03 July 2015

CND RescueRXx


Pre par meseci je CND svetu predstavio svoj novi tretman za nokte RescueRXx, a od pre mesec dana ovaj novitet se može nabaviti i kod nas, u Unitechu. Postoji u dva pakovanja i oba su dostupna kod nas. Bočica od 15ml košta 1965 dinara, a pakovanje od 3,7 ml je 493 dinara. Ovo malo pakovanje, koje vam danas predstavljam, odličan je izbor ako nemate stalne probleme sa noktima ili ako samo želite da probate proizvod pre nego što se odlučite za veće (i skuplje) pakovanje. Mala bočica nema uputstvo, ali se uputstvo može naći na zvaničnom CND sajtu.

Several months ago CND released their new nail treatment called RescueRXx and for about a month it has been available in Serbia. It comes in two sizes - regular 15 ml bottle and mini 3.7 ml bottle. This mini packaging, the one I'm showing you today, is a great choice if you don't usually have issues with nails or if you just want to test product before going for full size packaging. Mini doesn't come with instructions, but you can find those on official CND website.


Ja nemam mnogo problema sa noktima - redovnom negom sam ih dovela do najboljeg stanja u kome mogu biti - ali povremeno mi se dešava da mi po jedan nokat pukne uzdužno po sredini, obično preko dužine do koje mogu da skratim nokat. To je znak krtosti i signal da sam verovatno preterala sa formalinskim tretmanom, koji koristim kako bih održavala visinu C-krive na noktima koji se šire. CND RescueRXx sam želela da testiram jer je u pitanju keratinski tretman koji za razliku od većine onih koji su dostupni kod nas nije u formi laka. Problemi kod kojih pomaže su listanje i pucanje noktiju, kao i bele fleke na noktima. Preporučuje se za upotrebu na tankim i slabim noktima, kao i na noktima koji su oštećeni spoljnim faktorima (grub manikir, upotreba noktiju umesto alata...) Proizvođač tvrdi da se rezultati mogu videti već posle nedelju dana, a da za optimalne rezultate tretman treba sprovoditi do četiri nedelje. Ovo sredstvo treba dva puta dnevno naneti na nokatnu ploču i utrljati ga u nokte i okolnu kožu. Barem pola sata treba izbegavati pranje ruku posle primene ovog tretmana.

I don't have much trouble with my nails - I take good care of them and I keep them in their best possible condition - but from time to time I do get vertical splits, often biting into the part of the nail that I can't file down. It is a sign of brittleness and means that I've overused my formalin-based treatment I've been using in order to give some height to C-curve on my fan-shaped nails. I wanted to try CND RescueRXx because unlike most of keratin-based treatments on market it isn't in form of polish. It is designed to repair nails that are splitting and peeling or have white spots. It is recommended to be used on thin and week nails as well as on nails that have been damaged by trauma (rough manicure, using nails as tools...) Manufacturer claims that you can see results even after one week, but for optimal results that you should use the treatment for up to four weeks. You should apply it to bare natural nails twice daily, massaging into the entire nail, nail edge, and cuticle. You should avoid washing you hands for half an hour afterwards.

Sastojci/Ingredients: Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Sorbitan Oleate, Aqua ((Water) Eau), Ispropyl Alcohol, Modified Polyamidoamine, Hydrolized Keratin, Parfum (Fragrance).

Dva najzastupljenija sastojka u RescueRXx su bademovo i jojobino ulje, a keratin je dobijen iz ovčjeg runa. Jojobino ulje, kao lako, prodiruće ulje, nosi keratin do dubljih slojeva nokta gde on može da popuni prostor između raslojenih delova nokta i poveže slojeve, ojačavajući nokat. Sama ulja hidriraju nokat i dubinski (jojoba) i po površini (bademovo ulje). Veća bočica sadrži dovoljno proizvoda za oko 160 upotreba, a manja za 1/4 tog broja, što je dovoljno za oko tri nedelje redovne upotrebe. Proizvod miriše blago, a miris je slatkast, podseća me na grancle. Lako se upija. Meni su se za pet dana upotrebe nokti toliko napojili da su mi se lepezasti nokti skoro potpuno raširili, što mi se dešava kada su veoma dobro hidrirani. Paradoksalno, moji su nokti lepši kada su isušeni jer tada imaju izraženiju C-krivu. Za dve nedelje redovne upotrebe zaustavilo mi se uzdužno pucanje noktiju, nokti mi deluju čvršće, ali su i elastični. Nokti mi se ne listaju niti mi se po njima javljaju bele mrlje tako da na taj aspekt RescueRXx nije mogao da utiče. Uprkos uljanom sastavu, ovaj tretman ne zamenjuje ulje za zanoktice, ali toliko intenzivno hidrira nokte da bih ga ja preporučila i osobama sa veoma suvim noktima koji nemaju druge probleme osim suvoće.

Two ingredients that comprise the most of RescueRXx are jojoba and sweet almond oil, and keratin comes from sheep wool. Jojoba oil, as light, penetrating oil carries keratin to deeper layers of nail where it can fill in the space between delaminated parts, bonding layers, strengthening nail. Oils themselves moisturize both deeper layers (jojoba oil) and upper layers (almond oil). Larger bottle has 160 applications per half-ounce and the smaller one contains one quarter of it, which is enough for about three weeks of regular use. Product has light sweet scent. It sinks in easily. In five days my nails have soaked up so much moisture that my fan-shaped nails are now nearly flat, which only happens when they are well hydrated. Paradoxically, my nails look better when they are slightly dry as that is when they have more of a C-curve. In two weeks of regular use the splitting has stopped, my nails feel stronger, but flexible. I don't have trouble with peeling or white patches so I couldn't see any change on those fronts. Despite oily ingredients, this isn't a substitute for cuticle oil, but RescueRXx is so hydrating that I'd recommend it to people with dry nails that don't have other nail issues.

8 comments:

  1. It sounds like a good product if you have the time to go without polish for that long :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm used to painting my nails sporadically so this was no problem for me.

      Delete
  2. Stvaro zvuči dobro, ali treba izdržati toliko bez laka, mada verujem da kad su nekom nokti jako oštećeni ni ne želi da ih lakira dok se ne oporave. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ti se nokti listaju lak ionako ne traje dugo. ;)

      Delete
  3. Jedino sto onda nema lakiranja noktiju :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa valjda je važnije oporaviti oštećene nokte.

      Delete
  4. jooooj, mene moji nokti dovode do ludila - ili su masni pa manikura ne traje ili su krti zbog formaldehidske baze pa pucaju i listaju se, što je odlična kombinacija za nekog tko uživa u lakiranju :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Treba naći pravu meru u upotrebi različitih tretmana, što se nažalost može učiniti tek preko pokušaja i grešaka. Ja još uvek nisam sasvim našla tačnu meru jer mi se desi da preteram sa formalinom.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...