02 September 2015

Aura Amazingly Resistant - pink i ljubičasti lakovi


Danas nastavljam predstavljanje Aura Amazingly Resistant lakova. Na redu su roze i ljubičaste nijanse, kojih u ovoj liniji ima i najviše. Svi lakovi imaju 11 ml i koštaju 309 dinara. Četkica im je pljosnata, ravno sečena i dobro raspoređuje lak.

Today I am continuing to show you new Aura Amazingly Resistant polishes. This time I am focusing on pinks and purples, which are the most abundant colours in this collection. All polishes come in 11 ml bottles. They rave flat straight-cut brush and it spreads polish quite nicely.

Aura Amazingly Resistant 414 Cotton Candy

414 Cotton Candy je od svih ovih lakova najbolje imenovan jer zaista podseća na šećernu vatu. Ovo je srednje-svetla roze krema visokog sjaja. Gušće je konzistencije, ali nije veoma pigmentisana. Za punu boju i ravnomernu pokrivenost su potrebna tri sloja. Brzina sušenja je prosečna.

414 Cotton Candy is the most aptly named of all these polishes. It does remind me of cotton candy. This is a medium-light pink glossy creme. It is somewhat thicker, but not very pigmented. It takes three coats to get even colour and full coverage. Drying time is average.

Aura Amazingly Resistant 416 Hello Summer

416 Hello Summer je koralno-ružičasta krema visokog sjaja. Ružičastiji je od Aloha From OPI, ali podjednako upadljiv. Konzistencija mu je nešto ređa i više mi se sviđa. Poput drugih lakova iz ove kolekcije, samoravnajuć je. Za punu boju i ravnomernu pokrivenost su potrebna dva sloja. Brzina sušenja je prosečna.

416 Hello Summer is a pink coral glossy creme. It is more pink-leaning than Aloha From OPI, but just as flashy. It is somewhat thinner in terms of formula, which I like. Like other polishes from this collection it is self-leveling. It takes two coats to get even colour and full coverage. Drying time is average.

Aura Amazingly Resistant 415 Pool Party

415 Pool Party je skoro neonska roze krema. Ne samo po imenu, već i po boji podseća na China Glaze neonce, ali nije pravi neonac jer se ne suši mat već ima visok sjaj. Formula mu je gusta i samoravnajuća. Brzina sušenja je prosečna. Za punu boju i ravnomernu pokrivenost su potrebna dva sloja.

415 Pool Party is nearly neon pink creme. It resembles China Glaze neon pinks, not just in name, but also in colour, but it isn't a true neon polish because it doesn't dry matte, but has very high gloss. Formula is thick and self-leveling. Drying time is average. It takes two coats to get even colour and full coverage.

Aura Amazingly Resistant 429 Sticky & Sweet

429 Sticky & Sweet je sladunjava srednje-tamna ružičasta krema. Veoma je jarka, a sjaj je prilično visok. Ređe je konzistencije pa su za punu boju i ravnomernu pokrivenost su potrebna dva deblja sloja, ali ja preporučujem tri tanja. Brzina sušenja je prosečna.

429 Sticky & Sweet is a sweetish medium-dark pink creme. It is very bright and glossy. It is somewhat thinner so it takes two thicker coats to get full colour and even coverage, but I suggest you apply three thinner coats. Drying time is average.

Aura Amazingly Resistant 428 Mystical Pink

428 Mystical Pink je jarki roze lak koji me po boji najviše podseća na zrelu lubenicu. Ovo je krema visokog sjaja i solidne samoravnajuće formule. Brzina sušenja je prosečna. Za punu boju i ravnomernu pokrivenost su potrebna dva sloja.

428 Mystical Pink is a bright pink polish that reminds me of ripe watermelon. This is a glossy creme with solid self-leveling formula. Drying time is average. It takes two coats to get even colour and full coverage.

Aura Amazingly Resistant 427 Love After All

427 Love After All je malinasto ružičasta krema visokog sjaja. Pigmentisanost i konzistencija su mu odlični - skoro je jednoslojac. Brzina sušenja je prosečna. Ja sam namazala dva tanja sloja, ali vi slobodno probajte jedan deblji.

427 Love After All is a raspberry-pink glossy creme. It is so pigmented that it can pass for a one-coater and it also has great formula. Drying time is average. I applied two thin coats, but you can try just one, but thicker.

Aura Amazingly Resistant 426 Love Affair

426 Love Affair je ciklama krema visokog sjaja i odlične samoravnajuće konzistencije. Za punu boju i ravnomernu pokrivenost su potrebna dva sloja. Brzina sušenja je prosečna.

426 Love Affair is a glossy fuchsia. It has great self-leveling formula. It takes two coats to get even colour and full coverage. Drying time is average.

Aura Amazingly Resistant 425 All About Him

425 All About Him je srednje ljubičasta, šljivasta krema visokog sjaja. Najsličniji lak koji imam je Essie Recessionista, ali on je tamniji od All About Him. Pigmentacija i konzistencija su odlične. Brzina sušenja je prosečna. Za punu boju i ravnomernu pokrivenost su potrebna dva sloja.

425 All About Him is medium-dark plum purple glossy creme. The closest thing I have is Essie Recessionista, but this one is lighter. It has great formula and pigmentation. Drying time is average. It takes two coats to get even colour and full coverage.

Aura Amazingly Resistant 424 Occupy My Mind

424 Occupy My Mind je krajnje očekivano moj favorit iz ove grupe. Ovo je prilično tamna ljubičasta krema, ali ne toliko tamna da deluje crno. Manje je prigušen od Morgan Taylor Royal Treatment, a trunku svetliji od Deborah Grape Masquerade. Prilično je gust i bilo mi je nešto teže da ga ravnomerno nanesem. Za punu boju i ravnomernu pokrivenost su mi bila potrebna dva deblja sloja. Brzina sušenja mu je prosečna.

424 Occupy My Mind is my favourite of this lot, as expected. It is rather dark purple creme, but not that dark that it looks black. It is less muted than Morgan Taylor Royal Treatment, and a bit lighter than Deborah Grape Masquerade. It is quite thick and I found it a but difficult to apply. It takes two thicker coats to get even colour and full coverage. Drying time is average.

Predstavljene proizvode sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

I have received these products for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

36 comments:

  1. I know pink isn't "your thing" - but OH WOW, I think they all look good on you!
    All the colors are really beautiful!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pink definitely isn't my thing. I was so uncomfortable, especially when I was looking for words how to describe them.

      Delete
  2. Bez obzira što ne volim ništa rozo, moram reći da su sve boje lepe. I opet se slažemo oko favorita mada ni All About Him ne zaostaje previše. Love Affair mi deluje baš elegantno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. All About Him i Occupy My Mind će jedini ostati kod mene. :D

      Delete
  3. Moji favoriti su Pool Party i Sticky & Sweet :)

    ReplyDelete
  4. 425 All About Him bi bio moj favorit mada je dobar i ovaj poslednji samo ne za nokte kao što su moji, avaj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. All About Him je baš dobar i prilično nosiv izbor. ;)

      Delete
  5. All about him mi je najljepsi i definitivno cu nabaviti ako budem u prilici.

    ReplyDelete
  6. Kao što su juče neki primetili - jeste klasika, ali lepe su boje :)
    Iz ove grupice sve mogu da ih zamislim na sebi. Ali isto tako mislim da sve te varijante boja već imam pa neće biti 'trk u Lili'. Mislim da mi se Cotton candy danas najviše dopada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U ovoj sekciji, za razliku od jučerašnje, boje nisu najorogonalnije, ali su najživlje iz cele kolekcije. :D

      Delete
  7. Pool party, Sticky&Sweet i poslednja dva mi se najviše dopadaju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pinkaći su tvoji ako ih želiš.

      Delete
    2. Divni su! Da li si ih već poklonila ili ima nade i za mene .... :)

      Delete
    3. Za ova dva roze nema, ali za neke druge lakove ću organizovati igricu.

      Delete
  8. 425 je baš neobičan. Nemam ni jedan lak koji je nalik njemu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ni ja, a verovatno je ne bih ni probala/kupila da nisam dobila ovo da predstavljam. I desila se situacija. :D

      Delete
  9. Lijepe nijanse! :D
    Moj favorit je 428 Mystical Pink ! ^-^

    ReplyDelete
  10. Tu već nalazim nešto više favorita...
    415 Pool Party
    429 Sticky & Sweet
    425 All About Him
    424 Occupy My Mind
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisu ti loši favoriti, posebno poslednja dva. :P

      Delete
  11. Svidjaju mi se svi :D
    A pink ti mnogo lepo stoje, steta sto ih ne nosis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, ali, uz retke izuzetke, ne mogu da podnesem roze na sebi. Roze senka ili rumenilo su mi okej, ali lak ili karmin ne baš. :D

      Delete
  12. Replies
    1. Računam onda da je Aura napravila dobar potez. :D

      Delete
  13. moram i ja da kažm da ti stvarno dobro stoje rzikasti lakovi!

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. Upravo nosim All About Him na noktima. Već treći dan. :D
      Toliko mi se sviđa.

      Delete
  15. Beautiful colors and perfect swatches! :)

    ReplyDelete
  16. priznajem, s Occupy My Mind mogla bih živjeti u ljubavi :D

    ReplyDelete
  17. Ova poslednja tri super mi izgledaju, ali moram da pohvalim i ostale boje, iako mi nisu mile, tebi baš lepo stoje i zbog tena i zbog divne nokatne ploče i onda i boja laka dobija simpatije kod mene.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...