12 August 2015

Avon Nailwear Pro Gunmetal


Moje iskustvo sa Avon kozmetikom se pretežno svodi na gelove za tuširanje i silikonske kapi za kosu. Na blogovima u poslednjih par godina dosta čitam o Avon lakovima, ali zbog prethodnog lošeg iskustva sa Avon tretmanom/bazom za nokte nikako nisam mogla da se nateram da neki zapravo i kupim. Nedavno sam bila u prilici da u razmeni uzmem jedan te sam tu šansu iskoristila i mogu reći da sam veoma prijatno iznenađena. Nažalost, koliko mogu da vidim, ova linija se više ne proizvodi već je zamenjena Nailwear Pro+ linijom, u kojoj lakovi imaju 10 umesto 12 ml, a ova boja nepostoji u kolekciji.


My experience with Avon cosmetics boils down to shower gels and silicone drops. In the past two years I have been reading a lot about Avon polishes on blogs, but since I've had a bad experience with one of their nail treatments / base coats I was reluctant to buy any. However, I've had an opportunity to get one in a swap so I took that chance and I am rather pleased with how it performed. Unfortunately, as far as I can see, this line has been discontinued and replaced with Nailwear Pro+ line and there is no Gunmetal shade in that lane and polishes have 10 instead of 12 ml.


Avon Gunmetal je iznenađujuće prikladno imenovan. Boja mu je prava gunmetal siva koja ne vuče previše ni na plavu ni na braon. Najviše me podseća na Essence Metal Battle, pigmentisaniji i sivlji je od Essie Over the Edge, a najmanje mu je sličan Morgan Taylor Metaling Around. Šimer je bogat, srebrnast, ali se u njemu razaznaju tragovi mazanja. Četkica je umereno široka, ravno sečena i lepo raspoređuje lak. Za punu pokrivenost su mi bila potrebna dva sloja, mada treći možda ne bi škodio. Brzina sušenja je još jedno prijatno iznenađenje. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Avon Gunmetal is surprisingly aptly named. The colour is true gunmetal grey that doesn't lean too much to blue nor to brown. It is near dupe of Essence Metal Battle, it is more pigmented and more grey than Essie Over the Edge. In my collection of gunmetal greys the least alike is Morgan Taylor Metaling Around. Avon Gunmetal has rich silvery shimmer that shows brushstrokes. Brush is moderately wide, straight cut and spreads polish nicely over nails. It took me two coats to get full coverage, but another one wouldn't hurt. Drying time was another pleasant surprise. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

Essence Metal Battle - Avon Gunmetal - Essie Over the Edge - Morgan Taylor Metaling Around

12 comments:

  1. A bit too dark on it's own for me, but perfect on you - and it is a perfect gunmetal!!

    ReplyDelete
  2. Dobar prvenac ti je zapao, i dopada mi se kako sija, elegantno izgleda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Mislim da može da se sasvim dobro uklopi i u elegantan i u industrijal izgled, što je samo bonus.

      Delete
  3. Predobro izgleda, ime su mu baš potrefili.

    ReplyDelete
  4. krasotan, vidim da ti boja paše :D

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...