mi, iako mi animal print inače nije interesantan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni meni generalno životinjske šare nisu zanimljive, ali čak i ja imam svoje momente. O tome svedoči i crveno-crna leopard marama koju rado nosim. :D

      Delete
  7. Ah ta Afrika... Ovo mi je na tebi skroz neobicno (nije mi nezamislivo jer...---->), ali meni je sve na tvojim noktima lepo i mislim da si doktor - magistar - ombudsman za njihovo pecatiranje. Volim ovde da svratim :-)
    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volim kada svratiš jer uvek doneseš dobru muziku ili zanimljive opise i asocijacije. Hvala ti. :*

      Delete
  8. Žirafica :) Kao i obično, uklopiš boje fantastično! :) Super što ima likova životinja, tako da se i to može nositi na noktima, nadam se da su ok veličine da stanu na nokat.

    ReplyDelete
  9. žirafa <3
    ali moram priznati da je pločica 100% iskoristiva, odlično izgleda :D

    ReplyDelete
  10. Inače mi je najdraži leopard uzorak, ali ovog puta glasam za žirafu :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...