02 July 2015

Morgan Taylor Doo Wop


Videli ste u pregledu noviteta da su mi jun obeležili žuti lakovi, a sve je počelo od Morgan Taylor Doo Wop. U poslednje vreme Morgan Taylor lakovi su često na sniženjima ili posebnim ponudama pa vredi da pratite Morgan Taylor Srbija Facebook stranicu kako biste bili u toku sa aktuelnim ponudama i novostima (još uvek čekamo da stigne letnja kolekcija). Morgan Taylor lakovi ne sadrži formalin, dibutilftalat i toluen i nisu testirani na životinjama. Bočice su od 15 ml i koštaju 984 dinara. Možete ih nabaviti kod uvoznika GP Contour u Novom Sadu i Beogradu i u Janković apotekama u Novom Sadu.


You could see in my monthly overview that yellow polishes marked my June and it all started with Morgan Taylor Doo Wop. Morgan Taylor polishes are big 3-free and cruelty free. They come in 15 ml bottles.


Morgan Taylor Doo Wop (50131) je jedan od četiri laka iz Cruisin' In Style kolekcije za leto 2014. godine. Ovo je pastelno žuti lak sa finim šimerom koji mu umanjuje plastičnost izgleda. Nažalost, lak odbija da se slika verno i na fotografijama boja izgleda daleko intenzivnije nego što uživo jeste (najvernije izgleda u pastelnom manikiru). Kao svi pastelni lakovi ima nešto nezgodniju konzistenciju i potrebna su tri tanja ili dva deblja sloja da se dobije ravna i ujednačena površina, ali meni je ovaj lak vredan tog truda. Bilo bi lepo da je lak samoravnajuć, ali nažalost nije. Slike su snimljene na suncu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.


Morgan Taylor Doo Wop (50131) is one of four polishes from Cruisin' In Style collection for summer 2014. This is a pastel yellow polish with fine shimmer that makes it look less plastic. Sadly, it refuses to take a true photo and it looks a lot more vivid in photos than in person (the most realistic colour can be seen pastel manicure). As is the case with pastel polishes, this one has a tricky formula and it takes three thin or two thicker coats to get even and smooth surface, but to me this polish is worth it. It would be nice if it were self-leveling, but sadly it isn't. Photos were taken in sunlight. I have three coats of polish and no top coat.

10 comments:

  1. Liquid sunshine - what a beautiful sunny yellow....!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw, I'm so glad you see it that way. It is a very happy colour. :D

      Delete
  2. Boja je vredna truda, šteta što odbija da se slika.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš sam se razočarala kada sam videla da mi na slikama izgleda jače nego što je uživo, ali važno mi je da je uživo lep. :D

      Delete
  3. Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa. Plašila sam se da će mu formula biti loša, ali okej je za žuti lak.

      Delete
  4. jep, to su ti lakovi čije nas hvatanje dovodi do ludila, no svejedno, sasvim zgodno izgleda i ovako :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš sam gledala i na većini tuđih slika izgleda mnogo jače nego što uživo jeste. Izgleda da je baš nezgodan za slikanje, ali ne i za nošenje. :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...