03 August 2015

OPI My Gondola or Yours?


Iako je leto u punom jeku, jesenja kolekcija OPI lakova već je u prodaji, a crni lak u mom posedu. :D Venice kolekciju sam za sada videla samo u Primax apotekama, u kojima je OPI svakog 15. u mesecu na sniženju od 15%. Redovna cena lakova je 1200 dinara, a mini set Little Bambinos košta 1560 dinara. U mini setu su četiri laka, u samoj kolekciji ih je petnaest, od kojih su tri iz ograničene serije.


Even though the summer is in full swing, OPI autumn collection is already available and the black polish in my possession. :D Venice collection consists of fifteen shades (three limited edition colours) and Little Bambinos set of four mini bottles.

Black Onyx / Lady in Black - My Gondola or Yours? - Queen of the Road - Dark Side of the Mood

OPI My Gondola or Yours? (NL V36) je crni lak ispunjen veoma finim šimerom koji se na suncu jasno vidi, a u senci laku daje mirniji ton u odnosu na klasične crne lakove. Šimera je manje nego u Queen of the Road, a sam lak je hladnijeg tona (rekla bih da vuče na plavo, dok QotR vuče na braon). Šimer je sličan onom u Dark Side of the Mood, ali lak je tamniji. Iskreno, nisam očekivala da će se šimer uopšte videti tako da je ovo prijatno iznenađenje.


OPI My Gondola or Yours? (NL V36) is a black polish filled with very fine shimmer that is clearly visible in sunshine and in shade gives softer look compared to regular black polish. There is less shimmer than in Queen of the Road and polish itself is cooler-toned (I'd say it leans more towards blue, while QotR lenas towards brown). Shimmer is similar to that in Dark Side of the Mood, but base colour is darker. To be honest, I didn't expect shimmer to be visible at all so this is a pleasant surprise.


Konzistencija laka je prilično tečna, a pigmentacija dobra. Puna boja i ravnomerna pokrivenost se dobija iz dva sloja. Ovaj lak bih pre svega preporučila ljubiteljima crnog laka, poput mene, a potom i onima koji žele netipičan crni lak, ali nisu raspoloženi za verzije sa krupnim šimerom ili šljokicama. Slike su snimljene na suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Formula is runny and polish is well pigmented. It gives full colour and even coverage in two coats. I'd suggest this polish firstly to black polish lovers such as myself, and to those who are looking for atypical black polish, but aren't into versions with large shimmer or glitter. Photos were taken in sunlight. I have two coats of polish and no top coat.


12 comments:

  1. It looks beautiful, almost with a blue sheen - but a runny black is bad for me, blacks make me shake and paint cuticles hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. It does have bluish tinge, which I love in this case. :D

      Delete
  2. Ti gomilas crne kao ja plave. :D Simpatican je ovaj crnja. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volim da mislim da ih ne gomilam jer ih zapravo uspešno trošim. :P

      Delete
  3. baš je krasan, volim crne s dodatkom ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa. Ja sam neočekivano oduševljena. :)

      Delete
  4. Jeste da je OPI, ali me ovaj crnja nikako ne privlači. Ušla sam u neku čudnu pastelnu fazu. Ostatak kolekcije ne smem ni da gledam, zabranjeno do daljnjeg :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma želiš da pogledaš ostatak kolekcije. Ima pastelaca. Poslušaj đavolka šta ti kaže. :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...